For en i h***** os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2011

Pia.

Eva. skriver:

Måske du skulle tage ansvar for dit barn...synes godt nok det er skidt med forældre der priorieter som I gør...undskyld, men hvad er det for en måde at leve på med et barn...

Meget enig... Jeg vil kalde det omsorgssvigt... og mener at kommunen bør træde ind hvis du ikke forlader denne mand der prioritere ham selv og sit misbrug før sit barn og dig...

Det er faktisk ikke for at lyde hård, men jeg mener du er en del af det her hvis du ikke forlader ham...

Held og lykke med det hele...

Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

BellaCiinea

Anonym skriver:

prøve lige og læse det post igen han HAR IKKE SAGT HASH KOMMER FØRST NEVER !!!!!!!

ej fuck it i læser jo ikke hvad der bliven skæven .... ja gu er det forkedt og ryge hash men hey om 1 år er det ligeså lovelig som øl og vil give damark 2 til 5 milliarder om årt og når der er 20 kr om dagen vi snakker om og efter branet er kommet i seng giver det sq det sammen som dem der får fyraften's øl ..... og NEJ ER IKKE daMEN KUN FYREN DER RYGER......

Er ligeglad, man skal ikke ryge hash... kan slet ikk snuppe folk der ryger hash... 

Han må sgu ta at blive voksen..

Især når i har et barn!

Anmeld

21. januar 2011

TbCp

Anonym skriver:

prøve lige og læse det post igen han HAR IKKE SAGT HASH KOMMER FØRST NEVER !!!!!!!

ej fuck it i læser jo ikke hvad der bliven skæven .... ja gu er det forkedt og ryge hash men hey om 1 år er det ligeså lovelig som øl og vil give damark 2 til 5 milliarder om årt og når der er 20 kr om dagen vi snakker om og efter branet er kommet i seng giver det sq det sammen som dem der får fyraften's øl ..... og NEJ ER IKKE daMEN KUN FYREN DER RYGER......

Arhhh mon dog?

Anmeld

21. januar 2011

eElak

Anonym skriver:

Er du samme anonym som trådstarter?

Synes lige pludselig at tonen og skrive/stavemåden fik en helt anden lyd... 

Anmeld

21. januar 2011

ekzunz

KaLee skriver:

Er du samme anonym som trådstarter?

Synes lige pludselig at tonen og skrive/stavemåden fik en helt anden lyd... 

Nej, jeg tror det er den person som er på besøg hos dem, som også skrev tidligere.

TS plejer at skrive i et pænt og ordentligt sprog

Anmeld

21. januar 2011

Pia.

Anonym skriver:

Jeg tror der er mange af jer der har misforstået den her tråd.
Det er ikke mig der vil ha hash det var ham.
Bleer er købt nu og så spare vi der vi kan.
Der er mange af jer der tror det os begge, men jeg villet det ikke er.
Men på den anden sofa af satsen er det heller ikke ALLE pengene der er altid mad i fryser og køleskab og altid bleer normalt. Nu det fordi der har været meget ferie ìg så har vi ikke købt til dagplejen men det som sagt gjort nu.
Ved i er forarget over det og jo det er da eller ikk fedt at stå med under 300 til 9 dage men så må vi klare os på det. Vi har afdiskuteret det og fået det iorden.

Ville jeg bare sige for i har misforstået starten. Og troet det var begge.
Og der blevet for den sags skyld slet slet ikk røget inden døre foran vores barn. Så barnet har slet ikke set det og kommer aldrig til det.
Det var et brok indlæg.

Misforstået eller ej... dette er omsorgssvigt af et lille barn... Det er et misbrug og kan til tider gøre at jeres barn må undværre !!!!

Jeg syntes stadig du skylder dit barn bedre end det her - håber jeres dagplejer er OBS på jer, så der bliver gjort noget, for jeres barns skyld... Din kæreste har tydeligvis brug for hjælp...

Du opretter en tråd og får her med svar - måske ikke lige det svar du ønskede, men du er en lige så stor del af det her svigt som han er... I/du ser det måske ikke sådan.... Få hjælp...

Anmeld

21. januar 2011

TinaPina

Anonym skriver:

NÆPPE!

Det er sgu da det dummeste jeg har hørt længe

Man kan jo så diskutere hvor sundt det er for at barn at vokse op i et hjem hvor der bliver drukket øl dagligt

Anmeld

21. januar 2011

eElak

Znuzke skriver:

Nej, jeg tror det er den person som er på besøg hos dem, som også skrev tidligere.

TS plejer at skrive i et pænt og ordentligt sprog

Jeg har godt læst at der er en anden anonym, som har kommenteret nemlig... og som kender dem.. men ligefrem på besøg lige nu? 

Jeg kan så undre mig over ved anonym nr.2 hvordan man kan argumentere for hash, når man tidligere rakker ned på trådstarter... pga hashen, og en potentiel løgn.. 

Undskyld, men synes bare at det her lugter lidt mærkeligt... 

Anmeld

21. januar 2011

louisevl

TbCp skriver:

Arhhh mon dog?

Tænkte præcis det samme

kunne godt lyde som om det bliver løjet for en selv, for at det på den måde bliver legaliseret for vedkommende selv

Det er slet ikke fair over for et lille barn at en af forældrene ryger hash....Er fuldstænig chokeret

Anmeld

21. januar 2011

Pia.

Anonym skriver:

Jeg tror der er mange af jer der har misforstået den her tråd.
Det er ikke mig der vil ha hash det var ham.
Bleer er købt nu og så spare vi der vi kan.
Der er mange af jer der tror det os begge, men jeg villet det ikke er.
Men på den anden sofa af satsen er det heller ikke ALLE pengene der er altid mad i fryser og køleskab og altid bleer normalt. Nu det fordi der har været meget ferie ìg så har vi ikke købt til dagplejen men det som sagt gjort nu.
Ved i er forarget over det og jo det er da eller ikk fedt at stå med under 300 til 9 dage men så må vi klare os på det. Vi har afdiskuteret det og fået det iorden.

Ville jeg bare sige for i har misforstået starten. Og troet det var begge.
Og der blevet for den sags skyld slet slet ikk røget inden døre foran vores barn. Så barnet har slet ikke set det og kommer aldrig til det.
Det var et brok indlæg.

Mig igen.... Og så slutter jeg den her...

Dette er dine egne ord..:

"men kan vi jo ikke nu når han mener han SKAL ja hash."

Hmmm.... !!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.