Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg kom enlig til at tænke, hvordan har i det der ude med hvonår folk bestemmer sig for at få børn. Det svinger jo meget med alderen og blev enlig nysgerrig over hvad i synes der ude.
Det er tilladt at vælge flere svar, da man godt kan synes den ene men også den anden.
Vil være dejligt hvis i begrunder jeres svar. Og synes i selv at i bedømmer andre efter alder?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har som sådan ingen holdning til unge contra ældre mødre/foældre, men jeg mener, at man selv bør kunne forsørge sine børn, - eller i hvert fald have en plan for at kunne komme til dette.
- Nå ja, og så bryder jeg mig ikke om at "børn får børn".
Mvh. Line.
Jeg synes man skal have lidt alder=livserfaring før der kommer børn, tror jeg er godt for moderen.. og uddannelse er jo altid meget godt at have styr på, det gør jo også noget ved ens personlige udvikling..
Har stemt den første: med uddannelse..Jeg synes ikk det gør noget man får børn tidligt, men synes det er smartest og ha en uddannelse inden så det ligesom er på plads.Nogen klarer sig jo flot uden, så det kan jo lade sig gøre Men det er bare den holdning jeg har haft.. uddannelse først..men ville stadig gerne ha mit første barn inden jeg blev 25 år helst. Det lykkedes da heldigvis også
Jeg synes dog ikke man skal være FOR ung.. men det giver sig selv i det svar jeg siger med uddannelse.. for så er man da ihvertfad som regel 18 før man har skole.. og så som regel noget læretid efter
Det har ingen betydning for mig, så længe man behandler sine børn godt
Jeg var 18, da jeg fik min første og jeg er først ved at tage min uddannelse nu, 18 år senere.
Altså det er så svært, for det kommer an på det individuelle tilfælde. Jeg er 21 (bliver 22 inden fødsel), gravid og UNDER universitetsuddannelse, og det synes jeg er fint. Alt er planlagt til punkt og prikke, og uddannelsen fortsættes naturligvis efter barsel
SØS skriver: Jeg har som sådan ingen holdning til unge contra ældre mødre/foældre, men jeg mener, at man selv bør kunne forsørge sine børn, - eller i hvert fald have en plan for at kunne komme til dette. - Nå ja, og så bryder jeg mig ikke om at "børn får børn". Mvh. Line.
Jeg er meget enig her
Til line
når 'børn får børn' er det så ved de 18 år eller andet? for i mange tilfælde at selvom de er blevet 18 år så kan de stadig opføre sig som børn på 14? hvor andre derimod kan opføre sig meget modent. men ja man kan jo selv skabe barnet så bliver man vel også nød til at forsørge barnet.
Til Eva
som sagt livserfaring kan jo også svinge meget. nogle mennesker har jo oplevet meget og kan give meget fra sig selvom de er unge? eller er det kun basseret på uddannelse/arbejde?
Kan desværre ikke skrive bestemt til jeres beskeder. håber det går.
Anitta Kristiansen skriver: Til line når 'børn får børn' er det så ved de 18 år eller andet? for i mange tilfælde at selvom de er blevet 18 år så kan de stadig opføre sig som børn på 14? hvor andre derimod kan opføre sig meget modent. men ja man kan jo selv skabe barnet så bliver man vel også nød til at forsørge barnet. Til Eva som sagt livserfaring kan jo også svinge meget. nogle mennesker har jo oplevet meget og kan give meget fra sig selvom de er unge? eller er det kun basseret på uddannelse/arbejde? Kan desværre ikke skrive bestemt til jeres beskeder. håber det går.
Altså der sker jo en modningsproces lige meget hvordan vi vender og drejer det og som jeg mener hænger sammen med at have levet længere..d.et at blive voksen. Jeg siger ikke man er en dårlig mor fordi man får børn tidligt eller overhoved noget i den sammenhæng, jeg mener bare at det gavner mor og dermed barn at man har lidt alder...
Helt enig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128