Hvordan har i det med alder, uddannelse og graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

Anitta Kristiansen

Carina:-) skriver:

Den hopper jeg med på

hvornår mener du så at det er børn som får børn? man er jo myndig som 18 årig og bliver det sjovt nok også hvis man er gravid som 16/17 årig. så hvad er grænsen? er man moden som 18?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Anitta Kristiansen

Frk-Lotusblomst skriver:

Lige mine ord. Altså, vi har en god økonomi, vi har hus, stor indhegnet have, bil, hund.  Vi har været sammen 5,5 år. Så kan ikke se hvorfor vi skal vente. For mig er alder altså ikke særlig meget.

Hvis vi boede i lejlighed, ingen bil havde, uden have, uden hund. Jah så ville vi nok få baby alligevel i en tidlig alder. Og også selvom jeg ikke er færdiguddannet. 

Og tak.

det er bare meget mere dejligt at have de ting, men kan man jo lige så godt få i en ung alder som 'gamel' alder kommer jo an på hvordan ens penge bliver brugt. nogen er jo heldige med deres forældre med millioner hvor andre må slide og slæbe. stedet man bor er vel ligegyldigt bare barnet har det godt  

Anmeld

31. maj 2011

DenHeldige

Det er så individuelt, som det kan være. Det vigtigste er, at man tager ansvar for sine valg.

Anmeld

31. maj 2011

DenHeldige

Anitta Kristiansen skriver:

det er bare meget mere dejligt at have de ting, men kan man jo lige så godt få i en ung alder som 'gamel' alder kommer jo an på hvordan ens penge bliver brugt. nogen er jo heldige med deres forældre med millioner hvor andre må slide og slæbe. stedet man bor er vel ligegyldigt bare barnet har det godt  

enig!

Anmeld

31. maj 2011

DenHeldige

enig!

Anmeld

31. maj 2011

Anitta Kristiansen

DenHeldige skriver:

Det er så individuelt, som det kan være. Det vigtigste er, at man tager ansvar for sine valg.

ja nemlig. nytter ikke noget at stikke af.

Anmeld

31. maj 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg har stemt den 3. linje.

Jeg er selv ung, og har fået barn. Og er næsten færdig med min første udd. Jeg synes ikke det har været en hendring og har virkelig taget min pige i første række.

Det eneste der måske kan være ved det at være ung, er jo at vi hurtigt går indunder det at være enlige, men som verden udvikler sig er 'gamle' jo snart lige så enlige som os unge. Og det at være enlig, gør det ikke altid let at arbejde indenfor sundhedsområdet. Og jeg ku derfor godt ønske mig nogle flere weekend dp'er. Men det kommer nok

Men det har jo ikke noget med alderen at gøre

Anmeld

31. maj 2011

Frk-Lotusblomst

Præcis, vi har så valgt at slide og slæbe og spare en masse sammen. selvom vi alligevel har levet livet rimelig godt. Men det er jo så også kun derfor vi haar alt dette. Og så købte vi et LORTE hus, men min "mand" er tømrer så vi renoverede hele huset selv. Så der sparede vi jo en masse penge.

Men jah, så længe barnet har det godt. Og man kan være det bekendt. - Her menes at man bor under forhold  man kan være bekendt - som ikke er skadelige for barn og voksne. Hvis du forstår.

Anmeld

31. maj 2011

Anitta Kristiansen

Frk-Lotusblomst skriver:

Præcis, vi har så valgt at slide og slæbe og spare en masse sammen. selvom vi alligevel har levet livet rimelig godt. Men det er jo så også kun derfor vi haar alt dette. Og så købte vi et LORTE hus, men min "mand" er tømrer så vi renoverede hele huset selv. Så der sparede vi jo en masse penge.

Men jah, så længe barnet har det godt. Og man kan være det bekendt. - Her menes at man bor under forhold  man kan være bekendt - som ikke er skadelige for barn og voksne. Hvis du forstår.

ja forstår jeg godt. boede selv i lejelighed med skimmelsvamp synes jeg ikke var optimalt så skal flytte i rækkehus her om nogle dage heldigvis så væk fra byen og ud hvor vi gerne vil blive resten af vores liv. så ja synes ikke et sted med skimmelsvamp var bekendt for min lille dreng. jeg blev syg så nej ikke også ham.

men er vidunderligt med en mand som er tømre og som lige kan klare hele huset jeg må nøjes med en mand som laver vidunderligt mad.  

Anmeld

31. maj 2011

Anitta Kristiansen

LouiseVous skriver:

Jeg har stemt den 3. linje.

Jeg er selv ung, og har fået barn. Og er næsten færdig med min første udd. Jeg synes ikke det har været en hendring og har virkelig taget min pige i første række.

Det eneste der måske kan være ved det at være ung, er jo at vi hurtigt går indunder det at være enlige, men som verden udvikler sig er 'gamle' jo snart lige så enlige som os unge. Og det at være enlig, gør det ikke altid let at arbejde indenfor sundhedsområdet. Og jeg ku derfor godt ønske mig nogle flere weekend dp'er. Men det kommer nok

Men det har jo ikke noget med alderen at gøre

ja desværre er der mange enlige idag. er bare lykkelig for at have min kæreste som er faren til barnet. men som du siger idag er det jo ikke kun unge som er enlige. men ja nogen gange er det desværre bare ikke det rigtige ellers giver man ikke tid til at snakke med hinanden om det. havde nok selv været enlig hvis ikke vi gav tid til at snakke sammen om tingene. det betyder jo meget men alle er jo desværre så stresset så tror problemet ligger der. er bare glad for jeg har fundet den perfekte terapi  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.