Anonym skriver:
Det er simpelthen bare ikke godt nok.
Hvis du vil videre med det, du har gang i, så er du nødt til at være mere opsøgende og gå ham på klingen - du kommer ingen vegne med så få oplysninger, og du er ikke i stand til at hjælpe din svigerinde, hvis du ikke får rusket op i tingene. Hvad er din mands holdning til det hele?
Hvorfor er det så magtpåliggende for dem at flytte i noget dyrt, før han får pengene? Det kunne du måske spørge din svigerinde om - man sælger ikke skindet, før bjørnen er skudt.
Som jeg skrev, så var vi til børnefødselsdag, så uanset hvad, så ødelægger jeg ikke drengens dag!
Jeg skal derud igen sidst på måneden, når han skal på kursus, og så tager jeg lige en mere alvorlig snak med hende. Det er hende, der skal tage en snak med ham, ikke mig.
Min mand vil ikke foretage sig noget før han skal starte på job. For han vil vente og se, om det passer, at han overhovedet har et job.
Min svigerinde vil flytte nu, da det er nu den lejlighed er der, og hun er overbevist om, at kommunen vil låne dem de knap 30.000 til indskud. Men det med flytning er også noget jeg vil tale med hende om, for hun flytter ca en gang i året, fra by til by, og det er synd for børnene. De bliver totalt forvirret af konstant at flytte og konstant at skifte skole
Som sagt, så er det ikke nemt, for hun vil selvfølgelig forsvare og beskytte sin forlovede, og se os som bussemændene...