Jeg bløder :'( :'( :'( :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2011

Maalene

twinboys skriver:

Godt så ellers må du sende bud efter mig så skal jeg nok lige .....

Haha - skal nok få fat i dig så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

twinboys

Maalene skriver:

Haha - skal nok få fat i dig så

Ved lille spiren lytter til sin MOAR

Anmeld

29. januar 2011

Happiness

Maalene skriver:

Tusind tak søde...

Det skal jeg 11.15, så det er heldigvis i den rigtige ende af dagen

Tror du I venter en prins eller prinsesse?

Bliver simpelthen så spændende...

Dejligt for jer at det ligger forholdsvis tidlig på dagen! Så du kan blive beroliget med et stærkt og flot hjerteblink!

Jeg tror det blir en prinsesse, men blir ligeså glad hvis det blir en prins

Anmeld

29. januar 2011

Maalene

LeaSchmidt skriver:

du er 5+5, og jeg så hjertelyd da jeg var 5+3 så det kan man sagtens

Det bliver dejligt, håber det bedste,

Ja okay

Så er der jo en go' chance for det

Kan være jeg ombestemmer mig - nu ser vi hvad aftenen og nattem bringer

Anmeld

29. januar 2011

Maalene

twinboys skriver:

Ved lille spiren lytter til sin MOAR

Håber inderligt du har ret

Anmeld

29. januar 2011

camillahej

Hej sødeste det da træls og hårdt for dig!? puuuha en forskrækkelse...

Håber dælme det går godt på onsdag og der er en spire stadig..

Har lige læst en smugle om tidlig abort og at man kan muligvis forhindre det ved at ligge med ben op over hjertet og slappe helt helt af...

Men håber da det ikke er det nogle bløder jo altså selvom de er gravide ... aaaaahjjj hvor er det træls.!!!

KÆMPE STORT KNUS FRA MIG..

Anmeld

29. januar 2011

Kofoed.

held og lykke. jeg håber ikke det er en sa. tror også det er for tidligt til en missed abort, men da jeg fik en sidste år, pletblødte jeg lidt om søndagen, mere mandag og ringede tirsdag til læge, som sendt mig akut til sygehuset, hvor det så viste sig, at 'foster' ikke kunne komme ud selv. men der var ingen smerter før jeg fik en medicent abort. så desværre betyder de manglede smerter ikke, at det ikke er en abort. men som sagt, tror ikke du er langt nok inde i din graviditet.

Anmeld

29. januar 2011

Maalene

MaybeMe skriver:

Dejligt for jer at det ligger forholdsvis tidlig på dagen! Så du kan blive beroliget med et stærkt og flot hjerteblink!

Jeg tror det blir en prinsesse, men blir ligeså glad hvis det blir en prins

Hvis vi ser hjerteblink på onsdag, så kommer jeg til at STOR-tude, vil simpekthen være SÅ lykkelig - synes ens forventninger bliver skudt helt i bund efter sådan nogle episoder her, så lige nu regner jeg faktisk ikke med vi ser noget - og hvis vi gør, kommer jeg til at flyve rundt på en lyserød sky

Uhh, hvor spændende - hvad siger den kinesiske kalender?

Anmeld

29. januar 2011

Maalene

camillahej skriver:

Hej sødeste det da træls og hårdt for dig!? puuuha en forskrækkelse...

Håber dælme det går godt på onsdag og der er en spire stadig..

Har lige læst en smugle om tidlig abort og at man kan muligvis forhindre det ved at ligge med ben op over hjertet og slappe helt helt af...

Men håber da det ikke er det nogle bløder jo altså selvom de er gravide ... aaaaahjjj hvor er det træls.!!!

KÆMPE STORT KNUS FRA MIG..

Ja, det går da bare helt af lort her søde

Ved slet heller ikke lige, hvad jeg skal tro, men håber virkelig vi ikke mister...

Har lagt på sofaen hele aftenen, så håber på det bedste

Anmeld

29. januar 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

held og lykke. jeg håber ikke det er en sa. tror også det er for tidligt til en missed abort, men da jeg fik en sidste år, pletblødte jeg lidt om søndagen, mere mandag og ringede tirsdag til læge, som sendt mig akut til sygehuset, hvor det så viste sig, at 'foster' ikke kunne komme ud selv. men der var ingen smerter før jeg fik en medicent abort. så desværre betyder de manglede smerter ikke, at det ikke er en abort. men som sagt, tror ikke du er langt nok inde i din graviditet.

Havde selv en missed abortion i oktober og der blødte jeg slet ikke - det var gået til i uge 6 og endte med en udskrabning i uge 10 uden at have blødt...

Men hvor er det bare frustrerende - kan ikke forstå det skal være så hårdt at få ens højeste ønske opfyldt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.