I.E.K. skriver:
Jeg er rystet over, at der kan komme en 10 sider lang debat ud af en tur i et badekar, samt en vurdering af andres forædrerolle, på baggrund af 3 timers TV. Seriøst fok - de tvilinger ser både harmoniske og velplejede ud, og forældrene virker søde, rolige og interesserde i deres børn. Kan godt forstå der er svært at være forældre i dag, når man ska "dømmes" på cm vand i badekar.
Ros til alle par der får tvilinger - uanset vand i badekar. Tager hatten af for jer. 
Ja det er jo i grunden underligt der kan komme en ti sider lang debat ud om NOGEN SOM HELST... Men nu er det jo et debatforum, og vi har jo lov at debattere og udveksle meninger om lige præcis det vi har lyst til....
Så vidt jeg har læst mig frem til er der ingen der skriver de er dårlige forældre pga lidt vand i badekaret. Men derfor har man vel lov at spørge ud i fora om det kun var (i dette tilfælde mig, da det er mig der er ts) der syntes det var lidt vand og om det ikke gav risiko for de små frøs....
Det var såmænd det, og mere var der ikke i det..... Så vidt jeg læser er der ingen der "dømmer" dem pga det.....
Ro på alle jer hunkøn, der straks går i forsvarsposition så snart i ser en tråd der ikke er lutter kys og lagkage......
Anmeld