For en i h***** os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2011

Heidisbebs

Tulle28 skriver:

Taber... Det var også min første tanke Stakkels, stakkels, lille barn!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

Millah

Armen hvad så ???

Der er bar IKKE iorden at ryge det L***T nor man har børn og det gør det slet ikke mere iorden at man først lieg gør det når børnene sover

Og nej det er slet ikke det samme som en fyraftens øl!!!

Jeg er sgu så foraget som jeg ved ikke havd

Helt ælrligt tag og smid denne "kæreste" på afvennigns hjem, ellers er det ud af klappen med ham, det er sgu ikke sundt for et barn at leve i.

Anmeld

21. januar 2011

Ni-ko-li-ne

sarah Foged skriver:

bare lige noget du måske skulle forklare ham, for det første kommer barnets behov før hans og for det andet de penge er jo egentlig tilegnet jeres barn og ikk ham.

hvis jeg var dig ville jeg give ham valget mellem jer 2 eller hash

håber i kan blive enige

Børnefaamilieydelse er fra begyndelsen af tænkt som tilskud til daginstitution... For rigtig mange familier går disse penge ind i budgettet... Det synes jeg ikke man kan klantre dem for

Anmeld

21. januar 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
Rosa skriver:

Jeg må lige opmuntre til at der holdes en ordentlig tone i debatten. TS har ikke bedt om jeres holdninger til hendes situation generelt - hun har, som hun skriver, bare behov for at lukke damp ud, så med mindre I kan holde en pæn tone så opfordrer jeg jer til at springe indlægget over. 

Mvh

Rosa - moderator på baby.dk

IGEN:

Anmeld

21. januar 2011

FruHolm <3

Ni-ko-li-ne skriver:

Børnefaamilieydelse er fra begyndelsen af tænkt som tilskud til daginstitution... For rigtig mange familier går disse penge ind i budgettet... Det synes jeg ikke man kan klantre dem for

det var heller ikk for at klantre nogen, det var lige den måde jeg bedst kunne forklare at det er vigtigst at barnet har hvad det har brug for

Anmeld

21. januar 2011

Ni-ko-li-ne

sarah Foged skriver:

det var heller ikk for at klantre nogen, det var lige den måde jeg bedst kunne forklare at det er vigtigst at barnet har hvad det har brug for

Okay:0) for så længe barnet har hvad det behøver kan det være ligegyldigt om pengene går i budgettet

Anmeld

21. januar 2011

eElak

Carina1977 skriver:

Hmm ved ikke rigtig hvad jeg skal tro. Jeg synes at det er så langt ude, at jeg ikke rigtig kan tro på at det er sandt

Godt at se at jeg ikke er den eneste skeptiske her 

Anmeld

21. januar 2011

LR85

Anonym skriver:

prøve lige og læse det post igen han HAR IKKE SAGT HASH KOMMER FØRST NEVER !!!!!!!

ej fuck it i læser jo ikke hvad der bliven skæven .... ja gu er det forkedt og ryge hash men hey om 1 år er det ligeså lovelig som øl og vil give damark 2 til 5 milliarder om årt og når der er 20 kr om dagen vi snakker om og efter branet er kommet i seng giver det sq det sammen som dem der får fyraften's øl ..... og NEJ ER IKKE daMEN KUN FYREN DER RYGER......

vi har forstået a det kun er fyren der ryger, men helt ærligt... Synes godt nok du forsvare det lidt hva...

Så hvem er egentlig værst??

Du skulle nok kunne få råd til a tage dig lidt a dit barn hvis du ellers prioterede det lidt.

Anmeld

21. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Undskyld jeg kan slette ikke sætte mig ind i det med hash,øl osv..

Men hvis mand gør det så lad ham dog om det. I MINE ØJNE ER MAN SÅ BARE IKEK VOKSEN NOK TIL ET BARN

Men til moren jeg syntes også du skulle tænke bedre og et sted nok ikke have lave det her indlæg....

Mvh Henriette

P,s Min børn betyder alt og kommer som nummer et og undvære gerne smøger hvis min søn skulle have en pakke bler og der kun var 100 tibage til resten af mdr f.eks....

Anmeld

21. januar 2011

Carina1977

KaLee skriver:

Godt at se at jeg ikke er den eneste skeptiske her 

Ja men det er åbenbart kun os 2 der synes det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.