Caroline86 skriver:
hvor er du bare god!!! 
Det er, desværre, ikke ret mange der tager ansvar for deres barns sikkerhed så tidligt, selvom det er lige præcis tidligt i graviditeten det er aller vigtigst!
Jeg skiftede gradvist alle sagerne ud op til gravideteten, men ja, det bliver hurtigt meget dyrt!
Jeg tog selvfølgelig de anbefalede vitaminer og jern-tilskud da jeg nåede så langt.
Jeg brugte i forvejen ikke ret meget make-up inden jeg blev gravid (jeg brugte Nilens Jord og det gør jeg også nu efter gravidtet og amning) men da jeg var gravid brugte jeg slet ingen make-up... følte mig bare så smuk som gravid at jeg slet ikke mente det var nødvendigt

Jeg brugte neutral produkter til hud og hår og tøjvask, håndvask, opvask osv osv osv...
Ja.. skar flest mulige kemikalier, tilsætningsstoffer, farvestoffer osv væk!
Jeg blev kaldt for HYS men mente bare jeg tog ansvar for mig selv og mit kommende barn..
Hmm.. det blev vist en lang smøre! Ville egentlig bare sige jeg synes det er SÅ godt at du tager det ansvar du gør 

knus 
Tak skal du have, det er rart at høre! Havde ikke regnet med at debatten skulle udvikle sig til, at jeg var fanatisk fordi jeg kun er 5+4, det var jo bare for at snakke om alle de andre udgifter, så jeg er rigtig glad for dit svar 
Tror også det er fint at skifte det gradvist ud, for det er da en stor bunke penge at skulle smide på én gang! Og det er nok også rigtig godt i det hele taget lidt at undgå at bruge makeup, hvis man kan det, så thumbs up over du gjorde det 
Synes også man skal tænke på, at fosteret ikke selv kan bestemme og ikke kan passe på sig selv, så jeg mener man har et ansvar uanset hvor langt man er henne 
Men ja, jeg synes jo IKKE at du er hys, synes bare det var nogle gode valg du traf!