Hvad mener I??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2011

Anonym

Anonym skriver:

Hvor gammel er ham Michael? Det kan jo være han har brugt et andet navn...

Ja det ved man sku da aldrig.. han er vel omkring de 30 nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja det ved man sku da aldrig.. han er vel omkring de 30 nu..

Hmm... Jeg ser hvad jeg kan finde ud af imorgen, og når jeg har hende på tomandshånd

Anmeld

13. februar 2011

Bb3031

Nej, det ved jeg ikke, men det har jeg tænkt mig at spørge om imorgen. Men jeg tror han evt har en ven, som har en sådan uddannelse, og så har han brugt den historie. Han har jo åbenbart taget uddannelsen for længe siden, og det er først nu, at forsvaret har brug for ham. Det i sig selv lyder underligt. Hvis han havde en så sjælden uddannelse, så havde de jo headhunted ham forlængst. Og han ikke havde fået den mens han var i forsvaret og ikke uafhængigt af det?

Som sagt har min far en årlang uddannelse i det system, og det har taget ham årevis, at nå så langt, og han tjener ikke engang i nærheden af det beløb - og han arbejder også hver dag. Det lyder bare ikke troværdigt.

Jeg ønsker ikke at udgive hans navn offentligt, det synes jeg ikke er på sin plads i sådan et forum, som alle og enhver kan læse. Har din kæreste navn på alle der har taget den uddannelse i tidens løb eller kun i dette uddannelsesførløb?

Det uddannelsesforløb, som min kæreste har gennemgået er det eneste i sin tid af den slags. Der har ikke ekststeret et andet forløb tidligere.

Hvis han har taget uddannelsen igennem Flyvevåbnet, så er jeg næsten 110 % sikker på at min kæreste ved hvem han er, hvis han nu skulle tale sandt, hvilket jeg slet ikke tror han gør.

Det hele lyder meget mærkeligt i mine øre, særligt når beskrivelsen af den uddannelse, som han har taget i England godt kunne minde lidt om den min kæreste har gennemgået - (at han skulle være den eneste af to eller tre med den uddannelse i hele Danmark og at den er taget i England). Men jeg kan fortælle, at de eneste, som er blevet uddannet i Flyvevåbnet i England har været piloter, tekninkere og loadmaster. Piloterne og teknikeren har gennemgået en omfattende omskoling, men ikke en uddannelse.

Hvilket værn er han I..? Måske hæren eller søværnet har haft uddannelser derovre, men ikke at jeg tror det. Hvis bare du vidste hvilken stilling han skulle blive ansat i og hvad det var for en uddannelse han fik i England.

Anmeld

13. februar 2011

Anonym trådstarter

Peiner skriver:

Det uddannelsesforløb, som min kæreste har gennemgået er det eneste i sin tid af den slags. Der har ikke ekststeret et andet forløb tidligere.

Hvis han har taget uddannelsen igennem Flyvevåbnet, så er jeg næsten 110 % sikker på at min kæreste ved hvem han er, hvis han nu skulle tale sandt, hvilket jeg slet ikke tror han gør.

Det hele lyder meget mærkeligt i mine øre, særligt når beskrivelsen af den uddannelse, som han har taget i England godt kunne minde lidt om den min kæreste har gennemgået - (at han skulle være den eneste af en eller to med den uddannelse i hele Danmark og at den er taget i England). Men jeg kan fortælle, at de eneste, som er blevet uddannet i Flyvevåbnet i England har været piloter, tekninkere og loadmaster. Piloterne og teknikeren har gennemgået en omfattende omskoling, men ikke en uddannelse.

Ja okay. Som sagt, så ved jeg ikke præcist hvilken uddannelse det er, men jeg ved da, at det er minimum halvandet-to år siden han er blevet færdig med uddannelsen, og nu tager han nogle kurser - minimum halvandet-to år efter han er færdiguddannet. Her i Danmark.

