Hvor meget tog I på fra uge 0-20 kontra uge 20-40???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2011

Pallemor

Mette:)) skriver:

Nååmen det er da er da okay syns jeg da Det ville jeg være fint tilfreds med tror jeg! Dem skal du nok smide hurtigt igen

Det bliver jeg jo nød til at acceptere.. Der kommer jo noget godt ud af det Skal bare starte op på min boksning så hurtigt jeg kan efter fødslen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

TinaPina

Hold da op, jamen det lyder da også helt vildt hehe...

Jeg har kastet rigtig meget op i starten, deraf vægttabet.

Men jeg er jo så også overvægtig, og kan sagtens tåle at han tager fra mig

Men mon dog jeg kan få lov at nøjes med det lidt hehe...

Vand i kroppen kan ihvert fald hurtigt få sat en stopper for det

Anmeld

30. januar 2011

Sitrani

Her vil jeg da også lige være med 

Jeg vejede sådan ca. 78 kg da jeg blev gravid, så tabte jeg mig i starten, så jeg røg ned på 76,4 kg. Og nu vejer jeg så 80 kg  Så man kan vel sige, at jeg har taget 2 kg på indtil videre, og er 18+1 i dag  Jeg går nemlig ikke ud fra, at jeg skal tælle de knap 2 kg med jeg tabte i starten..

Anmeld

30. januar 2011

KarinaIda

Wow, det er godt gået... Så er der ikke så mange kilo at døje med efterfølgende

Ja, det er ikke så meget, og det dejligt.... Heheh

Men sidste gang smed jeg det dobbelte af hvad jeg tog på, og de røg meget hurtig(på 14 dage ca), men lå så også rigtig rigtig syg efter fødslen...

Anmeld

30. januar 2011

Pige2009

Hej Damer

Har lige været hos lægen, da jeg var lidt bekymret for de lændesmerter jeg har haft den sidste uge. Det har været en hård arbejdsuge med lange dage, og det kunne mærkes(!!!). Var bare lidt nervøs for om det var begyndende bækkenløsning el lign. Det var det dog heldigvis ikke. Smerterne skyldes at ryggen begynder at svaje meget mere og musklerne bliver overanstrengte osv.

Hun gav bagefter udtryk for at hun synes det lignede jeg var længere henne end jeg var, og spurgte hvor meget jeg har taget på indtil videre. Måtte indrømme at jeg allerede har taget 7,5 kg på Hvilket hun sagde var for meget!!

Hun sagde at det også kunne have indflydelse på mine smerter, og at jeg virkelig skulle tænke over hvad jeg spiste. Jeg blev ret forlegen, og følte virkelig at jeg havde gjort noget meget forkert sådan som hun fik det til at lyde...... Hmm..... Hun sagde dog at det kunne være at jeg 'var en af dem' som tog meget på i starten, og knap så meget i sidste del af graviditeten, men hvem ved...

Hvordan var jeres vægtstigning gennem første halvdel af graviditeten (0-20) kontra sidste halvdel (20-40)????

Knus Mette,
- som nu knap nok tør kigge på en kage

Jeg tog 6 kg. på de første 20 uger og de sidste 20 uger tog jeg blot 4 kg. på. Det kommer i ryk, så man kan ikke altid regne med at tage lige så meget/lidt på i sidste halvdel som i første

Anmeld

30. januar 2011

Frk. Himmelblå

Tror det var noget i retning af:

0-20: 7-8 kg

20-40: 3-4 kg

Anmeld

30. januar 2011

misslea

Det er godt nok godt gået!! Super flot... Trænede du meget? Tænkte meget over kost osv?

Ja - det var meget heldigt sluppet...

Altså.... jeg har altid dyrket meget sport og trænet en del, så det fortsatte jeg med (på det niveau kroppen nu ku klare)!!! Jeg tænkte ikke sådan vildt me´get over, hvad jeg spiste... ikke andet end, at det primært skulle være god og nærende kost!! Dermed ikke sagt, at jeg ikke også spiste usunde ting, for det kunne jeg da ikke lade vær' med... heheh!!!

Anmeld

30. januar 2011

mum2010

Uha, men ja sådan er det jo når baby har behov Men øv... Det er så træls at kæmpe sådan med de sidste kilo! Håber du kommer af med dem som du ønsker

Tak skal du ha

Anmeld

30. januar 2011

JustinsMoar

Det er da også rigtig godt gået!

Jeg er selv fuldt tilfreds!

- Og alle 7 kilo var røget igen igen vi tog hjem fra sygehuset.

Anmeld

30. januar 2011

Sof

Ååh så tror jeg vi er i samme båd. Jeg tager på bare ved at kigge på en kage nærmest Det lyder som en rigtig god idé lige at tage et stykke brød først.... Tak for tippet

Det virker i hvert fald herhjemme 

Velbekommen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.