Hvad mener I??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2011

Anonym trådstarter

Brams skriver:

Ja lige præcis, han kan jo være hvem som helst!!

Lige netop. Nu skal det ikke lyde som om jeg er imod netdating, men de mødte hinanden over nettet, og hun kender intet til ham, andet end det han har fortalt hende. Og hans familie har hun heller ikke rigtig haft noget med at gøre, da de ikke er gode venner. Så det hele er bare liiiiidt for mistænkeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

Fru'Rugaard

Det lyder da ikke helt som det danske land
For mig lyder det også meget mistænkeligt.
Men, når det er din svigerinde, så er det vel din bror vi snakker om? eller er det bare mig?

Anmeld

12. februar 2011

Anonym trådstarter

Henriette.S.J skriver:

jeg håber i få set en løn seddel. eller hans arbejdeskontrakt.

*SS*

Jeg tro skam  han lyver arme kone/kvninde/svigerinde hun lyder til af have været nået igellem og må sgu være svært af stole på en mand så..

Henriette

Jeg har også tænkt på arbejdskontrakten, men det er jo ikke noget han viser os andre. Jeg ville heller ikke vise familien min arbejdskontrakt. Ikke andre end min mand. Så skulle det være fordi jeg skulle have råd og vejledning om noget. Men nu prøver jeg lige at fange hende en uge hvor han er på kursus, og så ser jeg lige hvad jeg finder ud af.

Ja arme kvinde  Jeg har selv levet sammen med en der snød mig for penge og løj med arme og ben. Og svigerindens forlovede har da også sat hende i en kæmpe gæld, da han står i RKI, så hun skylder penge alle vegne nu. Det er et værre rod

Anmeld

12. februar 2011

Anonym trådstarter

Fru'Rugaard skriver:

Det lyder da ikke helt som det danske land
For mig lyder det også meget mistænkeligt.
Men, når det er din svigerinde, så er det vel din bror vi snakker om? eller er det bare mig?

Nej det lyder nærmest som en Hollywoodfilm, ikke

Nej det er min mands søster.

Anmeld

12. februar 2011

Brams

Anonym skriver:

Lige netop. Nu skal det ikke lyde som om jeg er imod netdating, men de mødte hinanden over nettet, og hun kender intet til ham, andet end det han har fortalt hende. Og hans familie har hun heller ikke rigtig haft noget med at gøre, da de ikke er gode venner. Så det hele er bare liiiiidt for mistænkeligt

Er hun villig til at lytte tror du?? For så ville jeg prøve at tale med hende og få hende til at få styr på nogle ting i hans liv, så hun kan tjekke om det er rigtigt

Anmeld

12. februar 2011

Fru'Rugaard

Anonym skriver:

Nej det lyder nærmest som en Hollywoodfilm, ikke

Nej det er min mands søster.

Jo, det gør det
arh ja, det kunne jeg da have sagt mig selv at det var

Anmeld

12. februar 2011

Anonym trådstarter

Brams skriver:

Er hun villig til at lytte tror du?? For så ville jeg prøve at tale med hende og få hende til at få styr på nogle ting i hans liv, så hun kan tjekke om det er rigtigt

Jeg håber det. Jeg er ret god til (har jeg ladet mig fortælle), at få folk til at stille sig selv spørgsmål fra en anden vinkel. Håber det lykkes mig  Og ellers er jeg mindst lige så god til, at spille dum, så skal bare spørge på en "blond" måde. (Er selv blond, så ikke for at fornærme nogen ). Og jeg kan jo altid spørge om han er kommet på talefod med familien efterhånden, efter han er blevet far igen osv osv. Jeg skal nok finde på noget

Anmeld

12. februar 2011

Anonym trådstarter

Fru'Rugaard skriver:

Jo, det gør det
arh ja, det kunne jeg da have sagt mig selv at det var

Hehe

Anmeld

12. februar 2011

Brams

Anonym skriver:

Jeg håber det. Jeg er ret god til (har jeg ladet mig fortælle), at få folk til at stille sig selv spørgsmål fra en anden vinkel. Håber det lykkes mig  Og ellers er jeg mindst lige så god til, at spille dum, så skal bare spørge på en "blond" måde. (Er selv blond, så ikke for at fornærme nogen ). Og jeg kan jo altid spørge om han er kommet på talefod med familien efterhånden, efter han er blevet far igen osv osv. Jeg skal nok finde på noget

Lyder godt, jeg  for dig

Anmeld

12. februar 2011

Anonym trådstarter

Brams skriver:

Lyder godt, jeg  for dig

Tak  Jeg håber jo vi alle tager fejl, og alt hvad han siger er sandt, men min fornuft siger bare noget helt andet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.