Opgiver snart mor rollen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2011

2721

michella80 skriver:

Hvor er jeg ked af at høre at du har det sådan.... Du er IKKE en dårlig mor! Det jeg hører hver gang jeg læser et af dine indlæg er at du vil gå igennem ild og vand for din dreng og du elsker ham af et stort hjerte. Du vil ikke opgive ham uanset hvor hårdt det bliver for så var du gået for længe siden. Tro på at du kan! Du er Frederics mor og du er en god mor! Basta!

Enig!
Du er den bedste mor for jeres lille frederic. Det må du aldrig tvivle på!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

Mor til Frederic og Freya

victoria2008 skriver:

Det er jo det... Børnene har jo ikke godt af at se mor græde, selvom min datter ikke er så gammel og ikke forstår det, så synes jeg ikke at hun behøver at se mig ked af det

Her ser frederic det heller ikke.

Vi overvåger ham ikke, viser ikke frustrationerne over at han intet vil have og bare sidde og flytter maden rundt på sin tallerken uden at smage på det osv.

Vi venter til når han er puttet.

Eller at farmand ringer til mig i lastbil, efter han har puttet ham og siger hvordan det er gået - bekymring osv..

Anmeld

15. januar 2011

afrobabies

Mor til Frederic skriver:

Her ser frederic det heller ikke.

Vi overvåger ham ikke, viser ikke frustrationerne over at han intet vil have og bare sidde og flytter maden rundt på sin tallerken uden at smage på det osv.

Vi venter til når han er puttet.

Eller at farmand ringer til mig i lastbil, efter han har puttet ham og siger hvordan det er gået - bekymring osv..

Hvor ofte har han det sådan at han ikke vil spise noget?

Anmeld

15. januar 2011

Alberts/

Ih, så har du da også en kamp igang...

Mistet meget hår? Det gjorde jeg også efter frederic kom til verden og gør det stadig, dog ikke i samme omfang. Noget med hormonerne, tror jeg...

Han blev opereret akut som 5 uger med akut indeklemt lyskebrok. Vi lagde ham på op. bordet efter små 2 timer på børne afd og så ham først efter 6½ time. turbo heeler og vi var hjemme efter 1½ dag...

9uger gammel røg han i direkte i isolation og første dom var 2-3 uger med medicin hver 8 time - 2 poser pr gang, da det var så stærkt at det måtte fortyndes for ikke at ætse hans årer op. Det var med det SSSS også kaldet de 4 S'er. Men igen et pragt eksempeltplar og efter 6 dage måtte vi komme hjem på åben indlæggelse og en mixtur han skulle have hver 8 time.

6 mdr, der aned de ikke hvad han fejled ud over at han skreg i vilden sky så snart man flytted ham eller rørte ved ham.

Børne amb med kontrol - prøver - test mm hver 2 mdr siden han var 1 år - der er vi stadig...

2,3 år indlagt i 5 dage i dec, grundet spiseproblemer.

Skal jeg nok, spørgsmål er skrevet ned og ligger klar.

kan rive totter af mit hår virkelig skræmmende..

puha sikke en tur i har været igennem, har virkelig ondt af jer, og stakkels frederic

ved virkelig ik hvad jeg skulle gøre af mig selv hvis jeg skulle igennem det samme som jer,

Anmeld

15. januar 2011

SussieThyssen skriver:

Du er helt sikkert IKKE en dårlig mor, tværtimod.
Men jeg kan godt forstå, at man kan komme derhen, hvor man mister sin selvtillid og tro på, at man gør det godt nok.
Sådan havde jeg det også med Nickolai, da han var mest syg.
Men tro på, at du gør det godt nok.
Det er det eneste tov din lille skat har at holde fast i når alt andet er noget møg.

Men jeg syntes det er så godt at SP vil til at følge jer.
Måske kan hendes "titel" hjælpe jer til bedre gennemslagskraft, så I omsider bliver hørt.
Somme tider er det at have en bisidder, som ved hvad det drejer sig om og som har den fornødne ekspertise, få de andre til at vågne op og tage sagerne seriøst.

Kærligst
Sussie

det er fuldstændig rigtigt og tak sussie.

Han ved heldivis at vi er her for ham, altid. Han ved han bare skal spørge om hjælp, så kommer vi og hjælper - uanset hvad. Det gør igen at han stort set ingen hysteriske anfald har fået, endnu da.

Sp sagde faktisk også at jeg bare kunne ringe til hende og hun ville snakke med dem i kolding om hendes teori - tanker - det der bekymrer mig mm.

Selvom hun ikke har været med inde i 'kampen' før nu. 

Anmeld

15. januar 2011

victoria2008 skriver:

Hvor ofte har han det sådan at han ikke vil spise noget?

Lige fra den dag han kom ud...

