Jer der så tvillinger igår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.562 visninger
110 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

Loa

Det ældste par der bor hos mandens mor, er det mig der er helt hen i vejret eller var der ekstrem lidt vand i badekaret da de badede børnene?? 

Jeg plejer fylde ret meget i, så hun ikke har så meget af kroppen over vandet, og måske kommer til at fryse.... Men det er måske mig der er galt på den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Ni-ko-li-ne

I vores var der en streg som angiver hvor meget der skulle i... Jeg tror det er meget forskelligt hvordan man gør

Anmeld

16. februar 2011

CamillaSoefelt

Loa skriver:

Det ældste par der bor hos mandens mor, er det mig der er helt hen i vejret eller var der ekstrem lidt vand i badekaret da de badede børnene?? 

Jeg plejer fylde ret meget i, så hun ikke har så meget af kroppen over vandet, og måske kommer til at fryse.... Men det er måske mig der er galt på den?

Sjovt, jeg tænkte faktisk det samme;-)

Anmeld

16. februar 2011

Alberts/

syntes heller ikke der var meget i, men hver har sin måde(;

når albert er i bad er det godt nok i et stort badeklar hvor han sidder i sin stol. men der er han dækket så ku fra slutninge af nakken er oppe så hans hovede ikke er under vand(;

Anmeld

16. februar 2011

Loa

Ni-ko-li-ne skriver:

I vores var der en streg som angiver hvor meget der skulle i... Jeg tror det er meget forskelligt hvordan man gør

Tænkte bare det tager jo en krig at fylde det lille badekar op hver dag, så hvis man kan nøjes med så lidt der, kunne jeg jo bare gøre det.... Men troede faktisk det var for lidt......

Anmeld

16. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
CamillaSoefelt skriver:

Det gjorde jeg også

Anmeld

16. februar 2011

Loa

CamillaSoefelt skriver:

Tænkte bare der vel var stor risiko at de frøs med så meget af kroppen over vand..... 

Anmeld

16. februar 2011

camillahej

Hehehhehehehhe

Sagde det samme til min mand..

Selvom vi ikke har børn.

Altså at der næsten ingen vand var i det badekar

Anmeld

16. februar 2011

Dorthe1986

Ja de vi sad og så programmet igår udbrød jeg det samme til min kæreste Jeg synes også det virkede til at være meget lidt, netop med henblik på at de kunne komme til at fryse

Anmeld

16. februar 2011

XXSS

De virker bare ekstremt usikre. Sæt nu de fyldte for meget i, så hellere for lidt.. Lige som det undrede mig, at hun gav dem grød liggende og ikke oprejst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.