Anonym skriver:
Jeg tror der er mange af jer der har misforstået den her tråd.
Det er ikke mig der vil ha hash det var ham.
Bleer er købt nu og så spare vi der vi kan.
Der er mange af jer der tror det os begge, men jeg villet det ikke er.
Men på den anden sofa af satsen er det heller ikke ALLE pengene der er altid mad i fryser og køleskab og altid bleer normalt. Nu det fordi der har været meget ferie ìg så har vi ikke købt til dagplejen men det som sagt gjort nu.
Ved i er forarget over det og jo det er da eller ikk fedt at stå med under 300 til 9 dage men så må vi klare os på det. Vi har afdiskuteret det og fået det iorden.
Ville jeg bare sige for i har misforstået starten. Og troet det var begge.
Og der blevet for den sags skyld slet slet ikk røget inden døre foran vores barn. Så barnet har slet ikke set det og kommer aldrig til det.
Det var et brok indlæg.
Det er fint, at du lige forklarer, hvis der er nogle, der har misforstået det - men kan du stadig ikke se, at det er helt ude i hampen (sorry) det her?
Din mand er misbruger - du/I lever i et misbrugerhjem - er det sådan, du vælger, at dit barn skal vokse op?
MISBRUGER er det pænere navn for NARKOMAN:
Narkomani er som oftest et sammenspil mellem en mental og fysisk afhængighed af substansen, og det kan være svært at afvænne personen fra narkotika.
Begrebet «narkotika» benyttes i denne sammenhæng om alle stoffer, som er opført på FNs narkotikalister, og ikke specielt om stoffer, som virker narkotisk (dæmpende, søvndyssende). Foruden de egentlige narkotika som opioider, barbiturater med flere omfatter kategorien derfor også rusgivende stoffer som amfetaminer, kokain og cannabis.
Anmeld