jeg syntes det er en fin tråd at starte og det giver mig mulighed for at sige at jeg simpelthe er så træt af folk der "påtager" sig den opgave at fortælle hvornår/hvorledes det er korrekt eller ukorrekt at få børn. jeg er udemærket klar over at folk på denne tråd blot oplyser om hvad der passer hvor hver enkelt
jeg må bare ud med det for gud hvor er der meget hysteri og pegen fingre hvis man får børn tidligt...
når det er sagt så har det for mit vedkommende ingen betydning længere om man har udd. eller ej. Syntes at en handlingsplanen er langt væsentligere dvs. at man har planer om en uddannelse eller om man er igang så er det egentlig underordnet om hvorledes man er færdig. Blot fremtidsudsigterne indebærre nogle klare økonomiske rammer. Derudover kan jeg se mange fordele ved at få børn under udd. da selve uddannelsen kan tage længe og der kan gå nogle år før du er godt intrigreret i arbejdet og evt. har fundet drømme jobbet har god økonomisk ect. og så kan man allerede være godt op i årene før der er baby-on-board. . .
jeg er selv ung og har altid haft den holdning; at ikke før jeg var istand til at kunne være alene med et barn (økonomisk) så skulle jeg ikke have børn. Men har nu været i et forhold i 3 år og har en kæreste der lige er en del år ældre end jeg, som iøvrigt er selvstændig, så trækker hans alder lidt på vej, og når hans økonomi sagtens kan dække for mig og et evt. barn...-ja så må jeg indrømme at tankerne om uddannelse først ikke er så vigtigt. Dog påbegynder jeg en lang uni. udd. til sommer og jeg drømmer om at nå højt op i heirarkiet, og går man med disse drømme så er der både fordele/ulemper med både at få dem først eller efter. udd/karriere.
K.H -moi 
Anmeld