Jeg bløder :'( :'( :'( :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2011

Chalala85

Maalene skriver:

Det var en dejlig beroligende besked at få

Det er 1 time og 10 min siden jeg opdagede det, og der er faktisk ingen blod på det bind jeg tog på der - ville der være det, hvis det var en SA, eller kommer det lidt i "perioder"?

Dejligt at høre, at I har hinanden og I støtter hinanden - det er uvurderligt i sådan en tid

uha synes det er svært at sige.. altså hvis ikke du har smerter vil jeg ikke tro det er en SA men er ikke læge...

Min SA startede med pletblødning og nu bløder jeg meget! Altså det "løber" hvis du forstår og er klumpet og slimet.. sorry for beskrivelsen.

Er der blod nu hvis du tørre dig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

quar20

Maalene skriver:

NEJ NEJ NEEEEEEEJ - ikke igen

Havde en smule brunt udflåd her i eftermiddags, men ikke noget jeg tænkte nærmere over...

Og da jeg var ude på toilet for 3 kvarter siden blødte jeg friskt, mørkerødt blod (ingen klumper) - men er det ikke tegn på jeg er ved at miste (IGEN!!!!)????

Har ingen stærke smerter eller noget, men ved ikke om alle har smerter når de aborterer?

Er fuldstændig knust - hvorfor skal det være så pisse uretfærdigt det hele? Hvad skal jeg gøre?

arhhh nej...!! Men rolig rolig - det KAN ende godt..

Med Tino blødte jeg HVER DAG fra uge 6 til og med uge 22...!! Og han kom til verden 3 dage over termin, og han er en rigtig frækkert idag som bliver 2 år her d. 13...!!

Men syntes du skal ringe til vagtlægen og forklarer din situation osv..!!

Held og lykke og krydser alt hvad jeg overhovedet har..!!

Anmeld

29. januar 2011

Maalene

SussieThyssen skriver:

Jeg tænder et lys for jer, og ønsker alt det bedste.

Kærligst
Sussie

Tusind tak søde Sussie

Anmeld

29. januar 2011

Maalene

Seker skriver:

Håber og

Venter på en forhåbenligt positiv opdatering på onsdag

Tusind mange taaak - håber jeg virkelig også

Anmeld

29. januar 2011

Maalene

betiinsen skriver:

åhh søde, krydser fingre..

Jeg havde en form for brunt udflåd rigtig meget i min graviditet indtil uge 10, og den lille er der jo stadig. jeg fik at vide jeg ikke skulle være nervøs hvad mindre det var kraftigt rigtigt blod, og fik ondt..

Jeg havde sådan noget brunt udflåd 4-5 gange i graviditeten, og fik at vide det både kunne være slimhinderne der var lidt irriterede, eller efter sex kunne man godt få lidt blødning og ellers fordi at kroppen ikke selv har helt styr på man ikke skal have sin mens.

Det er et godt tegn hvis du ikke bløder mere, og ikke har ondt..

alt hvad jeg kan for dig søde

Tusind mange tak søde

Der er heldigvis en del, som har skrevet, at de har blødt under deres graviditet, og stadig fået en sund og rask guldklump ud af det

Men der er faktisk ingen blod på bindet og nu er det 2½ time siden, så krydser aaaaalt hvad jeg kan

Anmeld

29. januar 2011

Maalene

Secrets skriver:

Ååååh sødeste malene! Jeg håber, at der ikke er noget. Du og jeg skal jo følges ad, husker du nok! Så du kan godt lige tage et alvorsord med den lille og sige, at h*n godt kan tage at blive derinde! Men jeg tror det er et godt tegn, at du ikke bløder mere, men jeg ved det self ikke. Slår knuder på mig selv af at krydse ALT for, at den lille bliver der!!

Åhh, hvor er du bare sød - og JA - vi skal sgu følges ad, så nu har jeg taget den første yderst vigtige mor/barn samtale, I håb om, at den allerede nu vil hører efter sin mor

Men det er 2½ time siden jeg tog bind på, og der er faktisk ingen blod på - så krydser aaaalt jeg kan, for at det ikke er pga. vores lille vidunder jeg bløder

Anmeld

29. januar 2011

Maalene

Babyklar skriver:

neeej søde  - ikk mist håbet nu, nu hvor du ikke har smerter .. selvom det måske er svært at tro andet.. krydser for dig  - jeg tror det er et stærkt foster du har inde i dig, og det lever indtil uge 40..  bare vent og se ..

Håber virkelig du har ret søde - har ikke mistet håbet endnu, der var ingen klumper eller noget og har ingen smerter haft - og der er ingen blod på bindet og det er 2 ½ time siden nu, så hååååber virkelig søde

Anmeld

29. januar 2011

Moar2011

Maalene skriver:

Håber virkelig du har ret søde - har ikke mistet håbet endnu, der var ingen klumper eller noget og har ingen smerter haft - og der er ingen blod på bindet og det er 2 ½ time siden nu, så hååååber virkelig søde

det kan kun betyde positive ting

Anmeld

29. januar 2011

Frøken J.

Maalene skriver:

Åhh, hvor er du bare sød - og JA - vi skal sgu følges ad, så nu har jeg taget den første yderst vigtige mor/barn samtale, I håb om, at den allerede nu vil hører efter sin mor

Men det er 2½ time siden jeg tog bind på, og der er faktisk ingen blod på - så krydser aaaalt jeg kan, for at det ikke er pga. vores lille vidunder jeg bløder

Godt! De små kan lige så godt lære at høre efter fra starten af

Men det lyder da betryggende! Håber virkelig, at der ikke var noget. Bliver så ked af det på dine vegne, hvis du har mistet!

Anmeld

29. januar 2011

Maalene

Chalala85 skriver:

uha synes det er svært at sige.. altså hvis ikke du har smerter vil jeg ikke tro det er en SA men er ikke læge...

Min SA startede med pletblødning og nu bløder jeg meget! Altså det "løber" hvis du forstår og er klumpet og slimet.. sorry for beskrivelsen.

Er der blod nu hvis du tørre dig?

Ja, der er en lille smule når jeg tørrer mig, men meget lidt og det virker ikke til at være frisk blod... Og der er stadig ingen blod på bindet, så håber virkelig

Ja, svært at vide, hvad man skal tro - håber virkelig på det bedste

Åhh, hvor lyder det ikke særlig rart - håber snart det hele er ude, så du kan kommer videre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.