Hvad mener I??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

Anonym trådstarter

Lilac skriver:

Jeg har en veninde som engang har haft en kærste som løj og stjal så det baskede.... og der gik altså flere år før hun opdagede det - han løj også om at han arbejdede og han tog pænt hjemmefra hver morgen og kom hjem senere - hvor han var ved jeg ikke - men han var nok ude og rapse lidt for at have pengene på kontoen... Min pointe er, at jeg kendte denne fyr og det er uhyggeligt hvilke historier man kan finde på hvis man er nødt til det - Han havde altid en forklaring klar!

Jeg synes din svigerindes kærestes historie lyder langt ude - og jeg synes helt sikkert I skal snakke med svigerinden om det!

Vi tænker også, at når han nu ikke får den store løncheck, når han er startet i det nye job, så har han en historie klar om hvorfor det ikke er gået som forventet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Tropez

Anonym skriver:

Hej tøser.

Jeg skriver til jer fordi vi er nogle i familien der er ret bekymrede. Det drejer sig om min svigerinde og hendes forlovede. Vi i familien er nemlig bange for, at han bilder min svigerinde noget ind. Han fortalte for nogle måneder siden, at han har fået job i forsvaret. Han har tidligere fortalt, at han har taget en uddannelse som kun kan tages i England, og det er så det han skal arbejde med nu. (Jeg husker desværre ikke hvad stillingen hedder). Han skulle også være den ene af to eller tre i hele det danske land, som har den uddannelse. Det fik allerede en klokke til at ringe - hvorfor har forsvaret så ikke ansat ham for længst? (Han har i øvrigt også fortalt, at han er uddannet bombeekspert, men han ved ikke hvordan han skal sætte startkabler til batteriet i bilen  Det er godt nok ikke det samme, meeeeeeeen). Han har i et års tid arbejdet i et vagtfirma. Han skal angiveligt starte i det nye job her til april, og vil så tjene 80-120.000 kr. i måneden og kun arbejde et par dage hver måned. I vores øre lyder det helt usandsynligt, at man kan få så mange penge for et par dages arbejde. Jeg skal nok også lige nævne, at min far arbejder i flådens efterretningstjeneste, og det har taget ham 20-30 års uddannelser og arbejdserfaring, at nå op på så høj en løn, og han har da skulle arbejde hver dag. Udover det, så tager svigerindens forlovede på kursus i en og to uger med besked om, at hun ikke på nogen måde kan kontakte ham, da det hele er meget hemmeligt. Min far er pt i USA på et hemmeligt område i forbindelse med hans arbejde, men ham kan jeg da sagtens smse med. Da min svigerinde begyndte at kæreste med ham, da var han også hos hende en uges tid af gangen for til sidst at flytte ned til hende. Vi ved ikke helt, om han i starten stadig var sammen med sin eks, men det virker lidt som om historien gentager sig. Han har to børn med sin eks og et barn med min svigerinde. Min svigerinde har to børn fra to tidligere forhold. Vi er naturligvis bekymrede for børnene. Nu taler de også om, at de skal flytte i en frygtelig dyr lejlighed, for de har jo masser af penge om et par måneder... Men tænk hvis det hele er løgn, så står min svigerinde der med tre små børn og en lejlighed hun ikke kan betale. Hun arbejder nemlig ikke, har ingen indkomst - bl.a. fordi hendes forlovede jo kommer til at svømme i penge lige om lidt. Og så synes hun ikke hun skal arbejde, når hun har tre børn.

Hvis der virkelig findes et sådant job, og han virkelig kommer til at tjene så godt, så er det jo vidunderligt, men vi alle i familien er bange for, at det hele er løgn og latin  Og vi tænker også at han måske er ved at forlade hende.

Det hele virker bare meget mistænkeligt... Er det os det er galt med, eller virker det også fordækt for jer?

Det er muligt at svare anonymt.

Han skulle vel aldrig hedde Kristian for han lyder godt nok som min eks

Anmeld

15. februar 2011

Anonym trådstarter

Tropez skriver:

Han skulle vel aldrig hedde Kristian for han lyder godt nok som min eks

Nej, det gør han ikke. Men vil da gerne høre historien om din eks til sammenligning

Anmeld

15. februar 2011

Tropez

Anonym skriver:

Nej, det gør han ikke. Men vil da gerne høre historien om din eks til sammenligning

Jo min eks forlovede som det jo er, var lyst løgner, men blev fanget i sit eget net til sidst, han påstod at være højtudd. itsupporter, med fedt job hvor han bare arbejdede hjemmefra, og så var han også lige medlem af hells angels og skulle tit til møder i kbh, det viser sig bare at han er på bistand, med hang til til mange forskellige kvinder han kan nasse på, han havde mig samt 5 andre kvinder og udd. var der ikke skyggen af, samt at han havde en søn fra et tidligere forhold, han ikke måtte se, og hells angels var da bare et påskud for at besøge damer rundt om i landet, heldigvis fandt jeg ret hurtigt ud af hans løgne, og kunne jo så sætte hårdt mod hårdt, pakke hans ting og be ham skride, jeg måtte intet i den tid vi var sammen, måtte ikke tage i byen, måtte ikke gå på nettet især ikke når han var hjemme, for så skulle han sidde ved siden af og følge med i hvem hvad og hvor, hvilket var meget ubehageligt, men klart bagefter, eftersom at han jo mødte de andre piger på nettet i de foraér jeg også kom i på det tidspunkt, så følte lidt alt det der lyst løgneri som du mistænker din søsters kæreste for bare passede så godt, tror du skal få tingene undersøgt lidt nærmere

