Babyklar skriver:
det må heller ikke være sjovt at i ikke kan få dem med i gern ville, fordi alt er udlejet, men der er jo ikk noget at gør ved det.. i kan jo heller ikk invitere alle hvis pengene ikk er til det jo . hvorfor ville i holde det den 15maj ?
.
jeg ville gern have alle med , så derfor blir det ikke på kro og ligende. det synd i ikk kan vælge andet , når i gern ville.. 
Vi blev enige om at vi ikke ville ofre så meget, når det nu kun var en barnedåb, var noget andet hvis det var et bryllup.
kroen var sidste mulighed og det var dagen som var ledig, vi kunne ikke gå for meget tidligere, da det så lå for tæt på min termin, men min søster bliver 18 weekenden efter, og så begyndte vi at komme for langt hen, da barnet helst ikke må være for gammelt, i forhold til at passe den dåbskjole vi skal bruge, da det er en kjole som er gået i arv i mandens familie og er over 100 år gammel, så det betyder meget for os at bruge kjolen 
men synes da også vi får mange med, vi får begge forældre og søskende med, mine bedsteforældre, manden har ik nogle, så han får sine fastre/mostre med, og så enkelte venner. Jeg har en meget stor familie og skulle mine fastre/mostre med, ville det være + 12 pers, og så ville vi evt få problemer i forhold til fætre/kusiner, da min moster har en lille en, og hvis hendes forældre er med til dåben kan den lille ikke passes, og så er vi nød til at invitere de andre fætrekusiner og så er det pludselig være min 14 ekstra gæster bare på min side, for så skulle mandens fætre også med, og ja det ville aldrig få en ende
Så vi blev nød til at skære et sted, og vi blev enige om at 15.000 kr, var mere end rigeligt til en dåb, og helt fair vi ikke bruge flere penge end det, på en barnedåb
håber så bare der er forståelse men man må jo også holde et sted