For en i h***** os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2011

LenaJohansen

Anonym skriver:

Ej hvor jeg bare træ af det hele lige nu.

Vi fik børnepenge igår men kun det halve da vi skylder til dagpleje det også fint og fair nok.
Men idag står vi og har 246 til resten af måneden, vi skal ha handlet dagligvare men det kan vi ikke komme til fordi min kæreste skal ja hash og så det lige meget med hvad vi har brug for som familie.
Vores barn mangler bleer i dagplejen og sagde vi kom med nogen idag, men h*n ( vores barn) er sug idag så det måtte blive mandag men kan vi jo ikke nu når han mener han SKAL ja hash.

Det gør mig sur og ked når det er sådan.

Ville bare ud med det ikke andet.

Ja undskyld jeg spørger, vil i hellere have hash, end at jeres barn har en ren ble ? 

Det er da noget af det mest egoistiske jeg længe har hørt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

Kamilla-m

Anonym skriver:

her vil jeg gerne lige komme med en kommentar!! jeg har lige været i amtet med min store piges far.. han har mistet retten til overhovedet at se hende fordi han ikke ville stoppe med at ryge hash, og må først se hende igen når han er kommet i stoffri behandling.. også selvom han kun havde hende hver 14. dag!! der er kommet nye regler.. det er 100% uacceptabelt at der foregår et misbrug, også selvom det kun er at ryge når børnene sover!! hvis jeg vælger at udleverer min datter til hendes far, kan statsamtet tillade sig at melde mig til kommunen og så får jeg dem på nakken..

så nej, det er IKKE ok!!!!!!!!!!!!!!!!!

det ku jeg ikke ha sagt bedre selv .

Anmeld

21. januar 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Du ved vist godt hvad du skal ikke? Pak dit barn og dig selv sammen og FLYT - NU!

Øv, hvor har jeg ondt af, at du pt. byder dit barn at vokse op i sådanne rammer.

Kram, men også et KÆMPE spark i r**** til dig.

Anmeld

21. januar 2011

eElak

Troll alert?? 

Anmeld

21. januar 2011

TinaPina

Ja jeg sidder sgu bare her og fatter ikke hvorfor der ikke er nogen der har indgivet en underretning til kommune, så barnet/børnene kan komme i sikkerhed!

For hvis man lever i sådan et hjem, så MÅ der være nogen omkring dem der har set eller "lugtet" lunten.

Det der er simpelthen under AL kritik, og er så uansvarligt!
BÅDE af mor og far!!

Anmeld

21. januar 2011

lisesp83

KaLee skriver:

Troll alert?? 

Hvad betyder det?

Anmeld

21. januar 2011

TbCp

KaLee skriver:

Troll alert?? 

Tror jeg desværre ikke nej

Anmeld

21. januar 2011

eElak

lisesp83 skriver:

Hvad betyder det?

En Troll er en, som skriver på en debat, for bevidst at skabe en negativ stemning, og bringe sindene i kog

og startindlægget er ikke just et som man forventer positiv respons på... 

Bare et åbent spørgsmål herfra

Anmeld

21. januar 2011

lisesp83

KaLee skriver:

En Troll er en, som skriver på en debat, for bevidst at skabe en negativ stemning, og bringe sindene i kog

og startindlægget er ikke just et som man forventer positiv respons på... 

Bare et åbent spørgsmål herfra

Nåh så lærte jeg også noget idag, tak

Men jeg havde faktisk tænkt det samme. Derfor jeg stoppede med at skrive i tråden..

Anmeld

21. januar 2011

Anonym

her vil jeg gerne lige komme med en kommentar!! jeg har lige været i amtet med min store piges far.. han har mistet retten til overhovedet at se hende fordi han ikke ville stoppe med at ryge hash, og må først se hende igen når han er kommet i stoffri behandling.. også selvom han kun havde hende hver 14. dag!! der er kommet nye regler.. det er 100% uacceptabelt at der foregår et misbrug, også selvom det kun er at ryge når børnene sover!! hvis jeg vælger at udleverer min datter til hendes far, kan statsamtet tillade sig at melde mig til kommunen og så får jeg dem på nakken..

så nej, det er IKKE ok!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg er simpelthen dybt chokeret over det her indlæg.. Helt ærligt.. Hvad tænker du på dame! Kom dog væk.. Det er jo ulovligt, og børn skal da på ingen måde være i nærheden af mennesker der er påvirket.. Ej men, hold op hvor det ryster mig du bliver i det forhold.. Han er da en klaphat uden lige.. - Og for mig at se ikke specielt velegnet for nogen børn.. Hvis du ikke gør noget ved det her, så er du jo nærmest lige så meget en klaphat som ham.. Og til det med pengene, hvad er der at diskuterer.. Dit barn kommer i første række ALTID!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.