Mad til dåb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

Mira0911

Babyklar skriver:

Vi skal invitere 64 til barnedåben. vi har så sagt 100kr pr.person. pr. kuvert. det ville så sige at det blir 6000kr (børn har vi ikk givet en kuvert, da de plejer ikk at spsie så meget)

mit spørgsmål. ville det være billigere at lave maden selv? ..

hvis ja, har i så nogen gode forretter, hovedretter .. som var et hit ved jer ? ..

Til Julie's barndåb var vi 60 gæster... Jeg lavede alt maden selv - Undtagen kartoffelsalaten... 

I det hele sådan ca, så blev det det knap 4000,- 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Moar2011

SanneBoe skriver:

Vi fik mad udefra til min drengs dåb (kokken og jomfruen) en slagt brunch, med pålæg, pandekager o.s.v. - vi var 50 pers. om maden kostede 5500,- kr. men jeg skal holde dåb snart igen og overvejer kraftigt at lave det selv, da jeg faktisk var noget skuffet over det, det der var med deri kunne jeg nemt have lavet selv og til billigere penge, vi købte også drikkevare i Tyskland og det gør vi igen, men tror jeg laver maden selv denne gang

hvad ville du så lave af mad ?

Anmeld

19. januar 2011

LRJ

Babyklar skriver:

havde i så ikk lavet rigtig meget mad ? siden det løb op i 10.000

nej, frikadeller, boller i karry, pasta salat, kylling filet, alm salat, flûtes og 3 slags is og en kage plus sodavand, vin, øl, cider :/ - der var næsten ikk noget mad tilbage  

Anmeld

19. januar 2011

Moar2011

MoarJ skriver:

Til Julie's barndåb var vi 60 gæster... Jeg lavede alt maden selv - Undtagen kartoffelsalaten... 

I det hele sådan ca, så blev det det knap 4000,- 

wow hvor billigt hvad lavet du af mad `? ..

Anmeld

19. januar 2011

Moar2011

Lone H. skriver:

nej, frikadeller, boller i karry, pasta salat, kylling filet, alm salat, flûtes og 3 slags is og en kage plus sodavand, vin, øl, cider :/ - der var næsten ikk noget mad tilbage  

okey. lyder heller ikke til at være for meget mad.

Anmeld

19. januar 2011

Hvem?

Babyklar skriver:

hvad ville du så lave af mad ?

Det der li har strejfet mig er jeg vil lave pandekager, æggekage også bare en masse lækkert pålæg m. tilbehør, det er sådan set det samme med der var i deres menu, men jeg er nu sikker på jeg kan lave det billigere selv - da jeg alligevel skulle købe brød ved siden af den pris, så det rendte jo hurtigt op, og så til dessert laver jeg det samme som sidst, en dåbskage, ostebord og en alm. frugtkage

Anmeld

19. januar 2011

LRJ

Babyklar skriver:

okey. lyder heller ikke til at være for meget mad.

nej nemlig men som jeg skrev er der nogle der sagtens kan lave for mindre  

Anmeld

19. januar 2011

Mira0911

Babyklar skriver:

wow hvor billigt hvad lavet du af mad `? ..

Jeg lavede frikadeller, brød, grønt fade, kager, kartoffelsalaten bestilt udefra. Kransekage lavede svigermor. 

Anmeld

19. januar 2011

Moar2011

SanneBoe skriver:

Det der li har strejfet mig er jeg vil lave pandekager, æggekage også bare en masse lækkert pålæg m. tilbehør, det er sådan set det samme med der var i deres menu, men jeg er nu sikker på jeg kan lave det billigere selv - da jeg alligevel skulle købe brød ved siden af den pris, så det rendte jo hurtigt op, og så til dessert laver jeg det samme som sidst, en dåbskage, ostebord og en alm. frugtkage

et eller andet sir mig os bare at man burde ku gør det billigere selv - ville du så bare handle alm steder med pålæg osv?.. vi har nemlig i forvejen gern ville have pålægsbord og så med noget pasta salat og lidt sådan. og så kage tilsidst og lidt mere.

hvis man tog tun mousse til forret, hvad mere ville passe dertil?

Anmeld

19. januar 2011

Moar2011

Lone H. skriver:

nej nemlig men som jeg skrev er der nogle der sagtens kan lave for mindre  

Ja, det selvf rigtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.