For en i h***** os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2011

lisesp83

Vil ogs bruge på bleer det vigtigst.

Men ja, bleer er altså vigtigst, og det ved du jo godt. Så tag fat i nakken på din kæreste og få snakket med ham, om det problem. For han kan da ikke være ret meget for jeres barn, hvis han render rundt i en hash tåge konstant. Dette er også en vigtig del af barnets liv. Ellers ville jeg virkelig vælge, at bo for mig selv med barnet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

KarinaIda

Hold op, forstår slet ikke du kan leve i sådan et forhold....

Efter min mening, lyder det virkelig ikke til at nogen af jer er særlige voksen og kan finde ud af og tage jer af jeres barn!!!

Forstår slet ikke du kan få dig selv til og oprette dette indlæg...!! For mig lyder det lidt som om du hellere vil give din kæreste pengene til hash, end bruge dem på bleer til dit barn....

Jeg er så dybt forarget over jer!!!

Anmeld

21. januar 2011

Anonym

Anonym skriver:

ÅHH MY GOOD!!!

Hvad sker der lige for at der skal købes HASH og ikke BLEER! Jeg er da DYBT chokeret..

Hvis din SÅKALDTE kæreste ikke kan se at han må undvære HASH`EN, da I mangler bleer.. er der SATME noget galt i hans hovede.. Og hvis du lader ham købe HASH, så er der SATME osse noget alt med dig!!

Jah, undskyld jeg skriver sådan.. Men er godt nok chokeret!! Forstår det slet slet ikke!!

gør han så heller ikke er bare posteren der er sur beleve me ... kender dem

Anmeld

21. januar 2011

lisesp83

Anonym skriver:

hør nu lige her jeg ved godt hvem der bliver snakke om og er sq ikke noget forkedt i at ryge en j om aften når børn er kommet i seng er sq det samme som folk der får fyraften øl ....

og nej **** han bure jo ikke alle jers penge på det er noget fis og sige når det ikke passer

Gu er det forkert, når der ikke er penge til bleer.

Anmeld

21. januar 2011

TbCp

Anonym skriver:

hør nu lige her jeg ved godt hvem der bliver snakke om og er sq ikke noget forkedt i at ryge en j om aften når børn er kommet i seng er sq det samme som folk der får fyraften øl ....

og nej **** han bure jo ikke alle jers penge på det er noget fis og sige når det ikke passer

Det her indlæg har vel egentlig ikke noget at gøre med om han bruger ALLE deres penge på hash eller ikke.... det har noget at gøre med at han vil bruge de penge de har tilbage til resten af måneden, på hash... og ikke på de bleer barnet mangler...

Om det så er ok eller ej at ryge hash er vel egentlig denne tråd ligegyldig

Anmeld

21. januar 2011

Anonym

lisesp83 skriver:

Gu er det forkert, når der ikke er penge til bleer.

jamen jeg sidder med dem og har han SQ ikke SAGT !!!!!!!! så stop nu men det fis der er posteren der er emo lige nu

Anmeld

21. januar 2011

Kamilla-m

OMG siger jeg bare. s;

synes da bestemt også at du skal tage dit barn under armen og flytte.

du durde tænke på dit barn i denne sitiuartion!s;

Anmeld

21. januar 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
det er jeg virkelig ked af at læse, sådan et indlæg..
Har i ikk nogle bleer hjemme, i kan give lidt med af i dp..?
Bortset fra det, så sys jeg du må sætte foden i døren for din kæreste..!
I kan ikk leve af ingenting fordi han skal have hash..! Det holder ikke - du må tale dit barns sag, og dit barn er slet ikk tjent med den her situation..

Anmeld

21. januar 2011

Kløver

TbCp skriver:

Det her indlæg har vel egentlig ikke noget at gøre med om han bruger ALLE deres penge på hash eller ikke.... det har noget at gøre med at han vil bruge de penge de har tilbage til resten af måneden, på hash... og ikke på de bleer barnet mangler...

Om det så er ok eller ej at ryge hash er vel egentlig denne tråd ligegyldig

Jeg synes helt klart TS skulle overveje forholdet meget nøje, de har åbenbart ikke samme prioteringer, og med både SU og pension, burde de godt kunne klare sig, selvom det er stramt, så er jo slet ikke holdbart med over 1 uge tilbage af måneden, at der er under 300 kr tilbage til mad og bleer

Anmeld

21. januar 2011

Anonym

Anonym skriver:

her vil jeg gerne lige komme med en kommentar!! jeg har lige været i amtet med min store piges far.. han har mistet retten til overhovedet at se hende fordi han ikke ville stoppe med at ryge hash, og må først se hende igen når han er kommet i stoffri behandling.. også selvom han kun havde hende hver 14. dag!! der er kommet nye regler.. det er 100% uacceptabelt at der foregår et misbrug, også selvom det kun er at ryge når børnene sover!! hvis jeg vælger at udleverer min datter til hendes far, kan statsamtet tillade sig at melde mig til kommunen og så får jeg dem på nakken..

så nej, det er IKKE ok!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.