Mette:)) skriver:
Heheh, nej det kan man jo sjældendt
Desværre tager jeg bare enormt let på, så jeg må prøve at holde mig selv i nakken for ikke at tage unødigt meget på
Men det lyder som en rigtig god plan. Man må prøve at spise så nærende man kan! 
Nej - det er man jo desværre ikke helt herre over!! Jeg tænkte meget på, at Wilma skulle have nogle gode sager at vokse på, så spiste rigtig meget frugt, grønt kød og grovbrød, kartofler osv!! Meeeeen... der sneg sig da også is og slik ned.... hehe!! Jeg var højgravid over sommeren sidste år, så i perioder fik jeg en del is... hihi 
Her er et billede, som jeg mener er taget dagen inden, jeg fødte!! Tror egentlilg, at alle de kilog jeg havde taget på, var REN baby, fostervand, moderkage, vand osv!!! For to dage efter fødslen vejede jeg i hvert fald, det samme igen! MEN... min veninde, som var gravid på samme tidspunkt tog 16 kg på, og lignede sig selv igen MEGET hurtigt efter fødslen... så du skal ikke være nervøs... bare nyd din graviditet, og spist, det du har lyst til!!! Det skal helt sikkert nok ryge af igen, når din bebs er kommet til verden 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld