For en i h***** os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg vil hellere ha bleer end hash
Er også købt nu.

Sådan! Det er i hvert fald en start. Som mange andre, synes jeg også kraftigt, du skal overveje om forholdet til kæresten er det værd, når nu du har en lille guldklump

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

Pige2009

Low skriver:

Altså alle kan jo ikke være lige gode og vi alle har problemer her i livet. Jeg vil hverken sige at ts er dit og dat. jeg synes nærmer at det er synd at de står som de gør og hjælp skal de have uanset om problemet. Jeg synes ikke man har ret til at skrive grimme ting om hende. Vi ved jo intet om deres liv ud fra et par sætninger. 

Til ts: Jeg synes det er meget synd for jer at i står som i gør. Du ved sikkert udemærket godt at der er nogle ting i bliver nød til at droppe(her tænker jeg ikke kun på hashen) men alt muligt andet. Hvis den er helt gal kan du snakke med mødrehjælpen som skulle være meget gode til at hjælpe. I skal nok sætte jer ned og snakke sammen helt seriøst og så skrive ned hvad der skal laves om og hvad der ikke behøver i første omgang og hvad konsekvenserne er hvis i ikke ændre jeres livsstil. Det kommer til at bide jer i bagen i sidste ende. Jeg håber virkelig at i finder ud af et eller andet. Forresten så har bilka libero bleer. En bos koster 250kr eller lidl har en pakke med 56 bleer for 50 kr

Jeg er helt enig. Det er virkelig super godt skrevet

Desuden synes jeg slet ikke, det er i orden, at man som anonym sviner TS til. Man burde i det mindste være moden nok til at stå ved sine ord, når de er så stærke

Anmeld

21. januar 2011

mor-til-vanessa

til alle der tøser der skriver ano... hvis i skal svine andre til, eller tilkende give jeres mening på en hård måde og en grim tone, så stå dog frem, i stedet for at gemmen jer som ano.

til ano. jeg synes virkelig din kæreste har sit hoved kruet helt forkert på. fair nok han ryger hash, hvis han ikke gør det foran jeres barn, og bruger hans lommepenge på det. men det skal fandme ikke være sådan at jeres barn ikke kan få det den  behøver. jeres barn kommer i første række. så synes du selv skal til at tage lidt ansvar også. du kan jo ikke bare lade stå til...

Anmeld

21. januar 2011

tinasmor

TinaPina skriver:

enig, og barnet fortjener også en mor der er i stand til at træffe væsentlig sundere valg for sit barn!

Enig

Men hun vidste jo også fra starten at han var misbruger (hvilket han jo må være, når han synes hans hash er vigtigere end familien) Så allerede der har hun taget et sindsygt dårligt valg. Sikken en mand at vælge som far til sit barn

Anmeld

21. januar 2011

Stumpen

mor-til-vanessa skriver:

til alle der tøser der skriver ano... hvis i skal svine andre til, eller tilkende give jeres mening på en hård måde og en grim tone, så stå dog frem, i stedet for at gemmen jer som ano.

til ano. jeg synes virkelig din kæreste har sit hoved kruet helt forkert på. fair nok han ryger hash, hvis han ikke gør det foran jeres barn, og bruger hans lommepenge på det. men det skal fandme ikke være sådan at jeres barn ikke kan få det den  behøver. jeres barn kommer i første række. så synes du selv skal til at tage lidt ansvar også. du kan jo ikke bare lade stå til...

Jeg mener faktisk at en af de nye regler herinde er at sviner man folk til og gemmer sig som ano, så sletter Henrik anonymiteten hos vedkommende...

Anmeld

21. januar 2011

Anonym

Anonym skriver:

ÅHH MY GOOD!!!

Hvad sker der lige for at der skal købes HASH og ikke BLEER! Jeg er da DYBT chokeret..

Hvis din SÅKALDTE kæreste ikke kan se at han må undvære HASH`EN, da I mangler bleer.. er der SATME noget galt i hans hovede.. Og hvis du lader ham købe HASH, så er der SATME osse noget alt med dig!!

Jah, undskyld jeg skriver sådan.. Men er godt nok chokeret!! Forstår det slet slet ikke!!

Helt enig med dig. Bare det at din kæreste vil have hash når i har et barn, det fatter jeg ikke!

Anmeld

21. januar 2011

Puller

Jeg syntes det er skidt at din kæreste vil have hash når i har et barn. Syntes ikke at et barn hører til i et miljø hvor der er hash. Når børn bliver størrer kan de hurtigt nok komme ud i et eller andet skidt, så det at de har oplevet det hjemmefra gør det ikke bedre.

Jeg syntes hel klart at du skulle skippe ham, hvis han ikke omgående stopper med sit misbrug. Barnet frem for alt, det er noget af det vigtigeste og durebareste i dit liv.

Anmeld

21. januar 2011

Christopher&Andreas

Arhhh for helvede da også tag jer dog sammen  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MIN MENING!!!!!!

Anmeld

21. januar 2011

Anonym

Mener dette grænser sig til at være en sag for kommunen. Hvis jeg kendte trådstarter ville de blive meldt for omsorgssvigt.

Anmeld

21. januar 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej

Jeg vil blot oplyse om, at erfarer vi, at der er børn, der udsættes for omsorgssvigt, så har vi pligt til at anmelde det.

Jeg håber på det kraftigste, at I får styr på prioriteringerne i forhold til jeres barn.

Bedste hilsner

Karoline, redaktør på baby.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.