Opgiver snart mor rollen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2011

Mor til Frederic og Freya

Laulund87 skriver:

Åh jeg har ikke så meget fornuftigt at sige udover at jeg kender lidt til følelsen Du er IKKE en dårlig mor og jeg tænker faktisk tit at du må være rigtig stærk!

Du er altid velkommen til at skrive, det skal du vide

Tak.

Ved også at du kæmper med en syg pige, håber hun er ved at få det bedre igen.

Godt være jeg er stærk, men der er dage hvor man bare føler sig mindre end en lus...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

Henri84 skriver:

Du er IKKE en dårlig mor
Du gør alt hvad der står i din magt for at hjælpe ham

Tak, ved du kun er en sms væk...

Anmeld

15. januar 2011

bullerbassen skriver:

Kender ikke jeres historie men vil lige give dig en

Håber I snart får den rette hjælp

tak.

Vi håber og krydser også alt herhjemme for at båden snart kommer på rette vej.

Anmeld

15. januar 2011

Alberts/ skriver:

du er den bedste mor som din dejlige søn kunne ønske sig,

du er bestemt ingen dårlig mor, du er den bedste og tvivler meget på du opgiver ham, man kan virkelig mærke i alle dine tråde om ham at du elsker ham højre end noget andet, og at du vil gå igennem alt for ham, og man kan se på alle hans billeder at han er glad(:

men forstår dig skam godt, ved ikke hvad jeg selv skulle gøre hvis min søn blev sådan,

håber virkelig snart lægerne tager jer seriøse, og finder ud af hvad der er med din dejlige søn, så i kan komme på rette spor igen(;

kæmpe krammer her fra

Tak for dine ord...

Frederic har en stor del af mit hjerte, ikke den ting jeg ikke vil gøre for at hjælpe og støtte ham.

Han er den gladeste dreng man kan ønske sig. Dp har aldrig oplevet ham sur endnu og der har han været siden han var 8 mdr. 

Han kan godt komme og sige; mor? er sur på dig, gider ikke snakke med dig mere. Men med et glimt i øjet og smil på læben.

Jo mere jeg tænker over sp's ord, jo mere tænker jeg om hun virkelig har ret - eller jeg ønsker hun har ret, for så har vi noget at arbejde ud fra. For tænker jeg tilbage har han altid været 'afhængig' af aff midler af forskellige art. Men skidt, nævner det for dem her på torsdag.

Hm, den 'letteste' måde at forklare det på er at have en dreng med spiseproblemer er som når 'I andre' oplever at have et sygt barn, der hverken vil drikke eller spise uanset hvad i tilbyder..

Anmeld

15. januar 2011

Alberts/

Mor til Frederic skriver:

Tak for dine ord...

Frederic har en stor del af mit hjerte, ikke den ting jeg ikke vil gøre for at hjælpe og støtte ham.

Han er den gladeste dreng man kan ønske sig. Dp har aldrig oplevet ham sur endnu og der har han været siden han var 8 mdr. 

Han kan godt komme og sige; mor? er sur på dig, gider ikke snakke med dig mere. Men med et glimt i øjet og smil på læben.

Jo mere jeg tænker over sp's ord, jo mere tænker jeg om hun virkelig har ret - eller jeg ønsker hun har ret, for så har vi noget at arbejde ud fra. For tænker jeg tilbage har han altid været 'afhængig' af aff midler af forskellige art. Men skidt, nævner det for dem her på torsdag.

Hm, den 'letteste' måde at forklare det på er at have en dreng med spiseproblemer er som når 'I andre' oplever at have et sygt barn, der hverken vil drikke eller spise uanset hvad i tilbyder..

årh han er da bare en skøn dreng,

håbert virkelig de lytter til jer krydser så meget finger for jer

men ja kan godt lidt følge dig men ikke helt da min dreng godt vil spise grød(; men nægter virkelig flaske og det er en kamp. men tror virkelig det må være mega hårdt dag ud og dag ind, jeg tror jeg havde tabt alt mit hår pga det.

har han altid haft de problemer med maden eller er det først kommet sener?

Kram

Anmeld

15. januar 2011

B&J skriver:

Hvordan kan du overhovede være en dårlig mor når du kæmper sådan med din søn  du er virkelig en mor med et KÆMPE HJERTE og bare se på ham udstråler det han har verdens bedste forælder

og ja det med maden håber snart for jeres skyld  og frederic at der kommer ro på selv om det sker jo ikke bare med et trylle slag

føler bare ikke altid at mine evner rækker langt nok. 

Ja. er velsignet med en dreng der bare er en guttermand hele vejen igennem og bare tager verden med et kæmpe smil og gå på mod. Og er der noget der driller kommer han og spørger om hjælp.

Håber at vi får noget brugbart på torsdag - bare et eller andet. Det første år er forlængst gået uden de har gjort andet end at sige; hov nu knækker hans kurve godt nok igen, vi tester lige, vi prøver lige, vi venter lige osv. 

Anmeld

15. januar 2011

Laulund87

Tak.

Ved også at du kæmper med en syg pige, håber hun er ved at få det bedre igen.

