Jeg bløder :'( :'( :'( :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2011

***S***

Startede med at blive helt ked, da jeg læste dit indlæg! Men jo længere jeg kom frem blev man jo meget mere glad!!

STORT TILLYKKE!!!! HVOR ER DET BARE DEJLIGT!!

Blev så glad da jeg nåede frem til din opdate!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Betina_fra_Als

Jeg har også mistet et foster en gang, og fik at vide at det er naturens måde at rydde op i tingene på, og det var bedre at naturen gik sin gang end man fik et handicappet barn.

Det kan lyde hårdt, men jeg var glad for, at naturen valgte det fra for mig så jeg ikke fik et barn, der skulle være afhængig af andre hele sit liv.

stort fra mig til dig.

Anmeld

6. februar 2011

Maalene

twinboys skriver:

Juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu tillykke, den bedste besked jeg har læst i længe

Tusind mange tak - hvor er du bare søøøød

Anmeld

6. februar 2011

Maalene

Pernille08 skriver:

Vi har os givet ham lactolose , og det har hjulpet sammen med nogen kiopraktor behandlinger .

og det er bestemt blevet meget bedre , han græder næsten ikk mere . Så det er meget rarer ar være alene med ham . Ellers kan det sku godt være hårdt , når han bare græder og græder .

Hm , ved ikk om han har mælkeallergi

Århh, det var dejligt at høre, at det har hjulpet og det går den rigtige vej med ham nu

Ved slet ikke hvad tegnene er på det, men har en veninde som også havde en helt masse problemer med hendes søn og hans mave, indtil de fandt ud af han havde mælkeallergi

Men krydser for det ikke er det, og at han nu bliver helt rask

Anmeld

6. februar 2011

Maalene

***S*** skriver:

Startede med at blive helt ked, da jeg læste dit indlæg! Men jo længere jeg kom frem blev man jo meget mere glad!!

STORT TILLYKKE!!!! HVOR ER DET BARE DEJLIGT!!

Blev så glad da jeg nåede frem til din opdate!!

Tusind mange tak - hvor er du bare sød

Det varmer helt vildt, at få sådan en besked, som du lige har sendt... Tusind tak

Anmeld

6. februar 2011

Maalene

Betina_fra_Als skriver:

Jeg har også mistet et foster en gang, og fik at vide at det er naturens måde at rydde op i tingene på, og det var bedre at naturen gik sin gang end man fik et handicappet barn.

Det kan lyde hårdt, men jeg var glad for, at naturen valgte det fra for mig så jeg ikke fik et barn, der skulle være afhængig af andre hele sit liv.

stort fra mig til dig.

Havde også en MA i oktober, og det eneste positive jeg kunne se ved det, var, at vi ikke skulle tage belutningen, om vi ville have et sygt barn, men den valgte fra for os...

Kunne slet ikke overskue, hvis vi skulle miste igen nu her, men vi var til scanning i onsdags, hvor det lille hjerte blinkede ligeså flot - så indtil videre går denne graviditet super dejligt

Anmeld

6. februar 2011

Betina_fra_Als

Maalene skriver:

Havde også en MA i oktober, og det eneste positive jeg kunne se ved det, var, at vi ikke skulle tage belutningen, om vi ville have et sygt barn, men den valgte fra for os...

Kunne slet ikke overskue, hvis vi skulle miste igen nu her, men vi var til scanning i onsdags, hvor det lille hjerte blinkede ligeså flot - så indtil videre går denne graviditet super dejligt

Det er jeg rigtig glad for at hører, det gør ondt at miste, især hvis det er flere gange i træk, håber det går som det skal denne gang.

God vind med graviditeten og i fremtiden :-)

Anmeld

6. februar 2011

Maalene

Betina_fra_Als skriver:

Det er jeg rigtig glad for at hører, det gør ondt at miste, især hvis det er flere gange i træk, håber det går som det skal denne gang.

God vind med graviditeten og i fremtiden :-)

Det kan jeg kun give dig ret i

Tusind mange tak - hvor er du sød

Anmeld

6. februar 2011

twinboys

Maalene skriver:

Tusind mange tak - hvor er du bare søøøød

i lige måde

Anmeld

7. februar 2011

mortilnoahogmelina

Maalene skriver:

Århh, det var dejligt at høre, at det har hjulpet og det går den rigtige vej med ham nu

Ved slet ikke hvad tegnene er på det, men har en veninde som også havde en helt masse problemer med hendes søn og hans mave, indtil de fandt ud af han havde mælkeallergi

Men krydser for det ikke er det, og at han nu bliver helt rask

Okay , det vil jeg da lige prøve at høre min læge om imorgen , skal nemlig til 5 ugers undersøgelse med ham . 

Men håber da bestemt ikk det er det . 

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.