Jeg bløder :'( :'( :'( :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2011

quar20

Maalene skriver:

Det er dejligt berloligende og vide, at det kan få en lykkelig slutning

Håber sådan det er det samme med mig - håber stadig det er positivt, at jeg ingen smerter har haft, der ingen klumper har været og knap 3 timer efter jeg opdagede det, er der ingen blod på bindet

Tusind tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

camillahej

Maalene skriver:

Ja, det går da bare helt af lort her søde

Ved slet heller ikke lige, hvad jeg skal tro, men håber virkelig vi ikke mister...

Har lagt på sofaen hele aftenen, så håber på det bedste

Jeg håber seriøst det bedste for jer smukke du må endelig skrive til mig, hvis du for brug for det!!

Men men men så mange bløder når de er gravide og hvis du kun lige har blødt en time mund ikk så den lil spir driller dig?

Håber både mig og min mand.

Kæmpe knus

Anmeld

29. januar 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Havde selv en missed abortion i oktober og der blødte jeg slet ikke - det var gået til i uge 6 og endte med en udskrabning i uge 10 uden at have blødt...

Men hvor er det bare frustrerende - kan ikke forstå det skal være så hårdt at få ens højeste ønske opfyldt

Det er pisse træls, min gik til 6+6 og opdagede det 8+3, og jeg frygter på mandag, for der er jeg 6+6 og skal først til scanning fredag.

Men hvordan har du det? er der noget, at mærke overhovedet, eller plet bløder det bare lidt?

Håber alt går godt for jer. Men det er sgu hårdt, tror ikke jeg ville kunne klare det særlig godt, hvis jeg pludselig begynder, at bløde igen.

Anmeld

29. januar 2011

Maalene

camillahej skriver:

Jeg håber seriøst det bedste for jer smukke du må endelig skrive til mig, hvis du for brug for det!!

Men men men så mange bløder når de er gravide og hvis du kun lige har blødt en time mund ikk så den lil spir driller dig?

Håber både mig og min mand.

Kæmpe knus

Tusind tak søde - det er dejligt at vide

Ja, jeg kan ikke gøre andet end håbe, at jeg til trods for blødningerne, får en sund og rask bebs - det SKAL vi bare

Anmeld

29. januar 2011

camillahej

Maalene skriver:

Tusind tak søde - det er dejligt at vide

Ja, jeg kan ikke gøre andet end håbe, at jeg til trods for blødningerne, får en sund og rask bebs - det SKAL vi bare

jaaah kryser alt jeg kan!

Anmeld

29. januar 2011

Samus1983

Overvejede stærkt om jeg skulle skrive den her besked. Og du skal vide, jeg vil dig intet ondt og håber virkelig din bitte spire er en rigtig fighter og kommer til verden om 9 mdrs tid..

Men synes du skal være åben (selvom jeg ved det er svært) for begge udfald.  (Læs venligst ikke det efterfølgende hvis du ikke vil være mere ked af det eller bange!)

Jeg har nemlig prøvet det, det du er igennem nu. Lørdag var der en gammel brun blod plet på str med en 50 øre, morgen efter en på str med en 25 øre. Havde ingen smerter. Før flere time snerer, hvor jeg pludselig ikke ku gå. Lægevagten sagde bare jeg sku forholde mig i ro, men mente jeg var ved at abortere og intet ku stille op. Ganske rigtig tidlig næste morgen var det over. Kom til lægevagt kl.5.20 og akutscanning kl.11 Eventyret var slut.

Men heldigvis gik der 1½ md også var der en ny spir og 9 mdr efter min dejlig guldklump. 4 mdr efter hende endnu en spir i maven og venter nr 2 guldklump om 7 ugers tid.

Det jeg vil sige er.. Ikke mist håbet eller troen. Din lille spire skal nok finde sin vej til sin mor og far og som garanteret glæder sig til at møde jer og dele resten af sit liv med jer..

