Jeg bløder :'( :'( :'( :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2011

twinboys

Maalene skriver:

Tusind mange tak - det varmer mere end du aner

glæder mig til at høre fra dig på onsdag og jeg for den lille spire som er ved at vokse sig stor og stærk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

Maalene

MaybeMe skriver:

Neeeeiiijjj søde. Det er bare ikke fair hvis der er noget galt!

Men har også hørt om rigtig mange der har blødt i graviditeten, og de har fået rigtig fine babyer ud af det. Så håber og tror på der ik er noget galt.

Håber virkelig det er det samme her så søde

Nej, synes virkelig heller ikke det er retfærdigt, men der er heldigvis ikke kommet noget blod på bindet og det er nu 3½ time siden det startede og stadig ingen smerter - så håber virkelig på det bedste

Skal til tryghedsscanning samme dag, som du skal til kønsscanning - lad os håbe, at det er lykkens dag for os begge to

Anmeld

29. januar 2011

Maalene

LeaSchmidt skriver:

Så Længe du ikke bløder mere end mens og at der ikke er klumper, jeg blødte også en uges tid for ikke særlig lang tid siden,

og der sagde lægerne til mig at så længe jeg ikke blødte mere end mens og ikke klumper så var der ikke´noget at være nervøs for 25% af kvinder bløder igennem deres graviditet

Pyhh, det er jeg glad for at høre - begynder at blive meget mere rolig nu

Tusind tak for svar - og stort tillykke med den lille guldklump i din mave

Anmeld

29. januar 2011

Maalene

twinboys skriver:

glæder mig til at høre fra dig på onsdag og jeg for den lille spire som er ved at vokse sig stor og stærk

Tusind tak søde Majbritt

Har taget en alvorssnak med den lille spire - og tror h*n har forstået, at den skal blive der 34 uger endnu

Anmeld

29. januar 2011

Sophia'smor

Maalene skriver:

Pyhh, det er jeg glad for at høre - begynder at blive meget mere rolig nu

Tusind tak for svar - og stort tillykke med den lille guldklump i din mave

Tusind Tak & selv stort tillykke,

men vis du er meget bekymret så tag en tur på skadestuen, så bliver du scannet, jeg blev scannet 3 gange på den uge jeg blødte pga jeg var så nervøs. og de viste mig hjertelyd og det hele, så bliver man mere rolig

Held og lykke med det hele

Anmeld

29. januar 2011

Happiness

Maalene skriver:

Håber virkelig det er det samme her så søde

Nej, synes virkelig heller ikke det er retfærdigt, men der er heldigvis ikke kommet noget blod på bindet og det er nu 3½ time siden det startede og stadig ingen smerter - så håber virkelig på det bedste

Skal til tryghedsscanning samme dag, som du skal til kønsscanning - lad os håbe, at det er lykkens dag for os begge to

Vil ihvertfald tænke på dig! Og krydse alt hvad jeg har! Hvad tid skal du scannes?

Og ja, det skal bare blive lykkens dag for begge af os!

Anmeld

29. januar 2011

Maalene

LeaSchmidt skriver:

Tusind Tak & selv stort tillykke,

men vis du er meget bekymret så tag en tur på skadestuen, så bliver du scannet, jeg blev scannet 3 gange på den uge jeg blødte pga jeg var så nervøs. og de viste mig hjertelyd og det hele, så bliver man mere rolig

Held og lykke med det hele

Ja, har overvejet det, men skal til tryghedsscanning på onsdag, da vi tidligere har mistet, og ved ikke om vi kan være sikre på at se hjerteblink endnu - så tror ikke engang de rigtig kan hjælpe mig endnu... Men hvis det går i sig selv (hvilket det er på vej til ) - så tror jeg, at jeg væbner mig med tålmodighed til på onsdag - selvom det er svært

Og tusind tak

Anmeld

29. januar 2011

twinboys

Maalene skriver:

Tusind tak søde Majbritt

Har taget en alvorssnak med den lille spire - og tror h*n har forstået, at den skal blive der 34 uger endnu

Godt så ellers må du sende bud efter mig så skal jeg nok lige .....

Anmeld

29. januar 2011

Maalene

MaybeMe skriver:

Vil ihvertfald tænke på dig! Og krydse alt hvad jeg har! Hvad tid skal du scannes?

Og ja, det skal bare blive lykkens dag for begge af os!

Tusind tak søde...

Det skal jeg 11.15, så det er heldigvis i den rigtige ende af dagen

Tror du I venter en prins eller prinsesse?

Bliver simpelthen så spændende...

Anmeld

29. januar 2011

Sophia'smor

Maalene skriver:

Ja, har overvejet det, men skal til tryghedsscanning på onsdag, da vi tidligere har mistet, og ved ikke om vi kan være sikre på at se hjerteblink endnu - så tror ikke engang de rigtig kan hjælpe mig endnu... Men hvis det går i sig selv (hvilket det er på vej til ) - så tror jeg, at jeg væbner mig med tålmodighed til på onsdag - selvom det er svært

Og tusind tak

du er 5+5, og jeg så hjertelyd da jeg var 5+3 så det kan man sagtens

Det bliver dejligt, håber det bedste,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.