Tropez skriver:
i mit tilfælde føler jeg at det vil være en forringelse, jeg har meget svært ved andre folks lugte, så hvis jeg ikke selv dufter, bare nogenlunde, kan jeg ikke holde det, for så kan jeg ikke være mig selv, jeg bruger skæl shampo, så den er super vigtig for mig i forvejen bruger vi neutral vaskepulver, og jeg bruger så en smule duftevand, det er bare et must, og jeg har under ingen omstændigheder råd til at fyrre 900 kr af på at købe det som du har gjort, jeg har 1500 kr til mad, diesel, og tøj på kroppen hver 14 dag og det skal da lige siges at jeg kører 560 km om ugen alene for at komme på job, hvor jeg så skal være sammen med svedlugtene mænd de næste 8 timer, så jo for mig ville det ikke være særlig fedt, og jeg er opvokset i et hjem hvor der ikke blev taget så meget hensyn, til om det var godt eller skidt, og sådan har jeg det også bedst, der er før blevet nævnt at børn er meget mere syge og svage idag, netop fordi man nærmest lukker dem inde i en kapsel af renlighed, uden snavs og andre skadelige ting, der må også være grænser for hvor meget ens livs skal køres op i en spids bare fordi man er gravid. men det er jo blot min holdning og du har din, og fred være med det heldigvis er vi jo ikke alle ens
Uha, rolig nu, du behøver ikke komme med en lang forsvarstale. Hehe
Angående parfume og duft, kan man jo bare sprøjte det lidt udenpå tøjet. Og angående økonomien, har jeg heller ikke det store rådighedsbeløb, men som skrevet et par gange herinde har jeg haft sparet op til projekt baby, fordi jeg vidste der ville blive nogle dyre udgifter 
Det er rigtig nok, at mange pakker deres børn for godt ind, men jeg tror måske du har misforstået det lidt.. For sådan som jeg opfatter dét budskab, handler det mere om når de er født, at man er helt vildt hysterisk omkring, at de ikke må blive snavsede og komme i kontakt med bakterier. Det her er jo lidt noget andet, som handler om, at mange af produkterne kan have en hormonel og allergifremkaldende påvirkning, som skader barnet allerede fra før det er født. Jeg tvivler meget på, at man opbygger en resistance hos barnet ved at fylde sig med parabenefyldte produkter, for så tror jeg ikke, at sundhedsstyrelsen kraftigt ville fraråde den slags hos gravide. Tror mere det handler om efter fødslen, at nogen er for hys 
Men jeg forstår skam godt dit synspunkt ellers