Hvad han kan lide den ene dag, kan han nægte de næste mange mdr.

Sådan har det været fra dag 1. Der fik han godt nok bryst, men havde lavet faste amme tider, for både min ammehjernes og frederic's skyld. Ellers kunne han jo klare hele dage uden bryst og uden at brokke sig.

Fik konstant at vide at det nok skulle komme, først ved opstart af grød og senere ved alm mad - men nej..

Mange gange måtte vi starte forfra med grød til de helt helt små og så arbejde os opad igen. 

Anmeld

15. januar 2011

afrobabies

Lige fra den dag han kom ud...

Hvad han kan lide den ene dag, kan han nægte de næste mange mdr.

Sådan har det været fra dag 1. Der fik han godt nok bryst, men havde lavet faste amme tider, for både min ammehjernes og frederic's skyld. Ellers kunne han jo klare hele dage uden bryst og uden at brokke sig.

Fik konstant at vide at det nok skulle komme, først ved opstart af grød og senere ved alm mad - men nej..

Mange gange måtte vi starte forfra med grød til de helt helt små og så arbejde os opad igen. 

Hvad med mælk og væske i det hele taget? Vil han heller ikke frugt og grønt?

Anmeld

15. januar 2011

SussieThyssen

det er fuldstændig rigtigt og tak sussie.

Han ved heldivis at vi er her for ham, altid. Han ved han bare skal spørge om hjælp, så kommer vi og hjælper - uanset hvad. Det gør igen at han stort set ingen hysteriske anfald har fået, endnu da.

Sp sagde faktisk også at jeg bare kunne ringe til hende og hun ville snakke med dem i kolding om hendes teori - tanker - det der bekymrer mig mm.

Selvom hun ikke har været med inde i 'kampen' før nu. 

Brug hende endelig.
Nu har det, jeg vil sige, intet med jeres problem at gøre omkring Frederik's sygdom, men om det at have en bisidder.

Da jeg fik mit hofteskred pga kronisk bækkenløsning for 2 år siden, fik jeg tilbudt en sagsbehandler igennem min fagforening Det faglige hus i Esbjerg, og hun har fulgt min sag helt til dørs igennem hele systemet, indtil jeg blev tilkendt flexjob.
Man har jo hørt om, at disse sager somme tider kan tage flere år, men fra vi begyndte på sagen til jeg blev godkendt, tog det under et år med arbejdsprøvninger og hvad der elelrs følger med.
Og jeg er sikker på, at det skyldtes, at hun var med hele vejen igennem.
Ikke et møde var jeg til, uden hun troligt kom hele vejen fra Kolding, hvor hun boede, og var med.
Ikke et stykke papir blev underskrevet eller godkendt uden hun havde læst det igennem og sagt god for det eller stille spørgsmål til det.
Hun var ganske enkelt kanon.
Når hun ringede og rykkede dem på kommunen angående et eller andet, så var de prompte på tæerne og jeg/vi fik nærmest vip-behandling.
Hun vidste lige præcis hvad hun skulle spørge om og ad hvilke kanaler vi skulle gå.
Derfor er det, at jeg siger, at du skal bruge jeres SP så meget I kan, så I kan få den hjælp, som jeres lille dreng har brug for.

Anmeld

15. januar 2011

Alberts/ skriver:

kan rive totter af mit hår virkelig skræmmende..

puha sikke en tur i har været igennem, har virkelig ondt af jer, og stakkels frederic

ved virkelig ik hvad jeg skulle gøre af mig selv hvis jeg skulle igennem det samme som jer,

Det er virkelig klamt når man står og vasker hår i brugsebad og man bare kan få totter mellem fingerne. Ens hår børste skal nærmest tømmes hver 2. dag...

Nu kan jeg 'nøjes' med at tømme hver uge til 14 dag... Og Frederic er 2,4 år - men her kan det vel også være alderen... 

Uh, man tager 1 dag af gangen. Du kan læse mere her; 

http://www.babygalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=2463

Anmeld

15. januar 2011

Alberts/

Det er virkelig klamt når man står og vasker hår i brugsebad og man bare kan få totter mellem fingerne. Ens hår børste skal nærmest tømmes hver 2. dag...

Nu kan jeg 'nøjes' med at tømme hver uge til 14 dag... Og Frederic er 2,4 år - men her kan det vel også være alderen... 

Uh, man tager 1 dag af gangen. Du kan læse mere her; 

http://www.babygalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=2463

okay tak har fulgt lidt med på sidelinjen på bg

men ja fik et chok står i et badekar når jeg er i brusebad, og hele badekaret var sort af hår. fik virkelig et chok troede jeg var halvt skallet, nu er jeg så ved at få høje tændinger

men ja man kan vel ikke andet ed at tage 1 dag af gangen, men er det forskelligt med hvor meget han spiser? eller er det det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.