Jeg vil ikke lige til at læse alle indlæg igennem.
Hvis din dagplejer opfanger at der er problemer, er det hendes pligt at anmelde jer til kommunen ( for at hjælpe jer ).. Og også alle andre har pligt til det.
Hvis din kæreste hellere vil have hash end at sørge for sit barn, så syntes jeg godt nok jeres barn fortjener at bo et andet sted. Jeg kan ikke tage sådanne personer alvorligt. Med mindre du vælger at gå fra din kæreste, så har du selvfølgelig større chance for at få lov at beholde jeres barn.. Opfanger kommunen dette dilemma du er i, både med at i i forvejen ikke har penge nok, og at de få penge i har bliver brugt til HASH
, så kan du tro de rykker ind..!!
Det ikke en sjov situation at stå i for dig, men vil han ikke pririoterer jeres familie højere and ham selv, så burde du smide ham ud..!! Så kan du da give dit barn den barndom h*n fortjener...!!
Og hvis han bliver tager med hashen på sig af politiet, så har i da slet ikke penge til noget.. Da han så skal betale bøde.
Jeg er personligt ligeglad med om folk tager sig en enkelt "pind" en sjælden gang i mellem UDENBYS ( da de kan være gode og velfungerende forældre alligevel ), og ikke hjemme hos baby, men ikke at det skal gå forud for barnets behov. Det optrækker til omsorgssvigt.
Anmeld