Jeg bløder :'( :'( :'( :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2011

Maalene

quar20 skriver:

arhhh nej...!! Men rolig rolig - det KAN ende godt..

Med Tino blødte jeg HVER DAG fra uge 6 til og med uge 22...!! Og han kom til verden 3 dage over termin, og han er en rigtig frækkert idag som bliver 2 år her d. 13...!!

Men syntes du skal ringe til vagtlægen og forklarer din situation osv..!!

Held og lykke og krydser alt hvad jeg overhovedet har..!!

Det er dejligt berloligende og vide, at det kan få en lykkelig slutning

Håber sådan det er det samme med mig - håber stadig det er positivt, at jeg ingen smerter har haft, der ingen klumper har været og knap 3 timer efter jeg opdagede det, er der ingen blod på bindet

Tusind tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

Maalene

Secrets skriver:

Godt! De små kan lige så godt lære at høre efter fra starten af

Men det lyder da betryggende! Håber virkelig, at der ikke var noget. Bliver så ked af det på dine vegne, hvis du har mistet!

Tusind tak søde... Vil jeg slet ikke kunne bære, tror virkelig jeg ville bryde fuldstændig sammen - men er nødt til at være optimist - så uheldige kan vi ikke være 2 gange i træk - nu må og SKAL lykken være med os

Anmeld

29. januar 2011

Chalala85

Maalene skriver:

Ja, der er en lille smule når jeg tørrer mig, men meget lidt og det virker ikke til at være frisk blod... Og der er stadig ingen blod på bindet, så håber virkelig

Ja, svært at vide, hvad man skal tro - håber virkelig på det bedste

Åhh, hvor lyder det ikke særlig rart - håber snart det hele er ude, så du kan kommer videre

Sådan som du beskriver det lyder det som da jeg blødte i uge 10. heldigvis så jeg håber det hele er som det skal være--

Det er heller ikke rart.. men ja nu har jeg taget mig den frihed at tage en par kodimagnyl og drikker mig en øl.. ved godt det ikke er fed cocktail.. men tilgengæld har jeg det bedre end før og det er det vigtigste for mi lige pt

Anmeld

29. januar 2011

Maalene

Chalala85 skriver:

Sådan som du beskriver det lyder det som da jeg blødte i uge 10. heldigvis så jeg håber det hele er som det skal være--

Det er heller ikke rart.. men ja nu har jeg taget mig den frihed at tage en par kodimagnyl og drikker mig en øl.. ved godt det ikke er fed cocktail.. men tilgengæld har jeg det bedre end før og det er det vigtigste for mi lige pt

Dejligt at høre - må tage den med ro i dag og i morgen, og hvis der ikke kommer mere - så går jeg ind til tryghedsscanningen på onsdag med oprejst pande og et positivt sind

Det synes jeg virkelig du har fortjent - skide være med cocktailen - det vigtigste er du har det bedre

Anmeld

29. januar 2011

Chalala85

Maalene skriver:

Dejligt at høre - må tage den med ro i dag og i morgen, og hvis der ikke kommer mere - så går jeg ind til tryghedsscanningen på onsdag med oprejst pande og et positivt sind

Det synes jeg virkelig du har fortjent - skide være med cocktailen - det vigtigste er du har det bedre

Det synes jeg lyder som en rigtig god plan Jeg krydser alt hvad jeg kan

jaaa synes jeg egentlig også jeg har hehe

Anmeld

29. januar 2011

mortilnoahogmelina

ÅRH NEJ søde , ikkkk igen

- Jeg  vil bare lige sige at jeg altså selv  blødte frisk blod i min graviditet 7+5 mener jeg det var .

Jeg håber sådan der ikk er noget .

Husk du ALTID kan skrive til mig .

Du får en kæmpe knuser af mig .

Og så krydste jeg alt hvad jeg kan for jer .

Anmeld

29. januar 2011

Maalene

Chalala85 skriver:

Det synes jeg lyder som en rigtig god plan Jeg krydser alt hvad jeg kan

jaaa synes jeg egentlig også jeg har hehe

Tusind tak søde - og sikke da en lækker søn du har dig - håber virkelig du snart får en mere af hans slags

Anmeld

29. januar 2011

Maalene

Pernille08 skriver:

ÅRH NEJ søde , ikkkk igen

- Jeg  vil bare lige sige at jeg altså selv  blødte frisk blod i min graviditet 7+5 mener jeg det var .

Jeg håber sådan der ikk er noget .

Husk du ALTID kan skrive til mig .

Du får en kæmpe knuser af mig .

Og så krydste jeg alt hvad jeg kan for jer .

Tuuusind tak søde

Åhh, det er jeg glad for at høre... Det er der faktisk mange herinde der skriver - og har ikke ondt eller noget og der er ingen blod på det bind jeg tog på for 3 timer siden, så håber virkelig vi får lov til at beholde vores lille vidunder

Åhh, hvor er du sød - er SÅ glad for jeg har "mødt" dig

Anmeld

29. januar 2011

Chalala85

Maalene skriver:

Tusind tak søde - og sikke da en lækker søn du har dig - håber virkelig du snart får en mere af hans slags

Smiler.. så lidt da

Ja han er skam også min stolhed, håber bestemt også der kommer en lækkerrøv mere snart.. men den tid kommer når det er vores tur.. snart forhåbentligt

Anmeld

29. januar 2011

Maalene

Chalala85 skriver:

Smiler.. så lidt da

Ja han er skam også min stolhed, håber bestemt også der kommer en lækkerrøv mere snart.. men den tid kommer når det er vores tur.. snart forhåbentligt

Det må så absolut være jeres tur nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.