Godt være jeg er stærk, men der er dage hvor man bare føler sig mindre end en lus...

Det er hun desværre ikke

Hvor er det øv at du har det sådan

Anmeld

15. januar 2011

B&J

føler bare ikke altid at mine evner rækker langt nok. 

Ja. er velsignet med en dreng der bare er en guttermand hele vejen igennem og bare tager verden med et kæmpe smil og gå på mod. Og er der noget der driller kommer han og spørger om hjælp.

Håber at vi får noget brugbart på torsdag - bare et eller andet. Det første år er forlængst gået uden de har gjort andet end at sige; hov nu knækker hans kurve godt nok igen, vi tester lige, vi prøver lige, vi venter lige osv. 

forstår jeg godt... jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvor hårdt det må være ved bare hvor hårdt det er når daniel ikke vil spise og ikke spiser så meget... også stå i dit sted det må være dobbelt så hårdt..

håber også på torsdag i får bare et eller andet

Anmeld

15. januar 2011

afrobabies

Havde sp på besøg idag. Til en snak om lidt af det hele og evt hun havde nogle råd.

Er inde i en dum periode, hvor jeg bare føler at alt jeg gør mislykkeds helt og aldeles.

Syntes jeg bare render panden mod døren - snakker for døven øre mm. når vi prøver at finde svar på hvorfor Frederic er som han er ang mad og drikke.

AT alt vi kommer med bliver fejet væk med; det er nok en tilfældighed - bare vent han skal nok rette ind på kurverne igen - vi ser lige tiden an osv.

Alt i alt om det JEG gør for Frederic er godt nok. Leger jeg nu nok med ham, kan han det han skulle kunne ved den alder han har nu, er han bagefter i nogle ting, hvor kan jeg støtte ham mere osv.

Mit hjerte græder over at jeg ikke tror jeg er der nok for ham, vil så gerne give ham de bedste sten at bygge sit liv - uden at vide om det er godt nok.

Ved min egen mor opgav mig da jeg var 2½ og når jeg ser på Frederic - hans sprog / empati følelse / kærlighed osv. tænker jeg; kaldte jeg på min mor - ledte jeg efter hende som Frederic leder og kalder på mig?

Sp optog et klip hvor frederic spiser, men mente ikke der ville være noget at komme efter der - da vi kører lige efter bogen. 

Hun havde en hel anden indgangs vinkel på det med han ikke spiser, hun tror at det hele ligger i hans tarme. Da han altid har været afhængig af aff hjælp og at hun syntes vi helt klart skulle snakke med en diætist. 

Hun havde ingen guldkorn at give ud af, men ville gerne følge med Frederic og høre hvordan det går på torsdag og i fremtiden. Hun mente at hans eksempel ville hun kunne lære noget af.. 

Alt noget jeg vil spørge om til Frederic's næste kontrol her den 20. januar. Samtid med de spørgsmål vi havde med sidst, men som der ikke blev svaret på.

Det er godt nok hårdt at læse, den lækre dreng på det billede, han er bare så dejlig og ser så smilende og glad ud. Sådan kan han ikke se ud, hvis du er en dårlig mor, og det tror jeg bestemt ikke at du er. Jeg kan godt forstå hvad du skriver, jeg har også dage hvor jeg bare tænker at jeg ikke er tilstrækkelig for min datter. Du må ikke tabe modet, det skal nok gå altsammen

Anmeld

15. januar 2011

Alberts/ skriver:

årh han er da bare en skøn dreng,

håbert virkelig de lytter til jer krydser så meget finger for jer

men ja kan godt lidt følge dig men ikke helt da min dreng godt vil spise grød(; men nægter virkelig flaske og det er en kamp. men tror virkelig det må være mega hårdt dag ud og dag ind, jeg tror jeg havde tabt alt mit hår pga det.

har han altid haft de problemer med maden eller er det først kommet sener?

Kram

tak, tak...

Hvor gammel er han? For så kunne du prøve med en kop istedet for flaske. 

he he... kigger også efter de små grå hår, men det er kun farmand der har fået høje tindinger og nogle enkelte grå hår.

Ej. det er hårdt, men også blevet en form for hverdag - at sådan er frederic bare og så tager vi den derfra.

Han sov fra 1 dag 8-9 timer ca om natten uden at vågne og uden mad. Spurgte på barsels afd om det var normalt, den ene sagde at vi skulle nyde det så længe det vared og den anden at vi skulle vække ham hver 3 time og give ham bryst. Han har aldrig vågnet eller ligget og skreget på bryst, det var en kamp. Nogle dage kunne han leve på 3 gange amning i døgnet. 

Han kom ud i uge 38+2 ved pks pga tværleje, så det er ikke fordi han er født for tidlig. 

Hans første leve år fik vi jo at vide; bare vent når i begynder på grød så kommer det. Senere igen; bare vent, når han begynder at spise mere jeres mad, så skal i bare se. 

Så længe de kloge ikke har været nervøse, var vi det heller ikke. Men da de begyndte - ja så smidted det også af på os. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.