Hvad mener I??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2011

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

jeg håber du får held med det og at han ikke får held med at ødelægge tilværelsen for din svigerinde.. du må lige gi en update på det her så vi kan følge lid med

Det skal jeg gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

Anonym

Ikke trådstarter som skriver:

hej trådstarter, jeg vil give dig helt ret i det lyder meget mystisk. Min søster fremlejede en gang sin lejlighed ud. Alle synes bare manden var så vidunderlig. Mine forældre mødte ham flere gang og min søsters veninde (nabo) snakkede jo også med ham mange gange. Men som tiden gik fik han rodet sig ud i flere og flere ting som ikke passede sammen. Men det var også i samme dur som det du nævner, at han havde været i militæret osv osv. Altså ting som man godt kunne tro på men pludselig ændrede historierne sig. Han fakede så også en trafik ulykke, og gik med krave og havde meget ondt af sig selv, en dag så veninden så ud af kig(spionhullet) at han ofte tog den af og drejede hoved rundt uden probl. Kontaktede mine forædre som så tænkte at de vist måtte finde lidt mere ud af manden. Det viste sig, at han var konstant lystløngner smuttede for regningen på jeg ved ikke hvor mange 1000 vis af kr (tror det var 50.000) og vi fandt senere ud af at han havde gjort det i det meste af sit vosksne liv. Dvs bare opfandt historier om ham selv og hans liv. Det var nærmest som om han selv troede på dem. Manden var jo nærmest skøn (uden at man viste noget)

Så mit råd er helt sikkert, at din svingerinde overhoved ikke skal starte op med nogle lejlighed eller involverer børnene for meget. Prøv så vidt muligt at finde så meget ud af ham så muligt evt. gennem internettet eller lign. Spørg (uskyldigt) ind til folkeskole, gymnasier osv. og se om det passer.

Anmeld

12. februar 2011

Karina84

Anonym skriver:

Jeg har svaret en anden på det du skriver  Synes ikke lige jeg gad gentage mig selv

Ja det så jeg godt, så det er bare helt ok  

Håber for jer og selvfølgelig din svigerinde at han taler sandt, selvom det godt nok lyder temmelig meget meget meget langt ude

Anmeld

12. februar 2011

H+S Skjolgborg.

Er 100 på det er en stor løgn..

kende en del der er i  militæret osv i forskelig udd og ingen få så mange penge om mdr + min mand er selv udd og arbejde 37 timer + det løse og hans løn + arbejders leder mindre chef og han få sku kun 45000 kr før skat..DET er meget i mine øre..

Jeg tro han lyver med mindre han kan bevise det f.eks sin første lønseddel kontoudskrift... osv....

men det finder i måske ud af eller ej...

Håber da det er sandt men lyder godt nok vildt med 80000-120000 om mdr...

Ja lige før jeg ville skriv gå til politie hvis man kan det og se om man ikke kan få nået mere afvide om ham den vej eller ligne...

Henriette

Anmeld

12. februar 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ikke trådstarter som skriver:

hej trådstarter, jeg vil give dig helt ret i det lyder meget mystisk. Min søster fremlejede en gang sin lejlighed ud. Alle synes bare manden var så vidunderlig. Mine forældre mødte ham flere gang og min søsters veninde (nabo) snakkede jo også med ham mange gange. Men som tiden gik fik han rodet sig ud i flere og flere ting som ikke passede sammen. Men det var også i samme dur som det du nævner, at han havde været i militæret osv osv. Altså ting som man godt kunne tro på men pludselig ændrede historierne sig. Han fakede så også en trafik ulykke, og gik med krave og havde meget ondt af sig selv, en dag så veninden så ud af kig(spionhullet) at han ofte tog den af og drejede hoved rundt uden probl. Kontaktede mine forædre som så tænkte at de vist måtte finde lidt mere ud af manden. Det viste sig, at han var konstant lystløngner smuttede for regningen på jeg ved ikke hvor mange 1000 vis af kr (tror det var 50.000) og vi fandt senere ud af at han havde gjort det i det meste af sit vosksne liv. Dvs bare opfandt historier om ham selv og hans liv. Det var nærmest som om han selv troede på dem. Manden var jo nærmest skøn (uden at man viste noget)

Så mit råd er helt sikkert, at din svingerinde overhoved ikke skal starte op med nogle lejlighed eller involverer børnene for meget. Prøv så vidt muligt at finde så meget ud af ham så muligt evt. gennem internettet eller lign. Spørg (uskyldigt) ind til folkeskole, gymnasier osv. og se om det passer.

