Jeg er egentlig taknemmelig over at du har skrevet det her indlæg. Jeg havde faktisk slet ikke tænkt på at vaskemiddel, kunne være farligt for det lille foster. Jeg bruger i forvejen vaskepulver uden parfume, men har desværre skyllemiddel med parfume og det skal bestemt skiftes ud til noget andet.
Make up bruger jeg ikke særligt meget....mest hvis jeg skal noget, eller bare har lyst til at gøre mig lækker en dag
men jeg skal helt sikkert også have udskiftet det.
Jeg er 9+4 lige nu, og har indtil videre brugt penge på 2 par nye bukser (jeg kan allerede ikke passe mine jeans), gravitamin, gravikalk og jern. men der kommer da helt sikkert en del flere udgifter henad vejen.
Og så vil jeg lige til sidst kommentere, at det absolut ikke hører hjemme nogen steder, at skrive at man ikke er ordentligt gravid, før man er længere henne. jeg er som sagt lidt over 9 uger henne, og jeg har dælme været gravid i lang tid....lige siden jeg så de 2 streger på testen. Der er ikke noget der hedder rigtig gravid i min verden. Enten så er man gravid eller også så er man det ikke.
Anmeld