Anmeld

29. januar 2011

Happiness

Maalene skriver:

Hvis vi ser hjerteblink på onsdag, så kommer jeg til at STOR-tude, vil simpekthen være SÅ lykkelig - synes ens forventninger bliver skudt helt i bund efter sådan nogle episoder her, så lige nu regner jeg faktisk ikke med vi ser noget - og hvis vi gør, kommer jeg til at flyve rundt på en lyserød sky

Uhh, hvor spændende - hvad siger den kinesiske kalender?

Kan jeg godt forstå. Håber så du kommer til at stortude af glæde!

Den siger en dreng. SSå nu må vi se

Anmeld

29. januar 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Det er pisse træls, min gik til 6+6 og opdagede det 8+3, og jeg frygter på mandag, for der er jeg 6+6 og skal først til scanning fredag.

Men hvordan har du det? er der noget, at mærke overhovedet, eller plet bløder det bare lidt?

Håber alt går godt for jer. Men det er sgu hårdt, tror ikke jeg ville kunne klare det særlig godt, hvis jeg pludselig begynder, at bløde igen.

Har ikke ondt og det bind jeg tog på for 4 timer siden er der slet ingen blod på eller noget...

Og har lige været ude på toilet og der var der stort set ingenting da jeg tørrede mig - kun en lille bitte plet - og det virkede ikke til at være frisk blod - så er forhåbningsfuld - men utrolig bange - lige nu

Åhh, kan godt forstå du er nervøs - det er slet ikke rart, når man har været det igennem

Håber virkelig I får et flot hjerteblink at se

Nej, hvis jeg mister igen bryder jeg fuldstændig sammen

Anmeld

29. januar 2011

Maalene

Samus1983 skriver:

Overvejede stærkt om jeg skulle skrive den her besked. Og du skal vide, jeg vil dig intet ondt og håber virkelig din bitte spire er en rigtig fighter og kommer til verden om 9 mdrs tid..

Men synes du skal være åben (selvom jeg ved det er svært) for begge udfald.  (Læs venligst ikke det efterfølgende hvis du ikke vil være mere ked af det eller bange!)

Jeg har nemlig prøvet det, det du er igennem nu. Lørdag var der en gammel brun blod plet på str med en 50 øre, morgen efter en på str med en 25 øre. Havde ingen smerter. Før flere time snerer, hvor jeg pludselig ikke ku gå. Lægevagten sagde bare jeg sku forholde mig i ro, men mente jeg var ved at abortere og intet ku stille op. Ganske rigtig tidlig næste morgen var det over. Kom til lægevagt kl.5.20 og akutscanning kl.11 Eventyret var slut.

Men heldigvis gik der 1½ md også var der en ny spir og 9 mdr efter min dejlig guldklump. 4 mdr efter hende endnu en spir i maven og venter nr 2 guldklump om 7 ugers tid.

Det jeg vil sige er.. Ikke mist håbet eller troen. Din lille spire skal nok finde sin vej til sin mor og far og som garanteret glæder sig til at møde jer og dele resten af sit liv med jer..

Tusind tak fordi du delte din historie med mig - ved godt du ikke vil noget ondt overhovedet og er helt klart bedst for mig at vide, alle udfald det kan ende ud i

Havde en MA i oktober, og synes bare ikke det kan være rigtig, at vi skal miste igen... Er overbevist om, at vi på et tidspunkt nok skal få en lille guldklump i armene - men åhh, hvor er det bare svært at bevare håbet og modet når man skal sådan noget igennem...

Dejligt at du snart har 2 skønne guldklumper - håber det bliver min tur en dag

Anmeld

29. januar 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Har ikke ondt og det bind jeg tog på for 4 timer siden er der slet ingen blod på eller noget...

Og har lige været ude på toilet og der var der stort set ingenting da jeg tørrede mig - kun en lille bitte plet - og det virkede ikke til at være frisk blod - så er forhåbningsfuld - men utrolig bange - lige nu

Åhh, kan godt forstå du er nervøs - det er slet ikke rart, når man har været det igennem

Håber virkelig I får et flot hjerteblink at se

Nej, hvis jeg mister igen bryder jeg fuldstændig sammen

for dig. håber du videre fortæller, hvad der sker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.