Hvad mener I??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2011

Anonym trådstarter

Peiner skriver:

Det uddannelsesforløb min kæreste og hans kollegare har gennemgået begyndte i 2007/ 2008. Så tidsmæssigt kan det godt passe.

Kan du finde ud af hvad hans kommende stilling er og hvad uddannelsen hedder..? Og hvilket værn han er I..?

Men skrev du ikke, at de først er færdige til april?

Jeg prøver at finde ud af det imorgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

Bb3031

Anonym skriver:

Men skrev du ikke, at de først er færdige til april?

Jeg prøver at finde ud af det imorgen

Kan godt forstå du lige misforstår det med april. De sidste som er tilbage i England, piloter og loadmastere, kommer hjem her i april, men alle teknikerne rejste hjem i 2009.

Anmeld

13. februar 2011

Bb3031

Hvis han skulle komme til at tjene 80.000 - 120.000 kr. pr. md., så kommer han til at tjene flere penge årligt end NATOs generalsekretær, som er Anders Fogh Rasmussen:

http://da.wikipedia.org/wiki/NATOs_generalsekret%C3%A6r

Anmeld

13. februar 2011

Anonym trådstarter

Peiner skriver:

Hvis han skulle komme til at tjene 80.000 - 120.000 kr. pr. md., så kommer han til at tjene flere penge årligt end NATOs generalsekretær, som er Anders Fogh Rasmussen:

http://da.wikipedia.org/wiki/NATOs_generalsekret%C3%A6r

Ahahahahahahaha!!!  Det skal jeg lige huske!! Det er en god sammenligning!!

Anmeld

13. februar 2011

Anonym

Min kæreste og jeg er begge enige om at det her lyder fuldstændigt forkert....

Jeg håber bare at du kan få hende til at indse det...

Anmeld

13. februar 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg er begge enige om at det her lyder fuldstændigt forkert....

Jeg håber bare at du kan få hende til at indse det...

Jeg skal prøve! Tak

Anmeld

13. februar 2011

Vial

Skrækkeligt, men også lidt komisk.

Lyder som en mand jeg datede engang. Han påstod, at han var pilot OG havde arbejdet hemmeligt i militæret i HELE europa. Da vi så var i Italien kunne han ikke en gang bestille to øl på engelsk.. hahaha.

Tror, at det er noget med deres selvværd og så kammer det helt over med løgnehistorierne.

Jeg tænker også, at man som kvinde har et ansvar for ikke at være alt for naiv....

Anmeld

13. februar 2011

Lillefe

KaMa skriver:

Skrækkeligt, men også lidt komisk.

Lyder som en mand jeg datede engang. Han påstod, at han var pilot OG havde arbejdet hemmeligt i militæret i HELE europa. Da vi så var i Italien kunne han ikke en gang bestille to øl på engelsk.. hahaha.

Tror, at det er noget med deres selvværd og så kammer det helt over med løgnehistorierne.

Jeg tænker også, at man som kvinde har et ansvar for ikke at være alt for naiv....

LOOOOOOOOOOOOL

Anmeld

13. februar 2011

Muffinmus

Hmm, nu hvor jeg selv arbejder i Forsvaret synes jeg ikke jeg kan tro på den historie.....

Kender ganske vist ikke alle stillinger naturligvis, men intet af det du fortæller lyder på nogen måde sansynligt desværre.

Han lever vist en eler anden form for dobbelt liv hvor den nye "kone" ikke skal inkluderes.

Og jo, som uddannet EOD mand, som bombe uddannelsen hedder, så burde man ikke bare kunne sætte startkabler på en bil, man burde kunne lave sin egne tekniske bomber ud af en ledning en spand og en mobil f.eks.

Alt i alt tror jeg den fyr har store problemer, enten som lystløgner på stort plan for løgnens skyld, eller fordi han rent faktisk har gang i noget ingen må kende til, og her snakker jeg IKKE arbejdsmæssigt.

Anmeld

13. februar 2011

Zeus

Anonym skriver:

Øv!! Ville ønske du kunne huske hvad den hedder! Er det fra serien 'Virklighedens Verden'? Jeg kan huske, at jeg så noget på Station 2 eller Basta eller lign. om mænd der snød kvinder helt vildt. Sagde, at de havde en masse penge, rig familie og alt muligt andet gøgl, og det var bare løgn på løgn på løgn, for at lokke penge ud af dem. De havde alle mulige undskyldninger for, at lokke penge ud af de kvinder, og begrundelser for, at de ikke kunne få fat i deres egne penge lige nu. Det var helt uhyggeligt, som de snød og bedrog de stakkels kvinder. Ja, kærlighed gør virkelig blind

Aarh så fandt jeg den.. "Brudte Løfter" hedder den, og den er fra serien Virkelighedens verden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.