Hvor meget tog I på fra uge 0-20 kontra uge 20-40???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2011

Bruus

mum2010 skriver:

Jeg tog kun 4 kilo på indtil uge 20. Og derefter gik det ellers stærkt og jeg tog yderligere 21!!!! kilo på de sidste 20 uger  Og ja har været skyld i nogle af dem selv men bebs havde sådan behov

Kæmper desværre stadig med de sidste 7 kilo

Uha, men ja sådan er det jo når baby har behov Men øv... Det er så træls at kæmpe sådan med de sidste kilo! Håber du kommer af med dem som du ønsker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

Bruus

Eva. skriver:

0kg og 25kg

Ej hvor vildt. Jamen der kan man bare se hvor forskelligt det kan være Håber jeg ikke tager det dobbelte af hvad jeg allerede har taget på, her i slutningen af graviditeten.

Anmeld

30. januar 2011

Bruus

Pernille08 skriver:

Da jeg vejede mig omkring uge 25 havde jeg taget 8 kg på . da jeg fødte 39+6 var jeg på + 16 .

jeg har indtil nu smodt 11-12 kg 1 månede efter fødslen .

HVOR SEJT! Håber jeg kan gå liiiiige i dine fodspor

Anmeld

30. januar 2011

Bruus

misslea skriver:

Jeg tog 8 kg på ialt!

Da jeg blev gravid vejede jeg 62.

Efter 20 uge - havde jeg taget ca. 4 kg på (vejede ca. 66 kg)

Efter uge 40 - havde jeg taget yderligere 4 kg på (vejede 70, da jeg fødte Wilma 41+1)!

Det er godt nok godt gået!! Super flot... Trænede du meget? Tænkte meget over kost osv?

Anmeld

30. januar 2011

Bruus

Sof skriver:

Jeg har også meget nemt ved at tage på, men som min læge sagde, så handler det ikke om hvor meget jeg spiser, men om hvad jeg spiser, så det har jeg taget til mig og det virker. Er jeg slik/sukker trængende, så tager jeg lige et stykke brød først, for så spiser jeg ikke så meget af alt det andet som jeg jo skal holde mig fra, og det virker faktisk rigtig godt 

Ååh så tror jeg vi er i samme båd. Jeg tager på bare ved at kigge på en kage nærmest Det lyder som en rigtig god idé lige at tage et stykke brød først.... Tak for tippet

Anmeld

30. januar 2011

Bruus

JustinsMor skriver:

Jeg begyndte først at tage på i uge 22.

Og jeg tog 7 kilo på i alt..

Det er da også rigtig godt gået!

Anmeld

30. januar 2011

Bruus

KarinaIda skriver:

Da jeg fødte min den første tog jeg mellem 8 og 10 kg i løbet af hele graviditeten...

Nu er jeg gravid igen for anden gang, og er 23+4 idag, og jeg har taget ca 4 kg på indtil nu!

Wow, det er godt gået... Så er der ikke så mange kilo at døje med efterfølgende

Anmeld

30. januar 2011

Aves.

Mette:)) skriver:

Ej hvor vildt. Jamen der kan man bare se hvor forskelligt det kan være Håber jeg ikke tager det dobbelte af hvad jeg allerede har taget på, her i slutningen af graviditeten.

Hehe...ja, men jeg tabte 18 kg under fødslen og timerne efter.. så der var meget vand...men jeg tabte mig så også 5 kg i starten..

Anmeld

30. januar 2011

Bruus

tinasmor skriver:

Hej Mette, jeg kan ikke huske fra min første graviditet. Men nu er jeg ca i uge 17 og har taget 5 kilo på (eller dvs har ikke vejet mig i to uger, vægten er gået i stykker). Synes og det er lidt meget.

Nu har jeg lige hentet Politikens graviditetsbog og her er målene for hvad de siger en "gennemsnitlige vægtstigning" skal være (for normalvægtige)

Uge 15 (hvor jeg vejede mig) skal (når jeg siger skal, så mener jeg selvfølgelig hvad bogen skrive) det være 4 kilo. (her havde jeg så taget et kilo for meget på)

uge 20: 6 kilo

uge 25:8,5 kilo

uge 30:10.2 kilo

uge 35: 13 kilo

Fødsel: 14 kilo.

Nååå, ja okay, det kan jeg nok bedre følge med i Sikke en dejlig kommentar Nu er jeg helt lettet

Anmeld

30. januar 2011

Bruus

TinaPina skriver:

Jeg er i dag 19+2 er på minus 3 kilo. Jeg har dog taget 1.5 kilo på og hvis jeg kan nøjes med 3-5 kilo inden fødslen så holder jeg sgu en fest.

Jeg behøver slet ikke tage på, og det kunne være SÅ fedt at klare det.

Hold da op, jamen det lyder da også helt vildt hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.