Er der nogen der har dømt dem på det??? Hvor åndsvagt! De er ikke helt unge og har ikke meget familie, man kan da ikke begynde at invitere folk i Netto fordi "man" skal være mindst 60 til en barnedåb....
Det så da rigtig hyggeligt og afslappet ud, men jeg tror nu heller ikke de 2 mennesker kan være andet end afslappet....
Jeg tænker da også, at det virker som om de unger har det rigtig godt. De sover så fint, og virker glade og trygge. Jeg tror bare, at hun lige som 80 procent af os andre kvinder er nervøse for hvordan og hvorledes når man som første gangs mor står der med sit (i deres tilfælde) små børn.
Ja, de er sikkert lidt anderledes end de fleste, men det er da ligemeget når børnene har det godt og virker glade og trygge. Vi kan jo ikke alle være ens. Jeg synes da også der er ligemeget om moren en enkelt gang lader børnene spise grød når de ligger i skødet. Og når man ser at de sover ved aktivitetstæppet, så skal man jo tænke på, at det hele er klippet sammen. Man følger jo ikke familierne i et 24 timers døgn.
Anmeld