Hej tøser.
Jeg skriver til jer fordi vi er nogle i familien der er ret bekymrede. Det drejer sig om min svigerinde og hendes forlovede. Vi i familien er nemlig bange for, at han bilder min svigerinde noget ind. Han fortalte for nogle måneder siden, at han har fået job i forsvaret. Han har tidligere fortalt, at han har taget en uddannelse som kun kan tages i England, og det er så det han skal arbejde med nu. (Jeg husker desværre ikke hvad stillingen hedder). Han skulle også være den ene af to eller tre i hele det danske land, som har den uddannelse. Det fik allerede en klokke til at ringe - hvorfor har forsvaret så ikke ansat ham for længst? (Han har i øvrigt også fortalt, at han er uddannet bombeekspert, men han ved ikke hvordan han skal sætte startkabler til batteriet i bilen
Det er godt nok ikke det samme, meeeeeeeen). Han har i et års tid arbejdet i et vagtfirma. Han skal angiveligt starte i det nye job her til april, og vil så tjene 80-120.000 kr. i måneden og kun arbejde et par dage hver måned. I vores øre lyder det helt usandsynligt, at man kan få så mange penge for et par dages arbejde. Jeg skal nok også lige nævne, at min far arbejder i flådens efterretningstjeneste, og det har taget ham 20-30 års uddannelser og arbejdserfaring, at nå op på så høj en løn, og han har da skulle arbejde hver dag. Udover det, så tager svigerindens forlovede på kursus i en og to uger med besked om, at hun ikke på nogen måde kan kontakte ham, da det hele er meget hemmeligt. Min far er pt i USA på et hemmeligt område i forbindelse med hans arbejde, men ham kan jeg da sagtens smse med. Da min svigerinde begyndte at kæreste med ham, da var han også hos hende en uges tid af gangen for til sidst at flytte ned til hende. Vi ved ikke helt, om han i starten stadig var sammen med sin eks, men det virker lidt som om historien gentager sig. Han har to børn med sin eks og et barn med min svigerinde. Min svigerinde har to børn fra to tidligere forhold. Vi er naturligvis bekymrede for børnene. Nu taler de også om, at de skal flytte i en frygtelig dyr lejlighed, for de har jo masser af penge om et par måneder... Men tænk hvis det hele er løgn, så står min svigerinde der med tre små børn og en lejlighed hun ikke kan betale. Hun arbejder nemlig ikke, har ingen indkomst - bl.a. fordi hendes forlovede jo kommer til at svømme i penge lige om lidt. Og så synes hun ikke hun skal arbejde, når hun har tre børn.
Hvis der virkelig findes et sådant job, og han virkelig kommer til at tjene så godt, så er det jo vidunderligt, men vi alle i familien er bange for, at det hele er løgn og latin
Og vi tænker også at han måske er ved at forlade hende.
Det hele virker bare meget mistænkeligt... Er det os det er galt med, eller virker det også fordækt for jer?
Det er muligt at svare anonymt.
Anmeld