Jeg bløder :'( :'( :'( :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2011

Seker

Maalene skriver:

NEJ NEJ NEEEEEEEJ - ikke igen

Havde en smule brunt udflåd her i eftermiddags, men ikke noget jeg tænkte nærmere over...

Og da jeg var ude på toilet for 3 kvarter siden blødte jeg friskt, mørkerødt blod (ingen klumper) - men er det ikke tegn på jeg er ved at miste (IGEN!!!!)????

Har ingen stærke smerter eller noget, men ved ikke om alle har smerter når de aborterer?

Er fuldstændig knust - hvorfor skal det være så pisse uretfærdigt det hele? Hvad skal jeg gøre?

Øvøv, hvorfor er så mange uheldige for tiden

Altså, jeg blødte også frisk blod i min graviditet, og da jeg kontaktede lægen sagde han at han ingenting kunne gøre, men jeg skulle komme dagen efter.. Jeg havde heller ingen smerter, men til gengæld mistede jeg heller ikke barnet (har i dag en dejlig pige på 1 år)

Så hvis du ingen smerter har, ville jeg sige der stadig er håb... men begynder du at styrtbløde, ja så er svaret desværre klart

Men en stort  skal du have med på vejen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

Maalene

Chalala85 skriver:

Nej der er intet retfærdigt ved det...

Vi skal nok komme igennem det igen... det gælder om at stå sammen og støtte hinanden

Jeg for dig at det går i sig selv.. jeg blødte selv i 10. uge da jeg ventede mikkel, frisk blod, de stoppede efter et par timer og alt var som det skulle være.

Det var en dejlig beroligende besked at få

Det er 1 time og 10 min siden jeg opdagede det, og der er faktisk ingen blod på det bind jeg tog på der - ville der være det, hvis det var en SA, eller kommer det lidt i "perioder"?

Dejligt at høre, at I har hinanden og I støtter hinanden - det er uvurderligt i sådan en tid

Anmeld

29. januar 2011

Maalene

Seker skriver:

Øvøv, hvorfor er så mange uheldige for tiden

Altså, jeg blødte også frisk blod i min graviditet, og da jeg kontaktede lægen sagde han at han ingenting kunne gøre, men jeg skulle komme dagen efter.. Jeg havde heller ingen smerter, men til gengæld mistede jeg heller ikke barnet (har i dag en dejlig pige på 1 år)

Så hvis du ingen smerter har, ville jeg sige der stadig er håb... men begynder du at styrtbløde, ja så er svaret desværre klart

Men en stort  skal du have med på vejen

Ja, det er virkelig vildt, at der er SÅ mange, som er så uheldige lige for tiden...

Dejligt at høre, at der er flere som har blødt, hvor det alligevel er endt ud med et lykkeligt resultat

Det bind jeg tog på for 5 kvarter siden er der faktisk ingen blod kommet på, så tror du ikke det er et godt tegn?

Ved ikke om man bløder i "perioder" når man aborterer - håber virkelig det bare en en lille spilopmager jeg gemmer på inde i maven

Anmeld

29. januar 2011

Seker

Maalene skriver:

Ja, det er virkelig vildt, at der er SÅ mange, som er så uheldige lige for tiden...

Dejligt at høre, at der er flere som har blødt, hvor det alligevel er endt ud med et lykkeligt resultat

Det bind jeg tog på for 5 kvarter siden er der faktisk ingen blod kommet på, så tror du ikke det er et godt tegn?

Ved ikke om man bløder i "perioder" når man aborterer - håber virkelig det bare en en lille spilopmager jeg gemmer på inde i maven

Jeg ville sige det er et godt tegn, hvis du ikke bløder mere:-) Men man skal selvf aldrig sige aldrig.. Du kan jo kontakte lægen mandag og sige hvordan weekenden er gået.. Så sender han dig nok til scanning:-)

Anmeld

29. januar 2011

Maalene

Seker skriver:

Jeg ville sige det er et godt tegn, hvis du ikke bløder mere:-) Men man skal selvf aldrig sige aldrig.. Du kan jo kontakte lægen mandag og sige hvordan weekenden er gået.. Så sender han dig nok til scanning:-)

Håber VIRKELIG du har ret

Har en tid til tryghedsscanning på onsdag, fordi vi tidligere har mistet, så selvom der er lang tid til onsdag, så er det måske godt nok og vente, da vi så er rimelig sikre på, at skulle kunne se hjerteblink

Anmeld

29. januar 2011

SussieThyssen

Jeg tænder et lys for jer, og ønsker alt det bedste.

Kærligst
Sussie

Anmeld

29. januar 2011

Seker

Maalene skriver:

Håber VIRKELIG du har ret

Har en tid til tryghedsscanning på onsdag, fordi vi tidligere har mistet, så selvom der er lang tid til onsdag, så er det måske godt nok og vente, da vi så er rimelig sikre på, at skulle kunne se hjerteblink

Håber og

Venter på en forhåbenligt positiv opdatering på onsdag

Anmeld

29. januar 2011

betiinsen

åhh søde, krydser fingre..

Jeg havde en form for brunt udflåd rigtig meget i min graviditet indtil uge 10, og den lille er der jo stadig. jeg fik at vide jeg ikke skulle være nervøs hvad mindre det var kraftigt rigtigt blod, og fik ondt..

Jeg havde sådan noget brunt udflåd 4-5 gange i graviditeten, og fik at vide det både kunne være slimhinderne der var lidt irriterede, eller efter sex kunne man godt få lidt blødning og ellers fordi at kroppen ikke selv har helt styr på man ikke skal have sin mens.

Det er et godt tegn hvis du ikke bløder mere, og ikke har ondt..

alt hvad jeg kan for dig søde

Anmeld

29. januar 2011

Frøken J.

Ååååh sødeste malene! Jeg håber, at der ikke er noget. Du og jeg skal jo følges ad, husker du nok! Så du kan godt lige tage et alvorsord med den lille og sige, at h*n godt kan tage at blive derinde! Men jeg tror det er et godt tegn, at du ikke bløder mere, men jeg ved det self ikke. Slår knuder på mig selv af at krydse ALT for, at den lille bliver der!!

Anmeld

29. januar 2011

Moar2011

neeej søde  - ikk mist håbet nu, nu hvor du ikke har smerter .. selvom det måske er svært at tro andet.. krydser for dig  - jeg tror det er et stærkt foster du har inde i dig, og det lever indtil uge 40..  bare vent og se ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.