Alberts/ skriver:
okay tak har fulgt lidt med på sidelinjen på bg
men ja fik et chok står i et badekar når jeg er i brusebad, og hele badekaret var sort af hår. fik virkelig et chok troede jeg var halvt skallet, nu er jeg så ved at få høje tændinger
men ja man kan vel ikke andet ed at tage 1 dag af gangen, men er det forskelligt med hvor meget han spiser? eller er det det samme
thi hi... den her side er en del federe....
Uh kender det, og når så manden kommer og brokker sig over alle de hår der bare stopper afløbet... ups...
Det svinger fra dag til dag.
Nogle kommer han selv hen til bordet - andre gange siger han tak for mad, når vi dækker bord.
Andre igen kan han gå hen og kigge på maden og siger til sig selv; irg, jeg ikke lide kalkun idag, adr kartofler er ulækre, sovs lugter grimt, jeg ikke have grønsager idag. Han siger det helt uden at kigge på os, så det er ikke for at se hvilken reaktion han får ved at sige de ting. Heller ikke at han ville få en reaktion fra os hvis det var. Men så er bunden lige som lagt for det måltid.
Nu hvor han er så stor kan han være med til handle ind - skrælle kartofler - røre i sovs - dække bord - selv læsse op hans tallerken osv. Men nej, det hjælper heller ikke.
Vi fik det råd fra spise team'et i kolding at der ved hvert måltid skulle være noget vi vidste han kan lide. Problemet er bare at han kan lide det vi laver, der har altid været noget han kunne lide ved måltiderne - lige fra han var 8 mdr.
Anmeld