Sikke en historie  Men den slags mennesker findes vidst overalt

Hun er jo involveret til op over begge øre, hvis man kan sige det. De lejer hus sammen nu (hvor de ikke har betalt husleje et par måneder, "men det er jo ligemeget, vi betaler bare, når *bip* går igang med sit nye job"), og de har en søn sammen. Derudover er der 4 andre børn, som også er involveret i det hele - to børn på hver side.

Anmeld

12. februar 2011

Anonym

Anonym skriver:

Sikke en historie  Men den slags mennesker findes vidst overalt

Hun er jo involveret til op over begge øre, hvis man kan sige det. De lejer hus sammen nu (hvor de ikke har betalt husleje et par måneder, "men det er jo ligemeget, vi betaler bare, når *bip* går igang med sit nye job"), og de har en søn sammen. Derudover er der 4 andre børn, som også er involveret i det hele - to børn på hver side.

Nå for pokker, havde slet ikke set det med at de allerede har et barn sammen. Men så har hun jo også kendt ham i et godt stykke tid. Så må man bare håbe, at hun ville have gennemskuet ham hvis noget er galt.

Uh jeg for at han ikke er en lystløgner.

Anmeld

12. februar 2011

Brams

Anonym skriver:

Ha ha ha, ja det gør det faktisk. Ej, det er jo ikke engang særlig morsomt... Det er helt uhyggeligt, at nogen kan få sig selv til, at bedrage et andet menneske så vildt.

Ja lige præcis, han kan jo være hvem som helst!!

Anmeld

12. februar 2011

Anonym trådstarter

Henriette.S.J skriver:

Er 100 på det er en stor løgn..

kende en del der er i  militæret osv i forskelig udd og ingen få så mange penge om mdr + min mand er selv udd og arbejde 37 timer + det løse og hans løn + arbejders leder mindre chef og han få sku kun 45000 kr før skat..DET er meget i mine øre..

Jeg tro han lyver med mindre han kan bevise det f.eks sin første lønseddel kontoudskrift... osv....

men det finder i måske ud af eller ej...

Håber da det er sandt men lyder godt nok vildt med 80000-120000 om mdr...

Ja lige før jeg ville skriv gå til politie hvis man kan det og se om man ikke kan få nået mere afvide om ham den vej eller ligne...

Henriette

Min mand siger også at lederne på hans arbejdsplads slet ikke tjener så meget heller, så det virker jo helt forrykt!

Vi kan jo kun vente til april og se om han tjener så meget som han siger...

Anmeld

12. februar 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nå for pokker, havde slet ikke set det med at de allerede har et barn sammen. Men så har hun jo også kendt ham i et godt stykke tid. Så må man bare håbe, at hun ville have gennemskuet ham hvis noget er galt.

Uh jeg for at han ikke er en lystløgner.

De har været sammen i ca halvandet år, men som jeg før har skrevet, så er hun ret naiv. Min mand har ofte drillet hende og bildt hende alt muligt ind. Hun tror på stort set alt hvad man siger til hende. Så tror ikke hun tror på det før det går galt...

Anmeld

12. februar 2011

H+S Skjolgborg.

Anonym skriver:

Min mand siger også at lederne på hans arbejdsplads slet ikke tjener så meget heller, så det virker jo helt forrykt!

Vi kan jo kun vente til april og se om han tjener så meget som han siger...

jeg håber i få set en løn seddel. eller hans arbejdeskontrakt.

*SS*

Jeg tro skam  han lyver arme kone/kvninde/svigerinde hun lyder til af have været nået igellem og må sgu være svært af stole på en mand så..

Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.