Jeg bløder :'( :'( :'( :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2011

mortilnoahogmelina

Maalene skriver:

Tuuusind tak søde

Åhh, det er jeg glad for at høre... Det er der faktisk mange herinde der skriver - og har ikke ondt eller noget og der er ingen blod på det bind jeg tog på for 3 timer siden, så håber virkelig vi får lov til at beholde vores lille vidunder

Åhh, hvor er du sød - er SÅ glad for jeg har "mødt" dig

Jeg håber virkelig os så inderligt at i får lov at beholde jeres lille vidunder .

je gfik enddag selv lidt smerter i maven/underlivet da jeg blødte , men de mente det var fra min livmoder . Så man kan have lov at håbe dit er det sammen .

Jeg ønsker virkelig jer det bedste . I fortjener det sku virkelig sååååå meget .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

åhhh altså.... håber virkelig at din lille spire har det godt

Anmeld

29. januar 2011

Maalene

Pernille08 skriver:

Jeg håber virkelig os så inderligt at i får lov at beholde jeres lille vidunder .

je gfik enddag selv lidt smerter i maven/underlivet da jeg blødte , men de mente det var fra min livmoder . Så man kan have lov at håbe dit er det sammen .

Jeg ønsker virkelig jer det bedste . I fortjener det sku virkelig sååååå meget .

Tusind tak søde - håber virkelig også det er sådan noget...

Og der kommer mindre og mindre "blod" på papiret, når jeg er ude og tjekke - og det virker heller ikke som frisk blod længere - så håber virkelig på det bedste

Åhh, hvor er du bare sød - synes faktisk også, at vi har fortjent det denne gang (hviis man må sige det selv)

Anmeld

29. januar 2011

Maalene

xxx&Troia <3 skriver:

åhhh altså.... håber virkelig at din lille spire har det godt

Tusind mange tak

Anmeld

29. januar 2011

mortilnoahogmelina

Maalene skriver:

Tusind tak søde - håber virkelig også det er sådan noget...

Og der kommer mindre og mindre "blod" på papiret, når jeg er ude og tjekke - og det virker heller ikke som frisk blod længere - så håber virkelig på det bedste

Åhh, hvor er du bare sød - synes faktisk også, at vi har fortjent det denne gang (hviis man må sige det selv)

dejligt at det ik længere er frisk blod .

Selvfølgelig har i fortjent det søde , det er der slet ingen t vivl om .

Jeg  sådan indtil i har været til trykhedsscanning på onsdag , og så må du love at skrive en update til mig .

Men selvfølgleig har den lille det dejligt i mors mave

Anmeld

29. januar 2011

twinboys

for et lille spire har det sundt og godt i sin babyhule...

Varme knus til dig

Majbritt

Anmeld

29. januar 2011

Happiness

Neeeeiiijjj søde. Det er bare ikke fair hvis der er noget galt!

Men har også hørt om rigtig mange der har blødt i graviditeten, og de har fået rigtig fine babyer ud af det. Så håber og tror på der ik er noget galt.

Anmeld

29. januar 2011

Maalene

Pernille08 skriver:

dejligt at det ik længere er frisk blod .

Selvfølgelig har i fortjent det søde , det er der slet ingen t vivl om .

Jeg  sådan indtil i har været til trykhedsscanning på onsdag , og så må du love at skrive en update til mig .

Men selvfølgleig har den lille det dejligt i mors mave

Det lover jeg dig søde

Ja, det håber jeg virkelig... Dig og de andre dejlige kvinder herinde har ihvertfald gjort både kæresten og jeg mere tryg - så må vi virkelig håbe på det bedste nu

Og endnu engang - tusind tak søde

Anmeld

29. januar 2011

Sophia'smor

Maalene skriver:

NEJ NEJ NEEEEEEEJ - ikke igen

Havde en smule brunt udflåd her i eftermiddags, men ikke noget jeg tænkte nærmere over...

Og da jeg var ude på toilet for 3 kvarter siden blødte jeg friskt, mørkerødt blod (ingen klumper) - men er det ikke tegn på jeg er ved at miste (IGEN!!!!)????

Har ingen stærke smerter eller noget, men ved ikke om alle har smerter når de aborterer?

Er fuldstændig knust - hvorfor skal det være så pisse uretfærdigt det hele? Hvad skal jeg gøre?

Så Længe du ikke bløder mere end mens og at der ikke er klumper, jeg blødte også en uges tid for ikke særlig lang tid siden,

og der sagde lægerne til mig at så længe jeg ikke blødte mere end mens og ikke klumper så var der ikke´noget at være nervøs for 25% af kvinder bløder igennem deres graviditet

Anmeld

29. januar 2011

Maalene

twinboys skriver:

for et lille spire har det sundt og godt i sin babyhule...

Varme knus til dig

Majbritt

Tusind mange tak - det varmer mere end du aner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.