Anmeld

13. februar 2011

Anonym

Anonym skriver:

Hmm... Jeg ser hvad jeg kan finde ud af imorgen, og når jeg har hende på tomandshånd

ham der Michael var nemlig typen som også løj med uddannelser osv.. kan huske at der stod på hans profil han arbejdede som bager.. men så viste det sig han slet ikke havde uddannelsen (ikke at bager er noget vildt) men ud over det så havde han også en ved siden af mig! og det vidste hans fætter så godt.. og han fortalte mig det så.. ej men helt ærligt mand.. nåede kun at spilde min tid på ham nogle uger.. droppede ham øjeblikkeligt og sagde til ham han var slet ikke min type og jeg aldrig havde været forelsket i ham osv osv.. da jeg havde lovet hans fætter jeg ikke ville sige hvorfor. Der gik heller ikke mere en en uge så så jeg ham sammen med hende han havde ved siden af.. ej men hvad jeg ikke kunne fortælle skræmmende

Anmeld

13. februar 2011

Anonym trådstarter

Peiner skriver:

Det hele lyder meget mærkeligt i mine øre, særligt når beskrivelsen af den uddannelse, som han har taget i England godt kunne minde lidt om den min kæreste har gennemgået - (at han skulle være den eneste af to eller tre med den uddannelse i hele Danmark og at den er taget i England). Men jeg kan fortælle, at de eneste, som er blevet uddannet i Flyvevåbnet i England har været piloter, tekninkere og loadmaster. Piloterne og teknikeren har gennemgået en omfattende omskoling, men ikke en uddannelse.

Hvilket værn er han I..? Måske hæren eller søværnet har haft uddannelser derovre, men ikke at jeg tror det. Hvis bare du vidste hvilken stilling han skulle blive ansat i og hvad det var for en uddannelse han fik i England.

-Han får tilsyneladent 0 kr. for at gå på de kurser, og det virker også underligt...

Anmeld

13. februar 2011

Bb3031

Anonym skriver:

Ja okay. Som sagt, så ved jeg ikke præcist hvilken uddannelse det er, men jeg ved da, at det er minimum halvandet-to år siden han er blevet færdig med uddannelsen, og nu tager han nogle kurser - minimum halvandet-to år efter han er færdiguddannet. Her i Danmark.

Det uddannelsesforløb min kæreste og hans kollegare har gennemgået begyndte i 2007/ 2008. Så tidsmæssigt kan det godt passe.

Kan du finde ud af hvad hans kommende stilling er og hvad uddannelsen hedder..? Og hvilket værn han er I..?

Anmeld

13. februar 2011

qp

Hvis han hedder Ulrik så skriv til mig, - kunne nemlig godt lyde lidt som en wacko jeg kender

Anmeld

13. februar 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

ham der Michael var nemlig typen som også løj med uddannelser osv.. kan huske at der stod på hans profil han arbejdede som bager.. men så viste det sig han slet ikke havde uddannelsen (ikke at bager er noget vildt) men ud over det så havde han også en ved siden af mig! og det vidste hans fætter så godt.. og han fortalte mig det så.. ej men helt ærligt mand.. nåede kun at spilde min tid på ham nogle uger.. droppede ham øjeblikkeligt og sagde til ham han var slet ikke min type og jeg aldrig havde været forelsket i ham osv osv.. da jeg havde lovet hans fætter jeg ikke ville sige hvorfor. Der gik heller ikke mere en en uge så så jeg ham sammen med hende han havde ved siden af.. ej men hvad jeg ikke kunne fortælle skræmmende

Vil dagerne vide mere - tænk hvis det var den samme  Ham her er så flyttet fra den ene ende af landet til den anden...

Anmeld

13. februar 2011

Anonym trådstarter

qp skriver:

Hvis han hedder Ulrik så skriv til mig, - kunne nemlig godt lyde lidt som en wacko jeg kender

Det hedder han ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.