For en i h***** os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2011

Giraffen

Anonym skriver:

Ej hvor jeg bare træ af det hele lige nu.

Vi fik børnepenge igår men kun det halve da vi skylder til dagpleje det også fint og fair nok.
Men idag står vi og har 246 til resten af måneden, vi skal ha handlet dagligvare men det kan vi ikke komme til fordi min kæreste skal ja hash og så det lige meget med hvad vi har brug for som familie.
Vores barn mangler bleer i dagplejen og sagde vi kom med nogen idag, men h*n ( vores barn) er sug idag så det måtte blive mandag men kan vi jo ikke nu når han mener han SKAL ja hash.

Det gør mig sur og ked når det er sådan.

Ville bare ud med det ikke andet.

Hej TS

Jeg tror jeg ved hvem du er ud fra det du skriver og din måde at formulere dig på 

Som jeg læser det, er der ingen tvivl om at du elsker dit barn helt utrolig højt

Og jeg tror også at du elsker din kæreste rigtig højt og at I har en masse godt sammen, og jeg kan godt følge dig i at når man elsker nogen, så er det lettere at acceptere fx hash, hvis det foregår uden for barnets viden og nærvær, så barnet på ingen måder er udsat for noget.

Men jeg tror du er nødt til at tage tyrene ved hornene. Lige nu gør du din kæreste og jeres familie en KÆMPE bjørnetjeneste. Du elsker ham, derfor tolererer du hans hashforbrug.

Men, hvis du virkelig skal føre din kærlighed til ham og jeres familie ud i livet, skal du sætte foden i, sørge for at kæresten får HJÆLP til at komme ud af misbruget og til at komme af med afhængigheden så han selv kan se prioriteterne klart. Du vil aldrig vinde en kamp mon en misbruger, da man mangler evnen til at tænke rationelt, da man har et fysisk og mentalt behov, der kan overskygge alt andet. Og det er også synd for ham, når han ikke evner at prioritere datteren, fordi han har en fysisk higen efter noget andet.

Derfor er mit råd ikke at du skrider eller sparker ham ud, for det tror jeg slet ikke du kan og har lyst til (hvis jeg har læst dine indlæg rigtigt) Mit råd er at I sørger for at din kæreste får professionel hjælp, for det virker heller ikke til du har meget energi og kampgejst tilbage og du kan ikke bekæmpe hans prioriteringer alene

Håber du får læst dette indlæg og til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2011

Sabsy

Giraffen skriver:

Hej TS

Jeg tror jeg ved hvem du er ud fra det du skriver og din måde at formulere dig på 

Som jeg læser det, er der ingen tvivl om at du elsker dit barn helt utrolig højt

Og jeg tror også at du elsker din kæreste rigtig højt og at I har en masse godt sammen, og jeg kan godt følge dig i at når man elsker nogen, så er det lettere at acceptere fx hash, hvis det foregår uden for barnets viden og nærvær, så barnet på ingen måder er udsat for noget.

Men jeg tror du er nødt til at tage tyrene ved hornene. Lige nu gør du din kæreste og jeres familie en KÆMPE bjørnetjeneste. Du elsker ham, derfor tolererer du hans hashforbrug.

Men, hvis du virkelig skal føre din kærlighed til ham og jeres familie ud i livet, skal du sætte foden i, sørge for at kæresten får HJÆLP til at komme ud af misbruget og til at komme af med afhængigheden så han selv kan se prioriteterne klart. Du vil aldrig vinde en kamp mon en misbruger, da man mangler evnen til at tænke rationelt, da man har et fysisk og mentalt behov, der kan overskygge alt andet. Og det er også synd for ham, når han ikke evner at prioritere datteren, fordi han har en fysisk higen efter noget andet.

Derfor er mit råd ikke at du skrider eller sparker ham ud, for det tror jeg slet ikke du kan og har lyst til (hvis jeg har læst dine indlæg rigtigt) Mit råd er at I sørger for at din kæreste får professionel hjælp, for det virker heller ikke til du har meget energi og kampgejst tilbage og du kan ikke bekæmpe hans prioriteringer alene

Håber du får læst dette indlæg og til dig

Smukt!.. Et enig med dig

Anmeld

22. januar 2011

june1987

Er han det virkelig værd?

Anmeld

22. januar 2011

Ni-ko-li-ne

~~M.Nielsen~~ skriver:

sådan der!

Godt i tager jer af sådan noget..

Kan se du bliver lidt sur over svarene ts, men når man skriver et sådant indlæg, må man forvente, at nogen mødre/fædre farer i flinten..

For det første, er det hamrende ulovligt og for det andet ved alle også, at det bestemt ikke er noget for et barn at opleve.. Hvad havde du forventet.. Min klare mening er, at det står for egen regning, at folk svarer som de her gør, for det er jo et emne og nogen informationer, som mange vil tage skarbt afstand fra og som selvf. vil gøre så de fleste fare i flinten på dig...

Emner og informationer som for det første er ulovligt og som er informationer som disse, reagerer de fleste negativt omkring.. Sådan er det!

Det er alle menneskers pligt

Anmeld

22. januar 2011

Barbamama

Anonym skriver:

prøve lige og læse det post igen han HAR IKKE SAGT HASH KOMMER FØRST NEVER !!!!!!!

ej fuck it i læser jo ikke hvad der bliven skæven .... ja gu er det forkedt og ryge hash men hey om 1 år er det ligeså lovelig som øl og vil give damark 2 til 5 milliarder om årt og når der er 20 kr om dagen vi snakker om og efter branet er kommet i seng giver det sq det sammen som dem der får fyraften's øl ..... og NEJ ER IKKE daMEN KUN FYREN DER RYGER......

Hash er IKKE det samme som øl. Der er over 400 kemiske stoffer i hash og mange af dem kan give en psykose. Det kan øl ikke. Det er jo også derfor det er ulovligt. Så nej det skal du nok ikke lige regne med. Jeg håber seriøst I får en anden prioritering eller får særskilt økonomi så din kæreste ikke kan bruge alle pengene på at smadre jeres barns liv. Et barn skal have mad, tør numse og rent tøj som MINIMUM!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.