Overvejede stærkt om jeg skulle skrive den her besked. Og du skal vide, jeg vil dig intet ondt og håber virkelig din bitte spire er en rigtig fighter og kommer til verden om 9 mdrs tid.. 
Men synes du skal være åben (selvom jeg ved det er svært) for begge udfald. (Læs venligst ikke det efterfølgende hvis du ikke vil være mere ked af det eller bange!)
Jeg har nemlig prøvet det, det du er igennem nu. Lørdag var der en gammel brun blod plet på str med en 50 øre, morgen efter en på str med en 25 øre. Havde ingen smerter. Før flere time snerer, hvor jeg pludselig ikke ku gå. Lægevagten sagde bare jeg sku forholde mig i ro, men mente jeg var ved at abortere og intet ku stille op. Ganske rigtig tidlig næste morgen var det over. Kom til lægevagt kl.5.20 og akutscanning kl.11 Eventyret var slut.
Men heldigvis gik der 1½ md også var der en ny spir og 9 mdr efter min dejlig guldklump. 4 mdr efter hende endnu en spir i maven og venter nr 2 guldklump om 7 ugers tid.
Det jeg vil sige er.. Ikke mist håbet eller troen. Din lille spire skal nok finde sin vej til sin mor og far og som garanteret glæder sig til at møde jer og dele resten af sit liv med jer..

Anmeld