For en i h***** os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2011

Maja88

Karoline skriver:

Hej

Jeg vil blot oplyse om, at erfarer vi, at der er børn, der udsættes for omsorgssvigt, så har vi pligt til at anmelde det.

Jeg håber på det kraftigste, at I får styr på prioriteringerne i forhold til jeres barn.

Bedste hilsner

Karoline, redaktør på baby.dk

altså anmelder baby.dk???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

FruHolm <3

Ni-ko-li-ne skriver:

Okay:0) for så længe barnet har hvad det behøver kan det være ligegyldigt om pengene går i budgettet

ja det er helt rigtigt

det var også mere fordi ts nævnte at der manglede bleer til deres barn i dagplejen

Anmeld

21. januar 2011

Bare mig..

Karoline skriver:

Hej

Jeg vil blot oplyse om, at erfarer vi, at der er børn, der udsættes for omsorgssvigt, så har vi pligt til at anmelde det.

Jeg håber på det kraftigste, at I får styr på prioriteringerne i forhold til jeres barn.

Bedste hilsner

sådan der!

Godt i tager jer af sådan noget..

Kan se du bliver lidt sur over svarene ts, men når man skriver et sådant indlæg, må man forvente, at nogen mødre/fædre farer i flinten..

For det første, er det hamrende ulovligt og for det andet ved alle også, at det bestemt ikke er noget for et barn at opleve.. Hvad havde du forventet.. Min klare mening er, at det står for egen regning, at folk svarer som de her gør, for det er jo et emne og nogen informationer, som mange vil tage skarbt afstand fra og som selvf. vil gøre så de fleste fare i flinten på dig...

Emner og informationer som for det første er ulovligt og som er informationer som disse, reagerer de fleste negativt omkring.. Sådan er det!

Anmeld

21. januar 2011

Fru.Mäes <3

... ÅHH, sidder og får det helt skidt over dette indlæg

Ved faktisk slet ikke hvad jeg skal mene om dette - er rystet!!

- kan du ikke få din kæreste til at stoppe med det pjat!! Han er for hunan da FARMAND nu - så burde han osse lave lidt om på sig selv...

Håber hellere ikke at han er så dum, at han ryger det indenfor når jeres barn er der?! Han er forhåbentlig så klog, at han går udenfor!!!

HVIS han skal ryge hans SHIT, må han sku selv skaffe penge til det  - og ikke bruge jeres børnepenge på det, og slet ikke de sidste I har...

Anmeld

21. januar 2011

Kløver

~~M.Nielsen~~ skriver:

sådan der!

Godt i tager jer af sådan noget..

Kan se du bliver lidt sur over svarene ts, men når man skriver et sådant indlæg, må man forvente, at nogen mødre/fædre farer i flinten..

For det første, er det hamrende ulovligt og for det andet ved alle også, at det bestemt ikke er noget for et barn at opleve.. Hvad havde du forventet.. Min klare mening er, at det står for egen regning, at folk svarer som de her gør, for det er jo et emne og nogen informationer, som mange vil tage skarbt afstand fra og som selvf. vil gøre så de fleste fare i flinten på dig...

Emner og informationer som for det første er ulovligt og som er informationer som disse, reagerer de fleste negativt omkring.. Sådan er det!

Jeg kan ikke lade være med at tænke på skaderne af hashen

Bare alm rygning er der jo flere steder hvor man skal bruge specielle rygerjakker fordi de giftige stoffer også sidder i tøjet og på huden i ansigt og på hænder, og der må da være langt flere giftige stoffer der kan komme med ind, selv hvis hashen ryges udenfor

Anmeld

21. januar 2011

Vial

Karoline skriver:

Hej

Bedste hilsner

Jamen, så har I da en lille opgave her

Der fik vi da alle lige et kedeligt indblik i, hvordan nogle også bor med børn. Trist.

Anmeld

21. januar 2011

Bare mig..

KaMa skriver:

Jamen, så har I da en lille opgave her

Der fik vi da alle lige et kedeligt indblik i, hvordan nogle også bor med børn. Trist.

Anmeld

21. januar 2011

Bare mig..

FrøkenHedegaard skriver:

... ÅHH, sidder og får det helt skidt over dette indlæg

Ved faktisk slet ikke hvad jeg skal mene om dette - er rystet!!

- kan du ikke få din kæreste til at stoppe med det pjat!! Han er for hunan da FARMAND nu - så burde han osse lave lidt om på sig selv...

Håber hellere ikke at han er så dum, at han ryger det indenfor når jeres barn er der?! Han er forhåbentlig så klog, at han går udenfor!!!

HVIS han skal ryge hans SHIT, må han sku selv skaffe penge til det  - og ikke bruge jeres børnepenge på det, og slet ikke de sidste I har...

Er helt enig.. Og jeg må sige, at jeg faktisk har det lidt skidt med, at jeg nu får et tip om, at det foregår og man så intet kan stille op overhovedet fordi ts er ano!

Håber altså i moderatoerer på baby, gør noget omgående..

Anmeld

21. januar 2011

Lady Marion <3

Jeg syntes det er baby.dk s pligt at anmelde det her , i mine ører lyder det som om hverken mor eller far vil stå ved sit ansvar som forældre , , det kan kun gå for langsomt

Anmeld

21. januar 2011

Anonym

Jeg vil ikke lige til at læse alle indlæg igennem.

Hvis din dagplejer opfanger at der er problemer, er det hendes pligt at anmelde jer til kommunen ( for at hjælpe jer ).. Og også alle andre har pligt til det.

Hvis din kæreste hellere vil have hash end at sørge for sit barn, så syntes jeg godt nok jeres barn fortjener at bo et andet sted. Jeg kan ikke tage sådanne personer alvorligt. Med mindre du vælger at gå fra din kæreste, så har du selvfølgelig større chance for at få lov at beholde jeres barn.. Opfanger kommunen dette dilemma du er i, både med at i i forvejen ikke har penge nok, og at de få penge i har bliver brugt til HASH , så kan du tro de rykker ind..!!

Det ikke en sjov situation at stå i for dig, men vil han ikke pririoterer jeres familie højere and ham selv, så burde du smide ham ud..!! Så kan du da give dit barn den barndom h*n fortjener...!!

Og hvis han bliver tager med hashen på sig af politiet, så har i da slet ikke penge til noget.. Da han så skal betale bøde.

Jeg er personligt ligeglad med om folk tager sig en enkelt "pind" en sjælden gang i mellem UDENBYS ( da de kan være gode og velfungerende forældre alligevel ), og ikke hjemme hos baby, men ikke at det skal gå forud for barnets behov. Det optrækker til omsorgssvigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.