Jer der så tvillinger igår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

Mormilla

K&S skriver:

Også i forhold til MME? Min SP sagdenemlig, at hvis man ammede, kunne man opleve et positivt resultat, men Anton er flaskebarn, så hun mente ikke, det ville have nogen effekt herhjemme - men som sagt, jeg har ikke prøvet det....

Uhh ja det er jo lige det. Mener at jeg ammede. Så kan det være der for...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

tinasmor

Er der nogen der har dømt dem på det??? Hvor åndsvagt! De er ikke helt unge og har ikke meget familie, man kan da ikke begynde at invitere folk i Netto fordi "man" skal være mindst 60 til en barnedåb....

Det så da rigtig hyggeligt og afslappet ud, men jeg tror nu heller ikke de 2 mennesker kan være andet end afslappet....

Jeg tænker da også, at det virker som om de unger har det rigtig godt. De sover så fint, og virker glade og trygge. Jeg tror bare, at hun lige som 80 procent af os andre kvinder er nervøse for hvordan og hvorledes når man som første gangs mor står der med sit (i deres tilfælde) små børn.

Ja, de er sikkert lidt anderledes end de fleste, men det er da ligemeget når børnene har det godt og virker glade og trygge. Vi kan jo ikke alle være ens. Jeg synes da også der er ligemeget om moren en enkelt gang lader børnene spise grød når de ligger i skødet. Og når man ser at de sover ved aktivitetstæppet, så skal man jo tænke på, at det hele er klippet sammen. Man følger jo ikke familierne i et 24 timers døgn.

Anmeld

16. februar 2011

L.J.L

Muffi<3 skriver:

Jeg tænkte det samme   men for pokker da hvor er det dog nogle dejlige unger de har   jeg er helt tosset med dem ,, og folk herinde har haft så travlt med at dømme dem som forældre bla. pga deres barnedåb hvor der "kun" var kaffebord og 9 gæster ..   Jeg syntes det virker som om de trivedes helt vildt som tvillingeforældre og tager det hele så roligt og afslappet ,,,   til dem ...

helt enig

Anmeld

16. februar 2011

K&S

Mormilla skriver:

Uhh ja det er jo lige det. Mener at jeg ammede. Så kan det være der for...

Anmeld

16. februar 2011

K&S

Kirle skriver:

Jep også her. Faktisk frarådede min sp vælling helt. Det var kun mor og far her der syntes at vælling var en naturlig overgang - bah!

Så I prøvede det af?

Anmeld

16. februar 2011

Carina1977

Muffi<3 skriver:

Jo jo de stakkels mennesker er blevet dømt på det   Godt folk herinde fra ikke ved at vi kun var 12 til Alexanders barnedåb

Vi havde inviteret 12 gæster....så vi holdt heller ikke stor barnedåb. Så du er ikke den eneste

Anmeld

16. februar 2011

<3

K&S skriver:

Så I prøvede det af?

Ja forfærdelig oplevelse! Vores søns mave kunne slet ikke vælling så ingen søvn! Men mosen som sp havde anbefalet gav mere nattesøvn med det samme

Anmeld

16. februar 2011

Gaia

Jeg tænktre også at det var lige lidt nok vand. Men tror det er meget normalt at man de første gange er lidt forsigtig med vandet. Mindes da også at vi "sparede" på vandet dog var der alligevel lidt mere i end ved dem. 

Anmeld

16. februar 2011

Lady Marion <3

Carina1977 skriver:

Vi havde inviteret 12 gæster....så vi holdt heller ikke stor barnedåb. Så du er ikke den eneste

he he ok

Anmeld

16. februar 2011

K&S

Kirle skriver:

Ja forfærdelig oplevelse! Vores søns mave kunne slet ikke vælling så ingen søvn! Men mosen som sp havde anbefalet gav mere nattesøvn med det samme

Øv øv, ja så får man helt dårlig samvittighed

Men skønt at grøden virkede, det har den også gjort her...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.