Hvor meget tog I på fra uge 0-20 kontra uge 20-40???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2011

Bruus

Pallemor skriver:

Indtil jeg var 24 uger henne tog jeg 4kg på oog derefter gik det rigtig stærkt, har nu taget 12 kg på i det hele og er 31+2

Nååmen det er da er da okay syns jeg da Det ville jeg være fint tilfreds med tror jeg! Dem skal du nok smide hurtigt igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

Bruus

MoriSverige skriver:

Da jeg ventede Silas tog jeg et par kilo på de første 20-22 uger og yderligere 7-8 kilo resten af graviditeten.

Jeg er en stor pige i forvejen, så han har nok taget en del fra mig

12 dage efter fødslen havde jeg smidt det hele igen + 1½ kilo

EJ hvor flot!!!!!!
Kan kun håbe på det samme

Anmeld

30. januar 2011

Bruus

Eva. skriver:

Hehe...ja, men jeg tabte 18 kg under fødslen og timerne efter.. så der var meget vand...men jeg tabte mig så også 5 kg i starten..

Holy Moly, det var da heller ikke så få kilo at tabe så hurtigt efter Men fedt!!

Anmeld

30. januar 2011

Aves.

Mette:)) skriver:

Holy Moly, det var da heller ikke så få kilo at tabe så hurtigt efter Men fedt!!

Ja, især fordi jeg var for tyk fra starten..endte på 105kilo og er kun 165cm..

Anmeld

30. januar 2011

Bruus

Eva. skriver:

Ja, især fordi jeg var for tyk fra starten..endte på 105kilo og er kun 165cm..

Nå men så må der ha været ekstra glæde da kiloene raslede af
Jeg tror heller ikke jeg formår at holde mig under 100kg gennem graviditeten Er jo allerede godt på vej!! Men so be it!!! Hehe

Anmeld

30. januar 2011

Aves.

Nå men så må der ha været ekstra glæde da kiloene raslede af
Jeg tror heller ikke jeg formår at holde mig under 100kg gennem graviditeten Er jo allerede godt på vej!! Men so be it!!! Hehe

Rasle og rasle...når min normalvægt og det jeg burde veje er 60-63 kg, så var der godt nok lang vej da jeg landede på 87 kg..da jeg var færdig med at amme ham 9 mdr. gammel da vejede jeg stadig 87 kg, jeg taber mig ikke ved amning..

Anmeld

30. januar 2011

Bruus

Eva. skriver:

Rasle og rasle...når min normalvægt og det jeg burde veje er 60-63 kg, så var der godt nok lang vej da jeg landede på 87 kg..da jeg var færdig med at amme ham 9 mdr. gammel da vejede jeg stadig 87 kg, jeg taber mig ikke ved amning..

Nå okay, ja det kan jeg godt se ... Så er der noget at arbejde med efterfølgende. Men det vigtigste er at man har det godt med sig selv, synes jeg. Hvis man ikke har det godt må man gøre sit bedste for at ændre det, selvom det kan være nok så svært. Jeg synes heller ikke det er fryd og gammen at ha taget så meget på. Min idealvægt er ca 77 kg, og jeg ligger på godt 95kg nu!!! Men jeg er så heldig at have en kærester som kan give mig en fantastisk følelse med mig selv, selvom jeg ikke er en kolibri

Anmeld

30. januar 2011

Aves.

Nå okay, ja det kan jeg godt se ... Så er der noget at arbejde med efterfølgende. Men det vigtigste er at man har det godt med sig selv, synes jeg. Hvis man ikke har det godt må man gøre sit bedste for at ændre det, selvom det kan være nok så svært. Jeg synes heller ikke det er fryd og gammen at ha taget så meget på. Min idealvægt er ca 77 kg, og jeg ligger på godt 95kg nu!!! Men jeg er så heldig at have en kærester som kan give mig en fantastisk følelse med mig selv, selvom jeg ikke er en kolibri

Jeg tabte mig heldigvis og har gjort det de andre gange også...et halvt år så er der 30 kg af.. så det går jo nok og du skal nok også tabe dine kilo..

Anmeld

30. januar 2011

Bruus

Eva. skriver:

Jeg tabte mig heldigvis og har gjort det de andre gange også...et halvt år så er der 30 kg af.. så det går jo nok og du skal nok også tabe dine kilo..

Jaa, vi må håbe på det bedste, ikk

Anmeld

30. januar 2011

Aves.

Jaa, vi må håbe på det bedste, ikk

Det skal nok gå...alle kan tabe sig hvis de virkelig vil det og søger den fornødne viden og arbejder med sig selv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.