Hvor meget tog I på fra uge 0-20 kontra uge 20-40???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

Moar2011

Jeg er 22+3 idag og har ca taget 5kg på..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

mortilnoahogmelina

Mette:)) skriver:

HVOR SEJT! Håber jeg kan gå liiiiige i dine fodspor

Hehe

Jeg krydser fingre for dig

Anmeld

1. februar 2011

Bruus

Baagøe skriver:

Jeg gjorde nu ikke noget, men åd masser af chokolade mm.. Alligevel tog jeg kun 10 kg. på

Se det er bare snyd sådan noget Det ville jeg aldrig kunne gøre uden at tage vold meget på! Hehe.. tror jeg er født uden stofskifte

Anmeld

1. februar 2011

Bruus

misslea skriver:

Nej - det er man jo desværre ikke helt herre over!! Jeg tænkte meget på, at Wilma skulle have nogle gode sager at vokse på, så spiste rigtig meget frugt, grønt kød og grovbrød, kartofler osv!! Meeeeen... der sneg sig da også is og slik ned.... hehe!! Jeg var højgravid over sommeren sidste år, så i perioder fik jeg en del is... hihi

Her er et billede, som jeg mener er taget dagen inden, jeg fødte!! Tror egentlilg, at alle de kilog jeg havde taget på, var REN baby, fostervand, moderkage, vand osv!!! For to dage efter fødslen vejede jeg i hvert fald, det samme igen! MEN... min veninde, som var gravid på samme tidspunkt tog 16 kg på, og lignede sig selv igen MEGET hurtigt efter fødslen... så du skal ikke være nervøs... bare nyd din graviditet, og spist, det du har lyst til!!! Det skal helt sikkert nok ryge af igen, når din bebs er kommet til verden

NOVRA for en flot mave altså!!!!!!!!!

Det er da bare ønskescenariet!!!! Men tusinde tak for de gode og støttende ord... Jeg spiser hvad jeg vil, men sørger for at have hjernen med

Anmeld

1. februar 2011

Bruus

KarinaIda skriver:

Det er jeg, men tog så også fra august til dec, så de første par mdr måtte faderen tage sig af den lille... Så forhåbentlig går det bedre denne gang, og jeg selv kan være med fra start af!!!

Ja, det krydser jeg fingre for, for jer!
Lad os satse på at det bliver det perfekte forløb denne gang

Anmeld

1. februar 2011

misslea

NOVRA for en flot mave altså!!!!!!!!!

Det er da bare ønskescenariet!!!! Men tusinde tak for de gode og støttende ord... Jeg spiser hvad jeg vil, men sørger for at have hjernen med

1000 tak - hvor er du sød!!!

Er sikker på, at du også ser hamrende flot ud som mega højgravid!!

Og ja - man skal altså  nyde sin graviditet og spise, hvad man har lyst til, så længe man ikke lever af Burger og fritter

Anmeld

1. februar 2011

Pige2009

Se det er bare snyd sådan noget Det ville jeg aldrig kunne gøre uden at tage vold meget på! Hehe.. tror jeg er født uden stofskifte

Jeg må jo også sige, at det er helt atypisk for mig, for jeg plejer at tage på blot jeg kigger på en plade chokolade

Anmeld

2. februar 2011

KarinaIda

Ja, det krydser jeg fingre for, for jer!
Lad os satse på at det bliver det perfekte forløb denne gang

Haha ja, det er da i hvert fald det jeg selv satser på.... Og det gør manden nok også, tror heller ikke han gider det samme igennem en gang til, og så det heller ikke så nemt, når der også er en lille derhjemme der skal passes og hygges om også!!!

Anmeld

2. februar 2011

Charlotte Wberg

Uge 0-20 tog jeg 8 kg på

Uge 20-41 tog jeg 13 kg på

Så alt i alt 21 kilo

Og nu efter 16 dage efter fødsel har jeg smidt de 16 af dem... Dejligt... men mon det forsætter i denne fart... ?? det tvivler jeg lidt på... men vil da ikke gøre noget hvis det forsætter med 1 kilo om dagen Gg...  Og lige nu gør jeg ikke noget for det, spiser ikke engang sundt eller noget...

Har lovet mig selv at de første tre/seks måneder ville jeg ikke tænke i vægttab, også tilgengæld gå på kur den sidste del af min barsel/orlov, så spændende hvad vægten siger der...

Anmeld

2. februar 2011

Minmio

Jeg er 23+4 og har taget 8 kg på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.