Jeg synes det er flot du er begyndt at tænke over dine produkter nu hvor du er gravid -men det kroppen gemmer jo desværre tit på de affaldsstoffer vi har påført den!
Jeg har i mange år og stadig bruger Neutral vaskepulver og Drema-cremer -ikke fordi jeg har allergi, men vil ikke fylde mig med for meget skidt!
Jeg bruger ingen parfumer mens jeg er gravid, dog deodrant Reaxona (staves??!!!) -synes ikke Dremas var nok!
Jeg har det sådan at jeg vil gerne kunne sige til mig selv at jeg ikke med vilje har påført det ufødte barn noget som muligvis kan skade!
Jeg har en datter på snart 5, som jeg også bruger Drema-produkter til. (Shampoo, creme og solcreme mm.) det har jeg gjort siden hun kom til verden. Nogle gange køber jeg også produkter fra Neutral -det svinger.
Det eneste jeg ikke har haft i overvejelserne er mit make-up, men bruger det kun sjældent. Dog bruger jeg mascara hver dag, for at se vågen ud. Men jeg vil da tænke over at købe neutrale produkter næste gang der skal nyt til!
Så jeg ved som ikke om jeg brugte ekstra penge da jeg blev gravid ud over vitaminerne og jernpillerne.
Det er jo op til folks egen samvittighed, hvad de vil bruge af div. produkter mens de er gravide -men ofte skal der bruges lidt ekstra penge på de gode produkter, hvilket jeg desværre også tror gør at nogle ikke vælger dem.
Anmeld