Mor til Frederic skriver:
det er fuldstændig rigtigt og tak sussie.
Han ved heldivis at vi er her for ham, altid. Han ved han bare skal spørge om hjælp, så kommer vi og hjælper - uanset hvad. Det gør igen at han stort set ingen hysteriske anfald har fået, endnu da.
Sp sagde faktisk også at jeg bare kunne ringe til hende og hun ville snakke med dem i kolding om hendes teori - tanker - det der bekymrer mig mm.
Selvom hun ikke har været med inde i 'kampen' før nu.
Brug hende endelig.
Nu har det, jeg vil sige, intet med jeres problem at gøre omkring Frederik's sygdom, men om det at have en bisidder.
Da jeg fik mit hofteskred pga kronisk bækkenløsning for 2 år siden, fik jeg tilbudt en sagsbehandler igennem min fagforening Det faglige hus i Esbjerg, og hun har fulgt min sag helt til dørs igennem hele systemet, indtil jeg blev tilkendt flexjob.
Man har jo hørt om, at disse sager somme tider kan tage flere år, men fra vi begyndte på sagen til jeg blev godkendt, tog det under et år med arbejdsprøvninger og hvad der elelrs følger med.
Og jeg er sikker på, at det skyldtes, at hun var med hele vejen igennem.
Ikke et møde var jeg til, uden hun troligt kom hele vejen fra Kolding, hvor hun boede, og var med.
Ikke et stykke papir blev underskrevet eller godkendt uden hun havde læst det igennem og sagt god for det eller stille spørgsmål til det.
Hun var ganske enkelt kanon.
Når hun ringede og rykkede dem på kommunen angående et eller andet, så var de prompte på tæerne og jeg/vi fik nærmest vip-behandling.
Hun vidste lige præcis hvad hun skulle spørge om og ad hvilke kanaler vi skulle gå.
Derfor er det, at jeg siger, at du skal bruge jeres SP så meget I kan, så I kan få den hjælp, som jeres lille dreng har brug for.

Anmeld