For en i h***** os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2011

Anonym trådstarter

Jeg tror der er mange af jer der har misforstået den her tråd.
Det er ikke mig der vil ha hash det var ham.
Bleer er købt nu og så spare vi der vi kan.
Der er mange af jer der tror det os begge, men jeg villet det ikke er.
Men på den anden sofa af satsen er det heller ikke ALLE pengene der er altid mad i fryser og køleskab og altid bleer normalt. Nu det fordi der har været meget ferie ìg så har vi ikke købt til dagplejen men det som sagt gjort nu.
Ved i er forarget over det og jo det er da eller ikk fedt at stå med under 300 til 9 dage men så må vi klare os på det. Vi har afdiskuteret det og fået det iorden.

Ville jeg bare sige for i har misforstået starten. Og troet det var begge.
Og der blevet for den sags skyld slet slet ikk røget inden døre foran vores barn. Så barnet har slet ikke set det og kommer aldrig til det.
Det var et brok indlæg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

Kamilla-m

Anonym skriver:

Men på den anden sofa af satsen er det heller ikke ALLE pengene der er altid mad i fryser og køleskab og altid bleer normalt. Nu det fordi der har været meget ferie ìg så har vi ikke købt til dagplejen men det som sagt gjort nu.
Ved i er forarget over det og jo det er da eller ikk fedt at stå med under 300 til 9 dage men så må vi klare os på det. Vi har afdiskuteret det og fået det iorden.

Og der blevet for den sags skyld slet slet ikk røget inden døre foran vores barn. Så barnet har slet ikke set det og kommer aldrig til det.
Det var et brok indlæg.

tragisk du bare trækker i land nu . det gør mig dybt rørt og meget ked af det på jeres barns vegne!

hvad helved laver du med et fjols der ryger hash når i har et barn?s; helt ærlig.

- dit barn fortjener langt langt bedre end sådan en skovl til far! ja undskyld mig, men det mener jeg! jeg fatter du ikke vil og kan leve i sådan et forhold man!!!!! se nu at åbne de øjne og red dit barn, og evt flyt for dig selv og få styr på tingene.

Anmeld

21. januar 2011

Anonym trådstarter

MortilMogL skriver:

tragisk du bare trækker i land nu . det gør mig dybt rørt og meget ked af det på jeres barns vegne!

hvad helved laver du med et fjols der ryger hash når i har et barn?s; helt ærlig.

- dit barn fortjener langt langt bedre end sådan en skovl til far! ja undskyld mig, men det mener jeg! jeg fatter du ikke vil og kan leve i sådan et forhold man!!!!! se nu at åbne de øjne og red dit barn, og evt flyt for dig selv og få styr på tingene.

Kunne se der er mange der troede det var os begge men er det ikke.
Overvejer også om det burde være sådan for det er barnet ikke tjent med ved jeg godt.

Anmeld

21. januar 2011

TinaPina

MortilMogL skriver:

enig, og barnet fortjener også en mor der er i stand til at træffe væsentlig sundere valg for sit barn!

Anmeld

21. januar 2011

BellaCiinea

Hvis han ikk kan undvære hans latterlige HASH, så må du tage dit barn under armen og smutte, eller smide ham ud.

Barnet kommer altid, ALTID, i første række.... 

I sku skamme jer sådan at sætte hash (din kæreste) før bleer (jeres barn)  

Anmeld

21. januar 2011

<3

Anonym skriver:

Kunne se der er mange der troede det var os begge men er det ikke.
Overvejer også om det burde være sådan for det er barnet ikke tjent med ved jeg godt.

Hvis du godt VED at barnet ikke er tjent med det - hvad er så problemet?

Anmeld

21. januar 2011

klmf

Jeg synes det er rigtig synd for dit barn. Håber der er nogen, der tager fat i jer hvis ikke I selv kan se at barnets behov kommer før din kærestes forbrug af hash.

Anmeld

21. januar 2011

Trinemusen

Det er nok det sygeste jeg længe har hørt. Og jeg forstår godt at det ikke er dig der skal ha hash, men din nar af en kæreste.

har een ting at sige til dig: SMID HAM UD I EN RASENDES FART! at du overhovedet bruger tid på at brokke dig herinde!?

Det er helt forkert prioteret af dig..

DIT BARN ER DET VIGTIGSTE I VERDEN!

Vågn dog op kvinde!

Anmeld

21. januar 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Det var et brok indlæg.

Det er fint, at du lige forklarer, hvis der er nogle, der har misforstået det - men kan du stadig ikke se, at det er helt ude i hampen (sorry) det her?

Din mand er misbruger - du/I lever i et misbrugerhjem - er det sådan, du vælger, at dit barn skal vokse op?

MISBRUGER er det pænere navn for NARKOMAN:

Narkomani er som oftest et sammenspil mellem en mental og fysisk afhængighed af substansen, og det kan være svært at afvænne personen fra narkotika.

Begrebet «narkotika» benyttes i denne sammenhæng om alle stoffer, som er opført på FNs narkotikalister, og ikke specielt om stoffer, som virker narkotisk (dæmpende, søvndyssende). Foruden de egentlige narkotika som opioider, barbiturater med flere omfatter kategorien derfor også rusgivende stoffer som amfetaminer, kokain og cannabis.

Anmeld

21. januar 2011

Anonym

Ciinea skriver:

Hvis han ikk kan undvære hans latterlige HASH, så må du tage dit barn under armen og smutte, eller smide ham ud.

Barnet kommer altid, ALTID, i første række.... 

I sku skamme jer sådan at sætte hash (din kæreste) før bleer (jeres barn)  

prøve lige og læse det post igen han HAR IKKE SAGT HASH KOMMER FØRST NEVER !!!!!!!

ej fuck it i læser jo ikke hvad der bliven skæven .... ja gu er det forkedt og ryge hash men hey om 1 år er det ligeså lovelig som øl og vil give damark 2 til 5 milliarder om årt og når der er 20 kr om dagen vi snakker om og efter branet er kommet i seng giver det sq det sammen som dem der får fyraften's øl ..... og NEJ ER IKKE daMEN KUN FYREN DER RYGER......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.