Hvad mener I??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2011

Augusta11

Han lyder som en farlig bedrager, lystløgner, psykopat. Sæt en fælde op for ham, undersøg hans historier, ring til hans arbejdsplads, undersøg hans fortid. Udspionér ham og se om han har en anden familie. Når svigerinden er så naiv, må I hjælpe lidt til, men i sidste ende er det selvfølgelig hendes valg. Hun lyder meget naiv, men kærlighed kan som bekendt gøre blind...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Anonym

Han kan jo også lyve om sit navn ? Kan sagtens være den samme. Hvis han er bedrager så findes der nok ikke vildt mange af hans slags i danmark. Bare en tanke. Måske i kunne udveksle et billede i en privat besked. Ville jo være godt med så stærkt et bevis.

Anmeld

27. april 2011

Anonym

Anonym skriver:

Nej, det gør han ikke. Men vil da gerne høre historien om din eks til sammenligning

Han kan jo også lyve om sit navn ? Kan sagtens være den samme. Hvis han er bedrager så findes der nok ikke vildt mange af hans slags i danmark. Bare en tanke. Måske i kunne udveksle et billede i en privat besked. Ville jo være godt med så stærkt et bevis.

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Han kan jo også lyve om sit navn ? Kan sagtens være den samme. Hvis han er bedrager så findes der nok ikke vildt mange af hans slags i danmark. Bare en tanke. Måske i kunne udveksle et billede i en privat besked. Ville jo være godt med så stærkt et bevis.

Det var egentlig en meget god idé, det med billedet i en privatbesked...

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja det er det. Jeg har det også kanon svært med det.

Jeg vil så gerne sige det til hende, men er bange for hvad der så sker! Jeg kan ikke forstår hvorfor hun skal lyve, over det ting, hun lyver over.

Desværre kan man ikke gøre så meget.

Min mand er også bange for, at det skaber totalt splid i familien, og det er jo ikke det der er formålet...

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

Augusta11 skriver:

Han lyder som en farlig bedrager, lystløgner, psykopat. Sæt en fælde op for ham, undersøg hans historier, ring til hans arbejdsplads, undersøg hans fortid. Udspionér ham og se om han har en anden familie. Når svigerinden er så naiv, må I hjælpe lidt til, men i sidste ende er det selvfølgelig hendes valg. Hun lyder meget naiv, men kærlighed kan som bekendt gøre blind...

Ehm... Jeg ved ikke lige hvordan jeg skulle gribe det an... Og så er jeg ikke lige typen der udspionere andre...

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

En lille update:

Han har (selvfølgelig) ikke fået jobbet. Der var gået noget galt med nogle papire og derfor havde han ikke fået jobbet alligevel... Tsk tsk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.