For en i h***** os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2011

ekzunz

KaLee skriver:

Jeg har godt læst at der er en anden anonym, som har kommenteret nemlig... og som kender dem.. men ligefrem på besøg lige nu? 

Jeg kan så undre mig over ved anonym nr.2 hvordan man kan argumentere for hash, når man tidligere rakker ned på trådstarter... pga hashen, og en potentiel løgn.. 

Undskyld, men synes bare at det her lugter lidt mærkeligt... 

Nå, men jeg kan da sagtes ha' misforstået noget, vedkommende skrev bare:

" jamen jeg sidder med dem og har han SQ ikke SAGT !!!!!!!! så stop nu men det fis der er posteren der er emo lige nu"

Altså TS synes jeg ikke er mystisk. Det er et tilbagevendende problem at hun ikke er helt tilfreds og helt sikkert gerne vil noget bedre for sin datter, men bare ikke kan tage de sidste skridt.

Men det bliver hurtigt forvirrende med flere anonyme svarere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg må lige opmuntre til at der holdes en ordentlig tone i debatten. TS har ikke bedt om jeres holdninger til hendes situation generelt - hun har, som hun skriver, bare behov for at lukke damp ud, så med mindre I kan holde en pæn tone så opfordrer jeg jer til at springe indlægget over. 

Mvh

Rosa - moderator på baby.dk

Anmeld

21. januar 2011

eElak

Znuzke skriver:

Nå, men jeg kan da sagtes ha' misforstået noget, vedkommende skrev bare:

" jamen jeg sidder med dem og har han SQ ikke SAGT !!!!!!!! så stop nu men det fis der er posteren der er emo lige nu"

Altså TS synes jeg ikke er mystisk. Det er et tilbagevendende problem at hun ikke er helt tilfreds og helt sikkert gerne vil noget bedre for sin datter, men bare ikke kan tage de sidste skridt.

Men det bliver hurtigt forvirrende med flere anonyme svarere

ok.. jeg har ikke været her længe nok til at se mønstret.. 

Desuden - jeg har set div. problemstillinger ved fakeprofiler, så... har en naturlig mistillid.. :-P

Anmeld

21. januar 2011

Rockertand

Anonym skriver:

prøve lige og læse det post igen han HAR IKKE SAGT HASH KOMMER FØRST NEVER !!!!!!!

ej fuck it i læser jo ikke hvad der bliven skæven .... ja gu er det forkedt og ryge hash men hey om 1 år er det ligeså lovelig som øl og vil give damark 2 til 5 milliarder om årt og når der er 20 kr om dagen vi snakker om og efter branet er kommet i seng giver det sq det sammen som dem der får fyraften's øl ..... og NEJ ER IKKE daMEN KUN FYREN DER RYGER......

Det bliver ikke lovligt at ryge hash, sådan er det, den debat har kørt de sidste 25 år, og intet er ændret.

Jeg synes faktisk, at 20 kr om dagen er temmeligt meget, når man står i en situation, hvor man har 300 kr, man skal overleve på i 9 dage:

Det er faktisk 300 kr - hash 180 kr = rådighedsbeløb 120 kr eller sagt på en anden måde......13 kr at leve for om dagen.

Jeg synes, at det er rigtig synd for alle, der deltager i dette omsorgssvigt - hvad enten det er forældrene eller venner/familie - og det er desværre barnet, der kommer til at betale prisen.

Anmeld

21. januar 2011

Carina1977

Hmm ved ikke rigtig hvad jeg skal tro. Jeg synes at det er så langt ude, at jeg ikke rigtig kan tro på at det er sandt

Anmeld

21. januar 2011

Tulle28

ønskebarn74 skriver:

NEJ DET ER IKKE OK, OG KOMMUNEN VILLE FJERNE DEN LILLE HVIS DE VAR KLAR OVER DET... OG JEG VILLE MELDE PERSONERNE MED DET SAMME...

OG GODT FOR DET... SÅDANNE FORÆLDRE BURDE IKKE HAVE RET TIL AT OPFOSTRE BØRN...

INGEN STOFFER I ET HJEM MED BØRN...

TOTALT TABERE DER TILLADDER DET...FØJ..

ER TOTALT CHOKERET...

Taber... Det var også min første tanke Stakkels, stakkels, lille barn!

Anmeld

21. januar 2011

Low

Altså alle kan jo ikke være lige gode og vi alle har problemer her i livet. Jeg vil hverken sige at ts er dit og dat. jeg synes nærmer at det er synd at de står som de gør og hjælp skal de have uanset om problemet. Jeg synes ikke man har ret til at skrive grimme ting om hende. Vi ved jo intet om deres liv ud fra et par sætninger. 

Til ts: Jeg synes det er meget synd for jer at i står som i gør. Du ved sikkert udemærket godt at der er nogle ting i bliver nød til at droppe(her tænker jeg ikke kun på hashen) men alt muligt andet. Hvis den er helt gal kan du snakke med mødrehjælpen som skulle være meget gode til at hjælpe. I skal nok sætte jer ned og snakke sammen helt seriøst og så skrive ned hvad der skal laves om og hvad der ikke behøver i første omgang og hvad konsekvenserne er hvis i ikke ændre jeres livsstil. Det kommer til at bide jer i bagen i sidste ende. Jeg håber virkelig at i finder ud af et eller andet. Forresten så har bilka libero bleer. En bos koster 250kr eller lidl har en pakke med 56 bleer for 50 kr

Anmeld

21. januar 2011

Missi

Low skriver:

Altså alle kan jo ikke være lige gode og vi alle har problemer her i livet. Jeg vil hverken sige at ts er dit og dat. jeg synes nærmer at det er synd at de står som de gør og hjælp skal de have uanset om problemet. Jeg synes ikke man har ret til at skrive grimme ting om hende. Vi ved jo intet om deres liv ud fra et par sætninger. 

Til ts: Jeg synes det er meget synd for jer at i står som i gør. Du ved sikkert udemærket godt at der er nogle ting i bliver nød til at droppe(her tænker jeg ikke kun på hashen) men alt muligt andet. Hvis den er helt gal kan du snakke med mødrehjælpen som skulle være meget gode til at hjælpe. I skal nok sætte jer ned og snakke sammen helt seriøst og så skrive ned hvad der skal laves om og hvad der ikke behøver i første omgang og hvad konsekvenserne er hvis i ikke ændre jeres livsstil. Det kommer til at bide jer i bagen i sidste ende. Jeg håber virkelig at i finder ud af et eller andet. Forresten så har bilka libero bleer. En bos koster 250kr eller lidl har en pakke med 56 bleer for 50 kr

Anmeld

21. januar 2011

NoName

Low skriver:

Anmeld

21. januar 2011

FruHolm <3

bare lige noget du måske skulle forklare ham, for det første kommer barnets behov før hans og for det andet de penge er jo egentlig tilegnet jeres barn og ikk ham.

hvis jeg var dig ville jeg give ham valget mellem jer 2 eller hash

håber i kan blive enige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.