Nej, det ved jeg ikke, men det har jeg tænkt mig at spørge om imorgen. Men jeg tror han evt har en ven, som har en sådan uddannelse, og så har han brugt den historie. Han har jo åbenbart taget uddannelsen for længe siden, og det er først nu, at forsvaret har brug for ham. Det i sig selv lyder underligt. Hvis han havde en så sjælden uddannelse, så havde de jo headhunted ham forlængst. Og han ikke havde fået den mens han var i forsvaret og ikke uafhængigt af det?
Som sagt har min far en årlang uddannelse i det system, og det har taget ham årevis, at nå så langt, og han tjener ikke engang i nærheden af det beløb - og han arbejder også hver dag. Det lyder bare ikke troværdigt.
Jeg ønsker ikke at udgive hans navn offentligt, det synes jeg ikke er på sin plads i sådan et forum, som alle og enhver kan læse. Har din kæreste navn på alle der har taget den uddannelse i tidens løb eller kun i dette uddannelsesførløb?
Det uddannelsesforløb, som min kæreste har gennemgået er det eneste i sin tid af den slags. Der har ikke ekststeret et andet forløb tidligere.
Hvis han har taget uddannelsen igennem Flyvevåbnet, så er jeg næsten 110 % sikker på at min kæreste ved hvem han er, hvis han nu skulle tale sandt, hvilket jeg slet ikke tror han gør.
Det hele lyder meget mærkeligt i mine øre, særligt når beskrivelsen af den uddannelse, som han har taget i England godt kunne minde lidt om den min kæreste har gennemgået - (at han skulle være den eneste af to eller tre med den uddannelse i hele Danmark og at den er taget i England). Men jeg kan fortælle, at de eneste, som er blevet uddannet i Flyvevåbnet i England har været piloter, tekninkere og loadmaster. Piloterne og teknikeren har gennemgået en omfattende omskoling, men ikke en uddannelse.
Hvilket værn er han I..? Måske hæren eller søværnet har haft uddannelser derovre, men ikke at jeg tror det. Hvis bare du vidste hvilken stilling han skulle blive ansat i og hvad det var for en uddannelse han fik i England.