Ikke trådstarter som skriver:
hej trådstarter, jeg vil give dig helt ret i det lyder meget mystisk. Min søster fremlejede en gang sin lejlighed ud. Alle synes bare manden var så vidunderlig. Mine forældre mødte ham flere gang og min søsters veninde (nabo) snakkede jo også med ham mange gange. Men som tiden gik fik han rodet sig ud i flere og flere ting som ikke passede sammen. Men det var også i samme dur som det du nævner, at han havde været i militæret osv osv. Altså ting som man godt kunne tro på men pludselig ændrede historierne sig. Han fakede så også en trafik ulykke, og gik med krave og havde meget ondt af sig selv, en dag så veninden så ud af kig(spionhullet) at han ofte tog den af og drejede hoved rundt uden probl. Kontaktede mine forædre som så tænkte at de vist måtte finde lidt mere ud af manden. Det viste sig, at han var konstant lystløngner smuttede for regningen på jeg ved ikke hvor mange 1000 vis af kr (tror det var 50.000) og vi fandt senere ud af at han havde gjort det i det meste af sit vosksne liv. Dvs bare opfandt historier om ham selv og hans liv. Det var nærmest som om han selv troede på dem. Manden var jo nærmest skøn (uden at man viste noget)
Så mit råd er helt sikkert, at din svingerinde overhoved ikke skal starte op med nogle lejlighed eller involverer børnene for meget. Prøv så vidt muligt at finde så meget ud af ham så muligt evt. gennem internettet eller lign. Spørg (uskyldigt) ind til folkeskole, gymnasier osv. og se om det passer.
Anmeld