Jer der så tvillinger igår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

K&S

Kirle skriver:

Ja fra i sommers af og nu 89 jobansøgninger senere kan jeg pludselig se mig selv som postbud! Ej ikke rigtigt men bliver snart desperat!

Ih, det kan jeg godt forstå - nu har man brugt så lang tid på uddannelse, så vil man sgu også have lov at bruge den  at du snart finder jobbet...!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Silvermist

tinasmor skriver:

Jeg tænker da også, at det virker som om de unger har det rigtig godt. De sover så fint, og virker glade og trygge. Jeg tror bare, at hun lige som 80 procent af os andre kvinder er nervøse for hvordan og hvorledes når man som første gangs mor står der med sit (i deres tilfælde) små børn.

Ja, de er sikkert lidt anderledes end de fleste, men det er da ligemeget når børnene har det godt og virker glade og trygge. Vi kan jo ikke alle være ens. Jeg synes da også der er ligemeget om moren en enkelt gang lader børnene spise grød når de ligger i skødet. Og når man ser at de sover ved aktivitetstæppet, så skal man jo tænke på, at det hele er klippet sammen. Man følger jo ikke familierne i et 24 timers døgn.

Anmeld

16. februar 2011

K&S

Kirle skriver:

Tja nahj Tjalfe havde kolik til han var 14mdr... så det tror jeg ikke

14 måneder?!? RESPEKT, HATTEN AF M.M.  jeg bøjer mig i støvet, puha det må have været hårdt...! Herhjemme var det "kun" 4 måneder

Anmeld

16. februar 2011

Ansemusen

Jeg synes de virker en smule sinkede. I hvert fald er de meget tilbagetrukne og virker som om de lever lidt i deres egen lille verden. Ikke at det ikke er helt i orden med mig - hehe.

Men synes de er meget usikre på deres forældreroller (ikke at alle ikke er det på et eller andet plan). Men der er bare så mange ting, fx. at hun vælger at lade ungerne sove på aktivitetstæppet uden at de i det mindste har en dyne på.. Og at hun vælger at vække dem for at give dem grød for fførste gang. Børn skal efter min mening sove, hvis de har brug for at sove. Og når de skal have grød første gang, skal de ifølge bøger og SP være vågne og glade.

Men deres SP siger i det mindste at de har en god kontakt med børnene, og det er jo dejligt

Anmeld

16. februar 2011

<3

K&S skriver:

Ih, det kan jeg godt forstå - nu har man brugt så lang tid på uddannelse, så vil man sgu også have lov at bruge den  at du snart finder jobbet...!

Tak!

Anmeld

16. februar 2011

<3

K&S skriver:

14 måneder?!? RESPEKT, HATTEN AF M.M.  jeg bøjer mig i støvet, puha det må have været hårdt...! Herhjemme var det "kun" 4 måneder

ja det sled også gevaldigt på parforholdet men vi klarede det!

Anmeld

16. februar 2011

tinasmor

Jeg kan bare ikke forstå hvorfor der er så mange der har så meget "i mod" det ældre par. Når det er Marlene der skriver et indlæg, står der side op og side ned med: Ej hvor er I bare søde, og lækre unger osv osv. Lutter positive tilbagemeldinger.

Men som jeg ser det, ja så virker de ældres børn da fuldstændig lige så godt taget hånd om som de andre børn i serien. De virker glade og tilfredse. Og ja det kan da godt være at der er lidt for lidt vand i badekaret og de er lidt mere afslappede end de andre par. Men det er vel i sidste ende børnenes tarv det handler om. Ikke om man holder en stor barnedåb, eller om man handler lidt anderledes end hvad man selv vil have gjort. Når man er nybagt mor, ja så kan man da godt komme til at give mos liggende, eller at man lader børnene sove på et tæppe i et stykke tid mens den anden bliver badet osv. Husk på, at som med alt andet tv, så er det klippet sammen. Det er sikkert optaget over lang tid, og så klipper de det interessante sammen.

Anmeld

16. februar 2011

Mum33

Jeg er rystet over, at der kan komme en 10 sider lang debat ud af en tur i et badekar, samt en vurdering af andres forædrerolle, på baggrund af 3 timers TV. Seriøst fok - de tvilinger ser både harmoniske og velplejede ud, og forældrene virker søde, rolige og interesserde i deres børn. Kan godt forstå der er svært at være forældre i dag, når man ska "dømmes" på cm vand i badekar.

Ros til alle par der får tvilinger - uanset vand i badekar. Tager hatten af for jer.

Anmeld

17. februar 2011

K&S

Kirle skriver:

ja det sled også gevaldigt på parforholdet men vi klarede det!

Anmeld

17. februar 2011

Loa

I.E.K. skriver:

Jeg er rystet over, at der kan komme en 10 sider lang debat ud af en tur i et badekar, samt en vurdering af andres forædrerolle, på baggrund af 3 timers TV. Seriøst fok - de tvilinger ser både harmoniske og velplejede ud, og forældrene virker søde, rolige og interesserde i deres børn. Kan godt forstå der er svært at være forældre i dag, når man ska "dømmes" på cm vand i badekar.

Ros til alle par der får tvilinger - uanset vand i badekar. Tager hatten af for jer.

Ja det er jo i grunden underligt der kan komme en ti sider lang debat ud om NOGEN SOM HELST... Men nu er det jo et debatforum, og vi har jo lov at debattere og udveksle meninger om lige præcis det vi har lyst til....

Så vidt jeg har læst mig frem til er der ingen der skriver de er dårlige forældre pga lidt vand i badekaret. Men derfor har man vel lov at spørge ud i fora om det kun var (i dette tilfælde mig, da det er mig der er ts) der syntes det var lidt vand og om det ikke gav risiko for de små frøs....

Det var såmænd det, og mere var der ikke i det..... Så vidt jeg læser er der ingen der "dømmer" dem pga det.....

Ro på alle jer hunkøn, der straks går i forsvarsposition så snart i ser en tråd der ikke er lutter kys og lagkage......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.