Miracle skriver:
GA = Gestationsalder, de antal uger du er henne.. 
Jeg ved godt det ikke var ondt ment, da du skrev det, men kan nu ikke lade være med alligevel at blive lidt stødt - VED godt det ikke var din hensigt
Men i følge mig, er det jo vigtigt allerede fra starten af at være opmærksom på de ting, der skader fosteret. Det synes jeg kun er ansvarligt, og ikke overdrevet. Skulle jeg få en SA eller MA, så har jeg jo tænkt mig at forsøge at blive gravid igen, og i så fald kan produkterne jo bruges igen.
Et eller andet sted er det jo egentlig ikke en dårlig ting at tænke over, gravid eller ej, hvad man propper i kroppen
Har aldrig tænkt over det før, fordi jeg bare har skubbet det væk, men der kommer jo flere og flere undersøgelser frem, der viser, hvordan alle disse tilsætningsstoffer og hvad ved jeg i diverse produkter faktisk kan skade os på længere sigt. Så har man det måske fint nok, men der sker jo ikke noget ved at tænke langsigtet
Især ikke med små børn, for man har jo et ansvar for at give dem den mest optimale start på livet, og selvom risikoen for det sker måske er minimal, så er der jo en risiko, og jeg vil gøre alt for at undgå den risiko for mit barn.
Jeg har også droppet light-produkter, som man også frarådes, selvom jeg nærmest har levet af light før 
Anmeld