Jer der så tvillinger igår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

K&S

Kirle skriver:

Ja ikke! Det er så sandt og ligefremt Meget ærligt - måske lidt for ærligt

Manden siger, at hun måske arbejdede som postbud inden barsel, men at hun godt vil gøre opmærksom på, at hun altså har en anden uddannelse  men sjovt ser det ud...!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

<3

K&S skriver:

Anton er kun 6½ måned, men jeg har efterhånden luret hans forskellige gråd"typer" - han har jo været vant til at have sit sut stort set hele dagen, fordi han havde kolik de første måneder (og den hjalp SÅ meget) - så nu kæmper vi med at han (for det meste) kun har den, når han skal sove eller hvis han bliver meget ked af det

Hatten af! Det havde jeg bestemt ikke !

Anmeld

16. februar 2011

<3

K&S skriver:

Manden siger, at hun måske arbejdede som postbud inden barsel, men at hun godt vil gøre opmærksom på, at hun altså har en anden uddannelse  men sjovt ser det ud...!

Jaeh... Eller filmholdet der ønsker spredning så har sat den akavede titel på... Det er ikke til at vide og det er også ok. Men trækker nu alligevel på smilebåndet fordi det kan så meget blive mig

Anmeld

16. februar 2011

Frøken J.

Jeg synes også de er et spøjst par, men når det er sagt synes jeg kritikken er for voldsom. De er jo trods alt oppe i årene og har lidt andre omstændigheder end vi andre måske har for at få børn. Eksempelvis sidder vi og tilbringer timer hver dag på en babyside for at lære om børn. Det er jo ikke lige alle i 40'erne (eller 38 er hun) og 50'erne der gør det samme, og så er det altså ikke let at vide. Jeg vidste da heller ikke, at der skulle mega meget vand i karret. Man lærer undervejs, og babyerne brokkede sig ikke. Mon ikke de ville græde, hvis de frøs for meget.

Giv dem dog en chance. De er usikre, de havde nok ikke lige regnet med, at deres liv skulle udforme sig med tvillinger så sent i livet. De lærer så godt de kan, og jeg synes folk er for hårde ved dem.

Anmeld

16. februar 2011

K&S

Kirle skriver:

Jaeh... Eller filmholdet der ønsker spredning så har sat den akavede titel på... Det er ikke til at vide og det er også ok. Men trækker nu alligevel på smilebåndet fordi det kan så meget blive mig

Hehe, ja så kan du sagtens se det "sjove" i det?

Er du færdiguddannet?

Anmeld

16. februar 2011

K&S

Hatten af! Det havde jeg bestemt ikke !

Jeg fik faktisk øjnene op for forskellen med ked-af-det-gråd og "bare" utilfredsheds-gråd, dan han blev vaccineret første gang - for jeg havde ALDRIG hørt ham græde sådan...

Anmeld

16. februar 2011

<3

K&S skriver:

Jeg fik faktisk øjnene op for forskellen med ked-af-det-gråd og "bare" utilfredsheds-gråd, dan han blev vaccineret første gang - for jeg havde ALDRIG hørt ham græde sådan...

Tror han var 6-7 mdr da vores sp sagde "nå der blev han da vist sur" og jeg kunne slet ikke høre forskel. Jeg trøstede bare

Anmeld

16. februar 2011

<3

K&S skriver:

Hehe, ja så kan du sagtens se det "sjove" i det?

Er du færdiguddannet?

Ja fra i sommers af og nu 89 jobansøgninger senere kan jeg pludselig se mig selv som postbud! Ej ikke rigtigt men bliver snart desperat!

Anmeld

16. februar 2011

K&S

Kirle skriver:

Tror han var 6-7 mdr da vores sp sagde "nå der blev han da vist sur" og jeg kunne slet ikke høre forskel. Jeg trøstede bare

Vi har måske også hørt mere gråd end gennemsnittet ifht. kolik, så vi har haft mange "grådture" til at øve os i

Anmeld

16. februar 2011

<3

K&S skriver:

Vi har måske også hørt mere gråd end gennemsnittet ifht. kolik, så vi har haft mange "grådture" til at øve os i

Tja nahj Tjalfe havde kolik til han var 14mdr... så det tror jeg ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.