Secrets skriver:
Lad mig høre hvilke omkostninger i har haft i forbindelse med jeres graviditet, som ikke direkte var babyudstyr osv!
Jeg blev lidt overrasket i dag, da jeg måtte fyre knap 900 kroner af på min graviditet :O Jeg ved ikke om jeg er fanatisk, men jeg vil bare ikke fylde min krop med alt muligt mærkeligt, så jeg købte pudder, blush og mascara fra Origins, som er uden alle mulige tilsætningsstoffer, som kan skade barnet. Rent naturlig produkt. Så købte jeg creme, deo, badesæbe og shampoo fra neutral og så gravitamin, fordi der er for meget a-vitamin i mine vitaminpiller. 900 kroner alligevel. Pyha 
Hvad har i været nødt til at bruge penge på, som ikke var direkte babyudstyr?
Jamen jeg smed alt mit gamle make-up ud, gik ikke med ret meget af det alligevel, og så købte jeg mig noget fra nilens jord
Desuden droppede jeg al sæbe og shampoo med parfume og købte neutral istedet. Har ikke brugt parfume, men brugre roll-on fra neutral 
Så har jeg købt to par venteleggings i H&M og nogle andre steder fra... kan ikke rigtig holde ud at have andet på
Jeg har købt en enkel decideret ventebluse, men ellers har jeg købt bluser/kjoler, der var skåret over maven 
Og ja så er der vitaminpiller, jernpiller og fiskeolie
Jo og så lige en pakke ammeindlæg, da jeg så småt er begyndt at lække lidt
og det ville jo være dødpinligt at sidde i undervisningen og lige pludselig have våde pletter på blusen 
Men ved ikke hvor meget jeg lige har brugt, meget af tøjet har været på tilbud 
Men til sidst synes jeg det er super du har skiftet det ud med et sundere valg
Jeg gjorde det også med det samme 
Anmeld