Anmeld

16. februar 2011

Anonym trådstarter

Tropez skriver:

Jo min eks forlovede som det jo er, var lyst løgner, men blev fanget i sit eget net til sidst, han påstod at være højtudd. itsupporter, med fedt job hvor han bare arbejdede hjemmefra, og så var han også lige medlem af hells angels og skulle tit til møder i kbh, det viser sig bare at han er på bistand, med hang til til mange forskellige kvinder han kan nasse på, han havde mig samt 5 andre kvinder og udd. var der ikke skyggen af, samt at han havde en søn fra et tidligere forhold, han ikke måtte se, og hells angels var da bare et påskud for at besøge damer rundt om i landet, heldigvis fandt jeg ret hurtigt ud af hans løgne, og kunne jo så sætte hårdt mod hårdt, pakke hans ting og be ham skride, jeg måtte intet i den tid vi var sammen, måtte ikke tage i byen, måtte ikke gå på nettet især ikke når han var hjemme, for så skulle han sidde ved siden af og følge med i hvem hvad og hvor, hvilket var meget ubehageligt, men klart bagefter, eftersom at han jo mødte de andre piger på nettet i de foraér jeg også kom i på det tidspunkt, så følte lidt alt det der lyst løgneri som du mistænker din søsters kæreste for bare passede så godt, tror du skal få tingene undersøgt lidt nærmere

Det lyder også helt vildt, det dér! Det er faktisk helt utroligt, så mange mænd, der laver det stunt! Lyver og bedrager og snyder deres kærester på det groveste. Men det er vel egentlig en sygdom (ikke at det undskylder, at de ødelægger andres liv).

Min mand er ved at trække i land. Han mener ikke, at vi skal blande os, fordi det vil give en masse ballade. Men jeg kan bare ikke stå på sidelinjen og se til, mens han ødelægger hendes og børnenes liv  Hellere den ballade der kommer af, at jeg siger noget, end at de står der bagefter, og vi andre tænker - det vidste vi jo godt

Jeg ved bare ikke helt hvordan jeg skal sige det til hende... Og uden opbakning fra manden... Jeg har en idé om hvad jeg vil sige, men det bliver svært uden opbakning.

Anmeld

27. april 2011

muzen

hejsa hvordan går det har i fundet ud af noget? har tænk på dig en del siden at du oprettet denne her tråd

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

muzen skriver:

hejsa hvordan går det har i fundet ud af noget? har tænk på dig en del siden at du oprettet denne her tråd

Tak  Det varmer, at noget har tænkt på mig

De var her for ikke så længe siden, og jeg spurgte selvfølgelig ind til det igen, da det skulle være nu her omkring, at han skulle starte i job. Men nu ved han ikke hvornår han skal starte, for de ligger stadig i lønforhandlinger, og det er en helt ny stilling, så intet er fastlagt endnu. Og sidste gang sagde han, at han tog uddannelsen halvt igennem hjemmeværnet, og halvt igennem forsvaret. Nu tager han det åbenbart kun igennem forsvaret. Jeg spurgte min far, som arbejder for nato, og som har arbejdet for efterretningstjenesten, og han siger at man ikke kan tage nogen uddannelser i forsvaret mens man er på kontanthjælp. Det sagde jeg til ham, men han holdt fast i, at det gjorde han. Desuden er der altid et kontaktnummer, så det med, at min svigerinde ikke må kontakte ham, er bare noget fis.

Men min mand siger, at min svigerinde godt kan have fundet på, altså løjet om, at han skulle få den høje løn, og at det hele er så hemmeligt. Det hele er noget værre rod, og jeg ved slet ikke hvad jeg skal tro, eller hvem jeg skal tro  Hader at folk skal lyve sådan!

Anmeld

27. april 2011

Anonym

Haha. Undskyld at jeg griner. Meeen, jeg har også en i min familie, som lyver!! Og jeg ved heller ikke hvad jeg skal gøre. Er ved at blive sindsyg over dem. Personerne lyver også om skole og arbejde. Og når alt, kommer til alt, er det ikke rigtigt! Det er små og store ting, de lyver om!

- Jeg kan godt forstå, at du er uden af dig selv
Men det du har skrevet, lyder ikke helt rigtigt!

Knusser til dig

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

Haha. Undskyld at jeg griner. Meeen, jeg har også en i min familie, som lyver!! Og jeg ved heller ikke hvad jeg skal gøre. Er ved at blive sindsyg over dem. Personerne lyver også om skole og arbejde. Og når alt, kommer til alt, er det ikke rigtigt! Det er små og store ting, de lyver om!

- Jeg kan godt forstå, at du er uden af dig selv
Men det du har skrevet, lyder ikke helt rigtigt!

Knusser til dig

Det er virkelig frustrerende, at man slet ikke kan regne med hvad de siger  Og så når det er nogen i familien, så er det bare endnu værre

Tak for knus og knus tilbage

Anmeld

27. april 2011

Anonym

Anonym skriver:

Det er virkelig frustrerende, at man slet ikke kan regne med hvad de siger  Og så når det er nogen i familien, så er det bare endnu værre

Tak for knus og knus tilbage

Ja det er det. Jeg har det også kanon svært med det.

Jeg vil så gerne sige det til hende, men er bange for hvad der så sker! Jeg kan ikke forstår hvorfor hun skal lyve, over det ting, hun lyver over.

Desværre kan man ikke gøre så meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.