For en i h***** os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.444 visninger
114 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. januar 2011

Anonym trådstarter

Ej hvor jeg bare træ af det hele lige nu.

Vi fik børnepenge igår men kun det halve da vi skylder til dagpleje det også fint og fair nok.
Men idag står vi og har 246 til resten af måneden, vi skal ha handlet dagligvare men det kan vi ikke komme til fordi min kæreste skal ja hash og så det lige meget med hvad vi har brug for som familie.
Vores barn mangler bleer i dagplejen og sagde vi kom med nogen idag, men h*n ( vores barn) er sug idag så det måtte blive mandag men kan vi jo ikke nu når han mener han SKAL ja hash.

Det gør mig sur og ked når det er sådan.

Ville bare ud med det ikke andet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

Laulund87

Øhh forstår jeg dig rigtigt..Dit barn kan ikke få bleer for din kæreste skal have hash

Anmeld

21. januar 2011

Aves..

Anonym skriver:

Vi fik børnepenge igår men kun det halve da vi skylder til dagpleje det også fint og fair nok.
Men idag står vi og har 246 til resten af måneden, vi skal ha handlet dagligvare men det kan vi ikke komme til fordi min kæreste skal ja hash og så det lige meget med hvad vi har brug for som familie.
Vores barn mangler bleer i dagplejen og sagde vi kom med nogen idag, men h*n ( vores barn) er sug idag så det måtte blive mandag men kan vi jo ikke nu når han mener han SKAL ja hash.

Måske du skulle tage ansvar for dit barn...synes godt nok det er skidt med forældre der priorieter som I gør...undskyld, men hvad er det for en måde at leve på med et barn...

Anmeld

21. januar 2011

Low

Bruger i børnepenge på hash?

Anmeld

21. januar 2011

Talbutikken

Ved godt at det lyder hårdt.. Men se at komme ud af det forhold.. Tag jeres barn under armen og flyt.
Det er tydligt at din kæreste har et misbrug, da han sætter sit hash behov frem for dit og barnets.

Anmeld

21. januar 2011

Laulund87

Eva. skriver:

Måske du skulle tage ansvar for dit barn...synes godt nok det er skidt med forældre der priorieter som I gør...undskyld, men hvad er det for en måde at leve på med et barn...

Enig

Anmeld

21. januar 2011

Anonym

hvad laver du overhovedt med en mand som ryger hash når i har et lille barn.. Kom videre i dit liv..Det der er slet ikke holdbart. Jeg er chokkert

Anmeld

21. januar 2011

M.O.A.R.

Anonym skriver:

Hvis i nu prioterede pengene anderledes ville det nok løbe rundt..

Altså herhjemme ryger min mand, men han får ingen smøger hvis vores barn mangler bleer eller hvis der dårligt er penge til mad.

Din kæreste burde måske på afvænning, så jeres lille familie kan få mad på bordet? Bare en tanke..

Anmeld

21. januar 2011

TbCp

Se at komme væk! Nu!

Anmeld

21. januar 2011

nattergalen

Kunne det tænkes at DU skal prioritere hvad der er vigtigst? Foreksempel dit barns ve og vel?

Der er da forhåbentlig ikke nogen der tvinger dig til at være sammen med en mand, der heller vil bruge børnepengene på at ryge hash end at tag vare på sit barns behov.. ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.