Mad til dåb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.104 visninger
70 svar
0 synes godt om
19. januar 2011

Moar2011

Vi skal invitere 64 til barnedåben. vi har så sagt 100kr pr.person. pr. kuvert. det ville så sige at det blir 6000kr (børn har vi ikk givet en kuvert, da de plejer ikk at spsie så meget)

mit spørgsmål. ville det være billigere at lave maden selv? ..

hvis ja, har i så nogen gode forretter, hovedretter .. som var et hit ved jer ? ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Mor-til-asta-09

Babyklar skriver:

Vi skal invitere 64 til barnedåben. vi har så sagt 100kr pr.person. pr. kuvert. det ville så sige at det blir 6000kr (børn har vi ikk givet en kuvert, da de plejer ikk at spsie så meget)

hvis ja, har i så nogen gode forretter, hovedretter .. som var et hit ved jer ? ..

Personligt ville jeg sige det ikke kan betale sig at lave maden selv.. for du skal også købe drikkevare osv, og det løber bestemt også op...

Anmeld

19. januar 2011

LRJ

Babyklar skriver:

Nej det er helt klart ikk billigere at lave maden selv ( ihvertfald ikke for os da julie blev døbt) vi kunne have Givet 6000 for at bestille udefra, men folk blev ved med at sige det var billigere at lave det selv så vi valgt at lave det selv, OG vi måtte slippe med 10000 for hjemmelavet mad  

Men nogle kan gøre det billigere  

Anmeld

19. januar 2011

Moar2011

Mor-til-asta-09 skriver:

Personligt ville jeg sige det ikke kan betale sig at lave maden selv.. for du skal også købe drikkevare osv, og det løber bestemt også op...

Ja, drikkelse har vi afsat 2000 til sodavand øl og lidt vin fra tyskland.

Anmeld

19. januar 2011

Moar2011

Lone H. skriver:

Nej det er helt klart ikk billigere at lave maden selv ( ihvertfald ikke for os da julie blev døbt) vi kunne have Givet 6000 for at bestille udefra, men folk blev ved med at sige det var billigere at lave det selv så vi valgt at lave det selv, OG vi måtte slippe med 10000 for hjemmelavet mad  

Men nogle kan gøre det billigere  

Hvor mange var i ? - tror det har meget at sige hvad der så ville være billigest.

Anmeld

19. januar 2011

LRJ

Babyklar skriver:

Hvor mange var i ? - tror det har meget at sige hvad der så ville være billigest.

38, 42 inviteret

Anmeld

19. januar 2011

afrobabies

Babyklar skriver:

Man kan lave buffet

Anmeld

19. januar 2011

Moar2011

Lone H. skriver:

38, 42 inviteret

havde i så ikk lavet rigtig meget mad ? siden det løb op i 10.000

Anmeld

19. januar 2011

Moar2011

Man kan lave buffet

i forvejen havde vi tænkt på smørbrød + pastasalat +  2 form af steg.

hvad kunne det være hvis man selv skal lave det, og gør det billigere end 6000

Anmeld

19. januar 2011

Hvem?

Babyklar skriver:

Vi fik mad udefra til min drengs dåb (kokken og jomfruen) en slagt brunch, med pålæg, pandekager o.s.v. - vi var 50 pers. om maden kostede 5500,- kr. men jeg skal holde dåb snart igen og overvejer kraftigt at lave det selv, da jeg faktisk var noget skuffet over det, det der var med deri kunne jeg nemt have lavet selv og til billigere penge, vi købte også drikkevare i Tyskland og det gør vi igen, men tror jeg laver maden selv denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.